1 Gener 2012 Anem A Veure El Primer Raig De Sol Cap De Creus
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: 1 Gener 2012 Anem A Veure El Primer Raig De Sol Cap De C
Abans de tot, he de dir que amb la Rosa Mª., hem gaudit d'alló més d'un començament d'any com cap altre. Ha estat emocionant preparar-ho tot ja el día abans: un afegir oli a la Vstrom, greixar la cadena, comprobar que tot vagi bé, comprar una semarreta térmica, preparar el cava i les galetes....
La nit abans, ens en vàrem anar a dormir aviat, passant dels raïms de la sort (que no sé quina sort donen, ja que en aquests moments hauria de ser molt ric en calers després d'empassarme cada any aqueste dotze boletes amb pell i pinyols) i tot estava previst: TOT!!!...menys el que em deixés les claus de la casa dins una de les maletes de la moto... i les claus de la moto dins de casa....
Ara ens en riem, però primer de tot he de demanar excuses una altre vegada als companys que m'han esperat i em trucaven continuament: jo sentía la trucada i alhora mirava d'obrir la tanca de la maleta... DESESPERANT....
Finalment, un veí del mateix carrer que arribava d'anar a buscar la seva filla i sense que se les tingués totes perque no ens coneixiem, m'ha deixat un ferro que m'ha permés obrir la maleta fent-hi una petita destrossa que a hores d'ara ja tinc reparada. A partir d'aqui, ha estat agafar camí i sense perdre temps, cap a Cap de Creus. Hem arribat just darrera dels companys que ens han estat esperant dues vegades seguides... una altre vegada, demano excuses quan hi penso.
Vaja que després de l'ensurt (em sembla que el veí segueix pensant que ha ajudat a un malfactor), hem pasat un dia inoblidable. Esperem que la dona d'en Ricmel (perdona, pero no recordo el nom), no tingui res de greu després de l'accident produit al..... BALLAR UNA SARDANA. Crec que s'ha lessionat algún bessó volguent emular als grans jugadors de fútbol, però si ha estat així, que l'hi quedi el consol que ha estat fent una cosa que l'hi sortia del cor....ballar una sardana mentre sortia el primer raig de sol de l'any.
Una abraçada a tothom i que tingueu un molt Bon Any... o com a mínim que sigui una mica millor que l'anterior.
La nit abans, ens en vàrem anar a dormir aviat, passant dels raïms de la sort (que no sé quina sort donen, ja que en aquests moments hauria de ser molt ric en calers després d'empassarme cada any aqueste dotze boletes amb pell i pinyols) i tot estava previst: TOT!!!...menys el que em deixés les claus de la casa dins una de les maletes de la moto... i les claus de la moto dins de casa....
Ara ens en riem, però primer de tot he de demanar excuses una altre vegada als companys que m'han esperat i em trucaven continuament: jo sentía la trucada i alhora mirava d'obrir la tanca de la maleta... DESESPERANT....
Finalment, un veí del mateix carrer que arribava d'anar a buscar la seva filla i sense que se les tingués totes perque no ens coneixiem, m'ha deixat un ferro que m'ha permés obrir la maleta fent-hi una petita destrossa que a hores d'ara ja tinc reparada. A partir d'aqui, ha estat agafar camí i sense perdre temps, cap a Cap de Creus. Hem arribat just darrera dels companys que ens han estat esperant dues vegades seguides... una altre vegada, demano excuses quan hi penso.
Vaja que després de l'ensurt (em sembla que el veí segueix pensant que ha ajudat a un malfactor), hem pasat un dia inoblidable. Esperem que la dona d'en Ricmel (perdona, pero no recordo el nom), no tingui res de greu després de l'accident produit al..... BALLAR UNA SARDANA. Crec que s'ha lessionat algún bessó volguent emular als grans jugadors de fútbol, però si ha estat així, que l'hi quedi el consol que ha estat fent una cosa que l'hi sortia del cor....ballar una sardana mentre sortia el primer raig de sol de l'any.
Una abraçada a tothom i que tingueu un molt Bon Any... o com a mínim que sigui una mica millor que l'anterior.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Gràcies per compartir el que heu vist i gaudit tots plegats, ja que segur que molts dels que no hem pogut anar, tambè eram allà amb vosaltres... :castell :castell :castell :ksss :brindis
Captar el primer raig de sol segur que deu haver sigut emocionat Eva, es genial...! :bow :ksss , i fantàstic ha sigut poguer veure-us a tots en les fotos, cada vegada sou mes, això s'ha fet una tradiciò entranyable (a veure si el proper any m'ho organitzo per poguer gaudir amb vosaltres del Primer Raig de Sol Cap de Creus amb els amics Mototutistes) ;)
Feliç Any nou ...!
Captar el primer raig de sol segur que deu haver sigut emocionat Eva, es genial...! :bow :ksss , i fantàstic ha sigut poguer veure-us a tots en les fotos, cada vegada sou mes, això s'ha fet una tradiciò entranyable (a veure si el proper any m'ho organitzo per poguer gaudir amb vosaltres del Primer Raig de Sol Cap de Creus amb els amics Mototutistes) ;)
Feliç Any nou ...!

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Hola , unes imatges d'aquest primer dia del nou any , que tan de bo pogues ser aixi tot l'any ,bona companyia i moltes rialles
Preparant les coques , cafe , cava ............ mentres esperem que surti el sol

El sol ja comença a sortir

Sort que no feia gaire fred avui :evil:

Reivindicant no se que .......

???

???

Ballant la primera sardana de l'any

Protegint-se del sol

Esmorzan a Cadaques

una mica de gimnasia per posar-se en forma ;) ;)

https://picasaweb.google.com/Miquel.xlv ... directlink
Fins la propera
Vss
Preparant les coques , cafe , cava ............ mentres esperem que surti el sol

El sol ja comença a sortir

Sort que no feia gaire fred avui :evil:

Reivindicant no se que .......

???

???

Ballant la primera sardana de l'any

Protegint-se del sol

Esmorzan a Cadaques

una mica de gimnasia per posar-se en forma ;) ;)

https://picasaweb.google.com/Miquel.xlv ... directlink
Fins la propera
Vss
Miquel xlv l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 01, 2012 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Ha estat una jornada fantàstica, amb unes temperatures i un sol que ni encarregat i una bona companyonia que feia mandra d'acomiadar. Gràcies Eva per impulsar-ho ;) i gràcies a tots per ser tan trempats. :D
L'Anna té una ruptura fibril·lar i el metge li ha dit que haurà de fer uns dies de repòs i prendre algunes medecines. Res de greu. Així començarà l'any ben descansada.

Veig que en Jeppy és un home ràpid per solucionar els problemes: aquest matí només ha perdut uns minuts i ja té la maleta en condicions. Amés, l'Anna està ben d'acord amb els comentaris de lesionar-se ballant sardanes.
Us deixo un enllaç amb més fotos de la diada. Enllaç
Per cert Eva, jo ahir també vaig anar als Àngels, però en bici de muntanya, i no us hi vaig veure. Llàstima.
Us deixo una de les imatges de la jornada:

L'Anna té una ruptura fibril·lar i el metge li ha dit que haurà de fer uns dies de repòs i prendre algunes medecines. Res de greu. Així començarà l'any ben descansada.
Veig que en Jeppy és un home ràpid per solucionar els problemes: aquest matí només ha perdut uns minuts i ja té la maleta en condicions. Amés, l'Anna està ben d'acord amb els comentaris de lesionar-se ballant sardanes.
Us deixo un enllaç amb més fotos de la diada. Enllaç
Per cert Eva, jo ahir també vaig anar als Àngels, però en bici de muntanya, i no us hi vaig veure. Llàstima.
Us deixo una de les imatges de la jornada:
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Ricmel" post="187877"]

[/quote]
Espero que es recuperi ben aviat :kiss
[/quote]
Espero que es recuperi ben aviat :kiss
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Les senyores de mototurisme SON UN PERILL :tremolant :tremolant
La Dolors ( Sra de Gearbox) que ja porta 3 edicions de Cap de Creus el 1 de Gener i després de ballar sense parar una sardana darrera l´altra m´ha comentat que les nostres botes de motorista.... :???: , els pantalons de motorista ... :???: :???: , total que com a generació espontània.... ha començat.... el proper any hauríem de venir amb espardenyes blanques amb betes vermelles, mitges , faldilla de volants, mocador vermell i red per aguantar els cabells.... TOTAL...... que de la mateixa manera que.......
SI HAY QUE IR SE VA.......
Si ens tenim que vestir per l´ocasió ho fem i llestos
.....................................................................
Així dons hem decidit totes plegades :

que el 1 de gener del 2013 ballarem sardanes amb espardenyes, mitges, faldilles i els cabells recollits
d´altre banda ens faria també MOLTA IL.LUSSIÓ que els senyors ens acompanyessin amb barretina i faixa vermella i.........
que ens acompanyessin en una sardana.... totes no cal, però una .... vinga.........
Tenim TOT un any per ensenyar-lis quatre passos.
Vinga que serà divertit :mrgreen: :mrgreen:
La Dolors ( Sra de Gearbox) que ja porta 3 edicions de Cap de Creus el 1 de Gener i després de ballar sense parar una sardana darrera l´altra m´ha comentat que les nostres botes de motorista.... :???: , els pantalons de motorista ... :???: :???: , total que com a generació espontània.... ha començat.... el proper any hauríem de venir amb espardenyes blanques amb betes vermelles, mitges , faldilla de volants, mocador vermell i red per aguantar els cabells.... TOTAL...... que de la mateixa manera que.......
SI HAY QUE IR SE VA.......
Si ens tenim que vestir per l´ocasió ho fem i llestos
.....................................................................
Així dons hem decidit totes plegades :

que el 1 de gener del 2013 ballarem sardanes amb espardenyes, mitges, faldilles i els cabells recollits
d´altre banda ens faria també MOLTA IL.LUSSIÓ que els senyors ens acompanyessin amb barretina i faixa vermella i.........
que ens acompanyessin en una sardana.... totes no cal, però una .... vinga.........
Tenim TOT un any per ensenyar-lis quatre passos.
Vinga que serà divertit :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2012 8:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Ja tenim el primer solet del 2012 ara tenim que preparar la derrera lluna del 2012 !!!
Nomes queden 364 nits!!!
Graciès per veure el solet nosaltres a Soria teniam la boira del 2012
Nomes queden 364 nits!!!
Graciès per veure el solet nosaltres a Soria teniam la boira del 2012
Compartir la carretera
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Deu ni do quina colla de mototuristes :D >Anem per la tercera edició i l'any que be aviso, que pasarem de la cinquentena :eyes, ja vegeu que ens ho pasem pipa, i ja si el pròxim any venim amb barratina, mitges i faldilles i faixa i esperdenyes ja serà :D A part el temps ha sigut primaveral, pel pròxim any porto tovallola i traje de bany :eyes
Ens veiem per aquestes carreteres, salut
Ens veiem per aquestes carreteres, salut
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 01, 2012 9:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Nosaltres per ser el primer any de venir a veure suritr el primer raig de sol a cap de creus, ens ho hem pasat genial, per repetir els cops que faci falta, hens ho hem pasat molt be( tambe cal dir que no ha fet fret) ha estat una mati amb inmillorable companyia,
EVA, l'any que ve venim vestits del que faci falta, ja hem vist que tambe hi habia algun personatje disfraçat, tambe hi podem venir nosaltres no? per la nostre part endevant, ( si hay que ir se VAA)
gracies a tots al asistents-es per deixarnus compartir el primer mati del 2012 amb vosaltres
EVA, l'any que ve venim vestits del que faci falta, ja hem vist que tambe hi habia algun personatje disfraçat, tambe hi podem venir nosaltres no? per la nostre part endevant, ( si hay que ir se VAA)
gracies a tots al asistents-es per deixarnus compartir el primer mati del 2012 amb vosaltres
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ai quina por que em fan les fèmines de Mototurisme...
L'any que vé sí que promet aquesta sortida :b9 :b9 :b9
Coincidint amb els altres companys... ENS HO HEM PASSAT GENIAL !!!
L'any que vé sí que promet aquesta sortida :b9 :b9 :b9
Coincidint amb els altres companys... ENS HO HEM PASSAT GENIAL !!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
El primer dia del 2012 ens ha regalat una sortida de sol preciosa, un temps primaveral i sensa vent, les noies han ballat quasi totes les sardanes i s'han animat de valent per l'any que vé tornar-hi amb la vestimenta adequada... Això ja promet...
Ens ho hem passat molt bé.
BON ANY NOU !!!
Anna, que et recuperis el més depressa possible !!!
Ens ho hem passat molt bé.
BON ANY NOU !!!
Anna, que et recuperis el més depressa possible !!!
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 01, 2012 10:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Llástima que tinguem que esperar un any més per repetir-ho!!! :???:
Gràcies a tothom, som una gran familia de MOTOTURISME :castell :cerv
Gràcies a tothom, som una gran familia de MOTOTURISME :castell :cerv
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Carai quines fotos més expectaculars... us ho heu passat de conya!
A veure si un any puc muntar-m'ho per venir!
Salut i Bon Any!
Carai quines fotos més expectaculars... us ho heu passat de conya!
A veure si un any puc muntar-m'ho per venir!
Salut i Bon Any!
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Desde la costa oest del pais,on avui tornem a tenir boira,dir que ha estat un començament d'any inolvidable.Fins aviat.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Saneja" post="187908"]Desde la costa oest del pais,on avui tornem a tenir boira,dir que ha estat un començament d'any inolvidable.Fins aviat.[/quote]
Ja ho veus, Jaume... Catalunya és terra de contrastos !! :b9 :b9
Ja ho veus, Jaume... Catalunya és terra de contrastos !! :b9 :b9
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Està tot dit en els anteriors missatges... :D
Menjar, rialles, sardanes, preciossa sortida del sol, temperatura de primavera i la companyia LO MILLOR !!
Que aquest any 2012 sigui tant fantàstic per TOTS el Mototuristes com el primer raig de sol de l'any !!!
BON ANY A TOTS !! :kssss
Ana, recupera't aviat.
Menjar, rialles, sardanes, preciossa sortida del sol, temperatura de primavera i la companyia LO MILLOR !!
Que aquest any 2012 sigui tant fantàstic per TOTS el Mototuristes com el primer raig de sol de l'any !!!
BON ANY A TOTS !! :kssss
Ana, recupera't aviat.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
:ksss Moltes gràcies Eva per aquestes idees que tens, :bow :bow que fa un temps hauríem considerat de bombers :martell :martell i que ara ens falta temps per apuntar-nos a gaudir amb tots vosaltres d'aquests moments inoblidables que tant de bo duressin tot l'any. MOLTES GRACIES COMPANYS. :cerv
Llàstima que això del ball no ho portem gaire bé, :b9 :b9 haurem de fer un curset intensiu pel 2013. :eyes
Per cert ja em direu quina serà la vestimenta oficial, la del Minino ho tinc força clar però la meva no se si em serveix una d'aquestes o haure d'anar a cal sastre. :b9 :b9 :b9

[quote user="Miquel xlv" post="187876"]
???

???

[/quote]
Jajajajaja, :b9 :b9 :b9 es que s'os ha d'explicar tot. Aquest any no ens han volgut al pessebre vivent del nostre poble, ens van dir que ens faltava practica, i això estem fent començant a practicar des de principis d'any. :b9 :b9 :b9
Moltes gràcies a tots els reporters!
:brindis BON ANY 2012! :brindis
Llàstima que això del ball no ho portem gaire bé, :b9 :b9 haurem de fer un curset intensiu pel 2013. :eyes
Per cert ja em direu quina serà la vestimenta oficial, la del Minino ho tinc força clar però la meva no se si em serveix una d'aquestes o haure d'anar a cal sastre. :b9 :b9 :b9

[quote user="Miquel xlv" post="187876"]
???

???

[/quote]
Jajajajaja, :b9 :b9 :b9 es que s'os ha d'explicar tot. Aquest any no ens han volgut al pessebre vivent del nostre poble, ens van dir que ens faltava practica, i això estem fent començant a practicar des de principis d'any. :b9 :b9 :b9
Moltes gràcies a tots els reporters!
:brindis BON ANY 2012! :brindis
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 30, 2012 5:31 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Eva
- Presentats
Minina..els uniformes que has propossat per el 1 de gener del 2013 son genials :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Avui n´he parlat de Cap de Creus amb un amic i de les 900 persones (segons fons oficials) que aalí es varen concentrar.
L´hi he comentat que el proper any portarem un vestit prou adeient per ballar sardanes i m´ha dit que encara que hagi de venir en cotxe i caminar mitja hora... no es vol perdre l´espectacle :b9 :b9 :b9 :b9
Avui n´he parlat de Cap de Creus amb un amic i de les 900 persones (segons fons oficials) que aalí es varen concentrar.
L´hi he comentat que el proper any portarem un vestit prou adeient per ballar sardanes i m´ha dit que encara que hagi de venir en cotxe i caminar mitja hora... no es vol perdre l´espectacle :b9 :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="187952"]Minina..els uniformes que has propossat per el 1 de gener del 2013 son genials :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
L´hi he comentat que el proper any portarem un vestit prou adeient per ballar sardanes i m´ha dit que encara que hagi de venir en cotxe i caminar mitja hora... no es vol perdre l´espectacle :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
El proper any no em perdré aquest espectacle......................... encara que estigui "averiat" :mrgreen: :mrgreen:
L´hi he comentat que el proper any portarem un vestit prou adeient per ballar sardanes i m´ha dit que encara que hagi de venir en cotxe i caminar mitja hora... no es vol perdre l´espectacle :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
El proper any no em perdré aquest espectacle......................... encara que estigui "averiat" :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2012 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.