1 Gener 2012 Anem A Veure El Primer Raig De Sol Cap De Creus
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Re: 1 Gener 2012 Anem A Veure El Primer Raig De Sol Cap De C
Mirare de fer un cost to cost i vindre,portare coca de ponen.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Minina" post="187777"] :brindis Aquest any no ens ho volem perdre. Si tot va bé nosaltres també vindrem. :brindis[/quote]
Os esperem :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Os esperem :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
- Eva
- Presentats
[quote user="Saneja" post="187786"]Mirare de fer un cost to cost i vindre,portare coca de ponen.[/quote]
Coast to coast ?? :eyes
Ja pots venir que a la Costa Brava hi falta gent ;)
Coast to coast ?? :eyes
Ja pots venir que a la Costa Brava hi falta gent ;)
- Eva
- Presentats
Vinga... ja os podeu llevar 15 minuts abans:
6:30 Land Rover Figueres
6:30 Land Rover Figueres
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Mareta" post="187806"]Vinga... ja os podeu llevar 15 minuts abans:
6:30 Land Rover Figueres[/quote]
Eva, digues al sol que no surti fins que hi siguem tots, que es nit de anar a dormir tart
6:30 Land Rover Figueres[/quote]
Eva, digues al sol que no surti fins que hi siguem tots, que es nit de anar a dormir tart
- Cabirol
- Presentats
Miquel xlv"Bones , eiiii que jo també vull venir ;) ;)
no se si vindré sol , acompanyat o potser em trobi el senglar :tremolant :tremolant per el camí , però faré el possible per poder venir
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miquel, si vols, ens trobem a olot amb els que pujem dels tunels, i compartim ruta , esterem al cas, avera si as pugut montar la nova bateria, no tinc el teu num de tl , el meu esta posat al perfil
no se si vindré sol , acompanyat o potser em trobi el senglar :tremolant :tremolant per el camí , però faré el possible per poder venir
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miquel, si vols, ens trobem a olot amb els que pujem dels tunels, i compartim ruta , esterem al cas, avera si as pugut montar la nova bateria, no tinc el teu num de tl , el meu esta posat al perfil
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 31, 2011 8:32 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Eiiiiii.... espereu-nos!!!! que la Rosa Mª. i jo també venim!!!
Aquest any si que no ens ho volem perdre, aixi que...portarem cava, val?
Aquest any si que no ens ho volem perdre, aixi que...portarem cava, val?
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Apa Eva, que ens faràs matinar!!!!!
Per compensar-ho vindrem en moto. :D :D :D :D
Per compensar-ho vindrem en moto. :D :D :D :D
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
[quote user="Cabirol" post="187808"]Miquel xlv"Bones , eiiii que jo també vull venir ;) ;)
Miquel, si vols, ens trobem a olot amb els que pujem dels tunels, i compartim ruta , esterem al cas, avera si as pugut montar la nova bateria, no tinc el teu num de tl , el meu esta posat al perfil[/quote]
Bones , dons si ja tinc la bateria montada , demá vindrem la Dolors i jo
Cabirol dons si que podem quedar per anar tots plegats, junt amb els que veniu per els tunels de Vic , et truco per tel, i quedem amb l' hora i lloc
Gracies
Vss
Miquel, si vols, ens trobem a olot amb els que pujem dels tunels, i compartim ruta , esterem al cas, avera si as pugut montar la nova bateria, no tinc el teu num de tl , el meu esta posat al perfil[/quote]
Bones , dons si ja tinc la bateria montada , demá vindrem la Dolors i jo
Cabirol dons si que podem quedar per anar tots plegats, junt amb els que veniu per els tunels de Vic , et truco per tel, i quedem amb l' hora i lloc
Gracies
Vss
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Doncs jo també m'hi apunto, que fa temps que no vaig pel Cap de Creus ;)
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
A tots els que s'estrenen aquest any.......
.....ja sabeu que es tradició BALLAR UNA SARDANA!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ens veiem a Figueres!
Salut :mrgreen:
.....ja sabeu que es tradició BALLAR UNA SARDANA!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ens veiem a Figueres!
Salut :mrgreen:
- Cabirol
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="187825"]A tots els que s'estrenen aquest any.......
Ens veiem a Figueres!
Salut :mrgreen:[/quote]
Miquel ves amb compte que si tinc que ballar una sardana vijila els dits dels peus que tels puc trepitjar, jejejejej
Ens veiem a Figueres!
Salut :mrgreen:[/quote]
Miquel ves amb compte que si tinc que ballar una sardana vijila els dits dels peus que tels puc trepitjar, jejejejej
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Nosaltres, tot i que ens faria molta il·lusió venir, el seny mana seguir dormint a mona... la veritat es que sincerament no confio estar en condicions de conduir a aquestes hores.
Us desitjo que tingueu una molt bona sortida del 2011 i una millor entrada al 2012.
Salut i Bon 2012.
Us desitjo que tingueu una molt bona sortida del 2011 i una millor entrada al 2012.
Salut i Bon 2012.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Encare que m'agradaria poguer veure i compartir amb vosaltres el primer raig de sol ballan una sardana (demà tinc invitats a casa i molta feina), però hi serè amb tots vosaltres, desitjant-vos de tot cor una bona entrada d'any i que el 2012 us porti tot allò que esteu buscant i us sigui 2.012 vegades millor que l'any passat.

Feliç any nou Amics Mototuristes...!!!

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
M'agradaria venir, però no crec que estigui en condicions de llevar-me a les 5.30h del mati...Ara acabo d'arribar de fer un últim vol amb la GS per Fitor i fa un fred que pela!!!
Vinga, Bon Any 2012 a tothom!
Salut
M'agradaria venir, però no crec que estigui en condicions de llevar-me a les 5.30h del mati...Ara acabo d'arribar de fer un últim vol amb la GS per Fitor i fa un fred que pela!!!
Salut
- Eva
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="187811"]Eiiiiii.... espereu-nos!!!! que la Rosa Mª. i jo també venim!!!
Aquest any si que no ens ho volem perdre, aixi que...portarem cava, val?[/quote]
Vinga que os esperemmmmmmmmmm ;)
Aquest any si que no ens ho volem perdre, aixi que...portarem cava, val?[/quote]
Vinga que os esperemmmmmmmmmm ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Jsk" post="187824"]Doncs jo també m'hi apunto, que fa temps que no vaig pel Cap de Creus ;)[/quote]
Perfecte, ens veiem d´aqui a unes hores ;)
Perfecte, ens veiem d´aqui a unes hores ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="650X" post="187828"]Nosaltres, tot i que ens faria molta il·lusió venir, el seny mana seguir dormint a mona... la veritat es que sincerament no confio estar en condicions de conduir a aquestes hores.
Salut i Bon 2012.[/quote]
Enric i Marta, bon any... ja ens vehorem unaltre día :kiss
Salut i Bon 2012.[/quote]
Enric i Marta, bon any... ja ens vehorem unaltre día :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="CMB" post="187833"]Hola
Salut[/quote]
Com que no ????? Vinga mou el cul i vine...
Consti que jo també he sortit TOT el día desde les 8 d´el matí fins les 19:15 que he arribatr a casa.
Per cert, hem fet l´última sortida de l´any i hem esmorzat als Angels amb en Tommy i hem coincidit amb en Carles Osonags i el seu amic Carles, els dos amb gs :mrgreen: :mrgreen: i tot seguit hem anat a esperar en Saneja a l´area d´el Monseny i hem retornat per la costa ...... desde Vilassar de Mar fins a Torroella passant per Tossa, Sant Feliu, S´agaró i Platja D´Aro.....amb un temps genial i com que avui hem d´anar a dormir d´hora hem fet l´últim mojito de l´any a Platja D´Aro.
Fins demà.....
Important. Recordeu-vos de repostar abans d´arribar a Figueres. ( l´any passat varem trobar la benzinera al costat de Ampuriabrava oberta, però no puc asegurar que aquest any 2012 també estigui oberta.)
A Totes i Tots... molt bona entrada d´any... i no correu.... ja teniu el meu teléfon.
Bona ruta,
Eva
Salut[/quote]
Com que no ????? Vinga mou el cul i vine...
Consti que jo també he sortit TOT el día desde les 8 d´el matí fins les 19:15 que he arribatr a casa.
Per cert, hem fet l´última sortida de l´any i hem esmorzat als Angels amb en Tommy i hem coincidit amb en Carles Osonags i el seu amic Carles, els dos amb gs :mrgreen: :mrgreen: i tot seguit hem anat a esperar en Saneja a l´area d´el Monseny i hem retornat per la costa ...... desde Vilassar de Mar fins a Torroella passant per Tossa, Sant Feliu, S´agaró i Platja D´Aro.....amb un temps genial i com que avui hem d´anar a dormir d´hora hem fet l´últim mojito de l´any a Platja D´Aro.
Fins demà.....
Important. Recordeu-vos de repostar abans d´arribar a Figueres. ( l´any passat varem trobar la benzinera al costat de Ampuriabrava oberta, però no puc asegurar que aquest any 2012 també estigui oberta.)
A Totes i Tots... molt bona entrada d´any... i no correu.... ja teniu el meu teléfon.
Bona ruta,
Eva
- Gorka
- Presentats
- Entrades: 108
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
- Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà
He mirat lo d'anar a emorzar a Roses, bueno de fet he demanat consell, i m'han dit que a la plaça Federic Rahola hi ha una fleca/cafeteria que es prou gran, jo hi he pesat a la tarda i posava que obrien a les 6 del mati. D'aparcament estar prou be, pero..... com que hi ha molta cosa tencada per vacances i molts no obren el dia 1 crec que hi haura força gent. Ja en parlarem quant siguem alla d'alt.
Jo ara acabo d'arrivar de Cap de Creus per veure el que seria la posta de sol,i..... neu nido com bufa, fred no en fa, aqui el meu poble ara mateix estem a 14 graus.
Doncs res fins l'any que ve.
Bon Any Nou a tothom. :brindis
Jo ara acabo d'arrivar de Cap de Creus per veure el que seria la posta de sol,i..... neu nido com bufa, fred no en fa, aqui el meu poble ara mateix estem a 14 graus.
Doncs res fins l'any que ve.
Bon Any Nou a tothom. :brindis