Versys 1000

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Ubicació: Barcelona

Versys 1000

Entrada Autor: Loisin » dl. gen. 02, 2012 12:35 pm

Bon any a tots!
Aquest 2012 em canvio la moto segur! Ja porto molts anys fent-me aquesta promesa i mai acabo fent el pas... La meva preferida i que ja tenia apunt era la BMW F800 GS, però ara he descobert aquesta Kawa i ufff no puc dormir pensant-hi! jaja

Suposo que per aquí no hi trobaré gaires adeptes, és un "trail" poc polivalent. És totalment asfàltica, i per tant més còmode per trajectes llargs. Encara no l'he provat, però espero que em doni bones sensacions i fagi el pas definitiu.
Les proves que he llegit, la deixen molt bé; però clar sempre fa una mica cosa quan un model és tant nou. El motor ve de la Z1000 com a mínim no han fet invents.. i està rebaixat per donar més baixos i consumir menys.

Que n'opineu? Algú ja la té o la provat?
http://www.kawasaki.es/Versys1000

Salut!
Lluís

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Versys 1000

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 02, 2012 1:40 pm

Bones!!!

Fa molt bona pinta... no crec que trobis gaires referències de nous usuaris al ser tant nova, però la veritat és que 4 cilindres en línia, en "posició" trail, amb capacitat de càrrega suficient, etc... sembla que pot ser una bona opció a les trails actuals! Especialment per als que no surten de la carretera...

Ara faltaria veure el preu de sortida, que potser es dispara una mica!

Ja ens explicaras quan la provis! ;) ;) ;)

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. gen. 02, 2012 2:47 pm

Jo diria que no la té ningú al Foro, es molt nova.
A mí personalment no em tempta pero segur algú dels que canvia de moto sovint hi ha pensat :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dl. gen. 02, 2012 2:53 pm

El preu és de 12.900€, amb el ABS de sèrie (no desconectable), per tant orientada totalment a l'asfalt. Trobo que és un preu acceptable comparant amb altres del sector.

A diferència de BMW, aquests pocs accessoris tenen. Les maletes i para de contar.

Si... és una pijitrail, però la trobo molt guapa! Avera quan la puc provar!

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. gen. 02, 2012 2:55 pm

[quote user="Loisin" post="187933"]El preu és de 12.900€, amb el ABS de sèrie (no desconectable), per tant orientada totalment a l'asfalt. Trobo que és un preu acceptable comparant amb altres del sector.

A diferència de BMW, aquests pocs accessoris tenen. Les maletes i para de contar.

Si... és una pijitrail, però la trobo molt guapa! Avera quan la puc provar![/quote]

Quan ho facis, ens en fas cinc centims ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 02, 2012 4:47 pm

[quote user="Loisin" post="187923"]Bon any a tots!
Aquest 2012 em canvio la moto segur! Ja porto molts anys fent-me aquesta promesa i mai acabo fent el pas... La meva preferida i que ja tenia apunt era la BMW F800 GS, però ara he descobert aquesta Kawa i ufff no puc dormir pensant-hi! jaja

Suposo que per aquí no hi trobaré gaires adeptes, és un "trail" poc polivalent. És totalment asfàltica, i per tant més còmode per trajectes llargs. Encara no l'he provat, però espero que em doni bones sensacions i fagi el pas definitiu.
Les proves que he llegit, la deixen molt bé; però clar sempre fa una mica cosa quan un model és tant nou. El motor ve de la Z1000 com a mínim no han fet invents.. i està rebaixat per donar més baixos i consumir menys.

Que n'opineu? Algú ja la té o la provat?
http://www.kawasaki.es/Versys1000

Salut!
Lluís[/quote]

Hola

Les dues motos que comentes son una mica diferents, la BMW F800GS és més trail i permet fer excursions per muntanys la mar de divertides i arribar a llocs que no conexies abans. A més té suficient motor per anar a tot arreu la mar de bé! Gasta molt poc, entre 4-5l/100km.

La Kawa 1000 serà una moto de carretera amb aparença trail que no et permetrà fer res del que podries fer amb la 800GS per pistes. Segur que per carretera oberta és millor, motor més fi, major protecció, major consum i més comoditat.

Per tant, has de prioritzar quin ús n'hi voldràs fer i triar una o altra moto.

Salut i ja ens explicaràs!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2012 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dl. gen. 02, 2012 5:46 pm

[quote user="Loisin" post="187933"]El preu és de 12.900€, amb el ABS de sèrie (no desconectable), per tant orientada totalment a l'asfalt. Trobo que és un preu acceptable comparant amb altres del sector.[/quote]

Jo per aquest preu , per aquest ús, per motor 1.000 en linia, per acabats ..... em miraria aquesta :

Imatge

Per mi una gran incompresa :cry:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 02, 2012 6:01 pm

[quote user="Albert_KTM" post="187944"][quote user="Loisin" post="187933"]El preu és de 12.900€, amb el ABS de sèrie (no desconectable), per tant orientada totalment a l'asfalt. Trobo que és un preu acceptable comparant amb altres del sector.[/quote]

Jo per aquest preu , per aquest ús, per motor 1.000 en linia, per acabats ..... em miraria aquesta :

Imatge

Per mi una gran incompresa :cry:[/quote]

Ostres, jo vaig tenir la mateixa, però 600. Certament és una molt bona moto i sobretot molt suau de funcionament. Una vegada recordo que vaig fer una prova a can KTM de la 990 Duke i quan vaig pujar a la meva CBF semblava que conduia un 'vespino'.

Jo crec que no són comparables les dues motos. La postura de conducció de la Versys 1000 serà molt més còmode que la CBF. Això si el motor serà similar de funcionament! L'equipament molt més actualitzat el de la Kawa.

Salut

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dt. gen. 03, 2012 9:24 am

holaaa

la bmw gs800 i la versys 1000 son les dues motos que tinc en ment per substituir la KLE :-)))

si la proves, comenta ho, a veure que tal

v'sss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 03, 2012 12:34 pm

El meu punt de vista que no necessàriament ha de ser compartit:

-La Kawasaki Versys 1000 ha estat pensada pel mercat francès. Fins fa un any molts motards gabatxos modificaven la seva moto de carretera de quatre cilindres i posaven manillars tipus Rhental (cross), tenint l'eina absoluta per fer revolts.

Què s'han trobat fa un parell d'anys? Doncs que per no ser diferents de la resta d'europeus els van obligar a passar la ITV, i lògicament no la passaven. Kawasaki France ha vist un mercat potencial per una moto d'aquest tipus, presionant a la fabrica japonesa perquè fabriqués el que demanaven. Haurem d'estar al tanto amb les vendes.

A Espanya aquest model no pot tenir èxit. No agrada -a mi si- el concepte aquest. És un tipus de moto que incita abuscar 'guerra' en tot moment, no per passejar o viatjar plàcidament.

La veig molt bona moto, sobretot pel control de tracció i pels diferents paràmetres d'entrega de potència. Falla la poca capacitat de benzina i potser més protecció aerodinàmica.

M'agradaria provar-la. Aviam si m'apropo a alguna botiga...
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 03, 2012 12:45 pm

[quote user="Randy-650" post="187993"]El meu punt de vista que no necessàriament ha de ser compartit:
A Espanya aquest model no pot tenir èxit. No agrada -a mi si- el concepte aquest. És un tipus de moto que incita abuscar 'guerra' en tot moment, no per passejar o viatjar plàcidament.
[/quote]

comparteixo amb tu aquest punt de vista,es un tipus de moto ''polivalent'' pero no s'acava de definir,com li va pasara la V-strom 1000,tindra el seu public i a mi no m'importaria tenir-ne una...al meu entendre,aquest motor Kawa (no l'he probat) pero coneixent la marca ha de ser la mar de divertit,la que si que vaig probar va ser la CBF 1000,el colmo de la finura i precisament per aixo crec que no ha estat en el lloc que li toca per vendes,no li vaig trobar un PUNCH que diguesis :eyes :eyes ,ara la trobes mes barata que no pas aquesta i calitat tambe en te de sobres.
Imatge

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dt. gen. 03, 2012 7:28 pm

Sembla que no vulguin vendre! Vinc de Quality Barcelona i em diuen que no la tindràn segurament fins a finals de gener o potser febrer. Simplement per no pillar-se els dits i no perdre diners amb motos d'exposició...

L'únic concecionari que m'han dit que la tenen d'exposició, el Basolí de Sabadell, però tampoc saben fins quan tindràn la Versys per provar.

Ara mateix estic una mica decepcionat la veritat, tenia uns dies de vacances per poder-la provar i res. Anys estalviant per canviar-me de moto, i ara que estava realment decidit, pam! torna a esperar!

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dt. gen. 03, 2012 8:13 pm

[quote user="Loisin" post="188014"]Sembla que no vulguin vendre! [/quote]

Bones!!!

Aquesta opinió acostuma a passar en segons quins concessionaris... la veritat! Des de no atendre't ningú i això que et veuen per allà esperant, fins que et despatxen ràpid... deu ser que no tenen gaire necessitat de vendre!

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 04, 2012 8:48 am

I despres rondinan de la crisi!!!!!!!!
Quines pocas ganas de vendre :shock: :shock:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 04, 2012 10:28 am

Jo crec que aquesta versys juga a la mateixa divisió que jugava la desapareguda Vstrom1000.
Motos Sport de carretera amb "forma" de trail.

Crec que pot ser una bona opcio a tenir en compte, si es sap el que es va a comprar ;)

V's
Ex ...moltes coses

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dc. gen. 04, 2012 10:28 am

[quote user="STELVIO 00" post="188022"]I despres rondinan de la crisi!!!!!!!!
Quines pocas ganas de vendre :shock: :shock:[/quote]

Si... no trobo que sigui la millor tàctica per combatre la crisis.

Seguiré disfrutant del meu ferro (GS500) uns mesos mes encara jaja

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 04, 2012 9:11 pm

[quote user="Steelman" post="188028"]Jo crec que aquesta versys juga a la mateixa divisió que jugava la desapareguda Vstrom1000.
Motos Sport de carretera amb "forma" de trail.[/quote]

Bones!!!

Ostres... la feia més com a competència directa de la Multistrada, per exemple! O inclús de la incompressa TDM900... que no pas de la Vstrom1000, que porta roda de 19" a l'igual que la majoria de maxitrails!

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 04, 2012 10:10 pm

[quote user="Carles" post="188072"][quote user="Steelman" post="188028"]Jo crec que aquesta versys juga a la mateixa divisió que jugava la desapareguda Vstrom1000.
Motos Sport de carretera amb "forma" de trail.[/quote]

Bones!!!

Ostres... la feia més com a competència directa de la Multistrada, per exemple! O inclús de la incompressa TDM900... que no pas de la Vstrom1000, que porta roda de 19" a l'igual que la majoria de maxitrails!

Fins aviat![/quote]

No confonem una 1000 bi amb una 1000 4L. No tenen res a veure, són dos conceptes totalment diferents.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 04, 2012 10:27 pm

te que anar molt be per curves la posicio la de convertir en una moto facil,s'en veuran ,potser m'equivoco pero crec que sera un exit.

[youtube]wILDk7fIfho[/youtube]
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 04, 2012 10:49 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 04, 2012 10:36 pm

[quote user="Kpeps" post="188093"]te que anar molt be per curves la posicio la de convertir en una moto facil,s'en veuran ,potser m'equivoco pero crec que sera un exit.

[/quote]

Si, serà un éxit veient les ganes que tenen de vendre. :|
I apart, aquí el gruix de vendes és i serà per la z750.

Respon

Torna a “General”