Hector Barberá Dona Positiu
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hector Barberá Dona Positiu
La noticia es pot llegir aquí
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 09, 2012 7:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Hector Barberá Dona Positiu
0.60 pot ser una serveseta amb l'estómac buit, em sembla exageradíssim i només per desacreditar el personatge.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="188382"]0.60 pot ser una serveseta amb l'estómac buit, em sembla exageradíssim i només per desacreditar el personatge.[/quote]
Doncs jo no em crec la seva versió..............
0,60 es més del doble de la tasa permesa i despres diu que era l´amic qui duia el cotxe i que al donar positiu el va agafar ell. No pot agafar el cotxe del amic sense passar el control i la seva versió es que va arrancar i el van parar.
Si l´han detingut es perqué donava el 0,60 si no fos aixis no el poden detindre.
Doncs jo no em crec la seva versió..............
0,60 es més del doble de la tasa permesa i despres diu que era l´amic qui duia el cotxe i que al donar positiu el va agafar ell. No pot agafar el cotxe del amic sense passar el control i la seva versió es que va arrancar i el van parar.
Si l´han detingut es perqué donava el 0,60 si no fos aixis no el poden detindre.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
I podrà portar motos de carreres sense carnet, o no ? :roll:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Per un parell de cerveses amb l'estomac buit, no dones 0,60 de cap manera!! Un altre tema es donant 0,60 estiguis en condicions de conduir o no, que podria ser que si.
En tot cas, el que m'amoina d'aquest incident, son els semáfors saltats en vermell, i no reconeixer la veritat. Doncs la seva versió es poc creible, sincerament.
:| :|
Per un parell de cerveses amb l'estomac buit, no dones 0,60 de cap manera!! Un altre tema es donant 0,60 estiguis en condicions de conduir o no, que podria ser que si.
En tot cas, el que m'amoina d'aquest incident, son els semáfors saltats en vermell, i no reconeixer la veritat. Doncs la seva versió es poc creible, sincerament.
:| :|
Sort,
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Albert" post="188451"]Holaaaa,
:| :|[/quote]
Per cert Albert, ja podries anar pintant de negre la moto del teu avatar :mrgreen: :mrgreen:
:| :|[/quote]
Per cert Albert, ja podries anar pintant de negre la moto del teu avatar :mrgreen: :mrgreen:
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
tothom es pot equivocar,pero aquests nois han de pensar que son el reflexe de molt jovent per lo que ni 0.60 ni 0.00001 ni res,pero reconeguem-ho,tots hem estat joves :oops: :oops: :oops:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Una notícia sense cap mena de trasncendència. Hi ha periodistes que els hi separaria el cap del tronc, i els llegeixo a diari. Desafortunadament hi ha molt pocs mitjans (i periodistes) que són professionals de veritat. I la llàstima més grossa és que la mateixa feina de periodista ja no ho deixa ser. Misèries.
Salut a tothom!
Salut a tothom!