Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto
Moderador: Airald
-
Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dt. gen. 10, 2012 9:03 am
Parece ya tradición que a cada edición del Dakar se le denuncie por la destrucción del patrimonio arqueológico y medioambiental de los países que lo acogen. Ocurrió en África y, como no podía pasar de otra manera, ocurre también en América, concretamente en Chile. Allí la carrera más dura del mundo ha sido denunciada por el presidente del Senado y el colegio de arqueólogos por destruir el patrimonio arqueológico y medio ambiental del país
Noticia sencera aqui
Ex ...moltes coses
-
Fjodor
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Entrada
Autor: Fjodor » dt. gen. 10, 2012 10:26 am
Mira, no ho sé. El que sí que sé és que EN TOT CAS, es culpa de les autoritats locals per deixar-ho fer o passar per on sigui. MAI de la organització del Dakar, ni de l'esport en qüestió. Quedi clar.
O sia, que si s'ha de deixar malament a algú, és a les autoritats dels països per on passa el rally.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 10, 2012 10:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
-
Contacta:
Entrada
Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 10, 2012 2:47 pm
Tindrá a veure amb el que deia en Pasqual a un altre post............"poderoso caballero, es Don dinero" :mrgreen:
-
Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Entrada
Autor: Xavier » dt. gen. 10, 2012 8:24 pm
En primer lloc vull dir que no ho segueixo massa per tant és més que probable que digui algun disbarat però pel poc que he vist no em sembla que hagin pogut aixafar gaire res. Els llocs per on passen em semblen molt inòspits.
Més que el què digui el President del Senat de tan me fot on, hauríem de saber què en pensa la gent a qui aquesta prova li pugui alterar la vida. I de ben segur hi hauría parers de tots els colors.
-
Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Entrada
Autor: Kpeps » dt. gen. 10, 2012 10:44 pm
[quote user="Xavier" post="188587"]En primer lloc vull dir que no ho segueixo massa per tant és més que probable que digui algun disbarat però pel poc que he vist no em sembla que hagin pogut aixafar gaire res. Els llocs per on passen em semblen molt inòspits.
Més que el què digui el President del Senat de tan me fot on, hauríem de saber què en pensa la gent a qui aquesta prova li pugui alterar la vida. I de ben segur hi hauría parers de tots els colors.[/quote]
5.000.000 de persones el veuen pasar en directe,tot un espectacle,dona molta vida per alla on va,segurament si que per alguns indrets te que fer destrosses,es impossible que no sigui aixi,aqui no crec que tingues gaire futur aquesta cursa.......
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dt. gen. 10, 2012 10:54 pm
[quote user="Kpeps" post="188610"].......aqui no crec que tingues gaire futur aquesta cursa.......[/quote]
Mira la cursa dels Monegros, que era una de les millors d'Europa i venien tots els equips punters a posar a punt les seves màquines... :(
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Entrada
Autor: Alucinamaripili » dt. gen. 10, 2012 11:10 pm
per fer una truita....s'han de trencar els ous, i la gent prefeteix menjar, que anar al museu. Es un simple ordre de prioritats.
A l'Àfrica encara es fa el Dakar solidari, i es caguen en tot perquè ja no passa per allà.
-
Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Entrada
Autor: Albert » dc. gen. 11, 2012 1:18 am
Holaaa,
[quote user="Alucinamaripili" post="188626"]per fer una truita....s'han de trencar els ous, i la gent prefeteix menjar, que anar al museu. Es un simple ordre de prioritats.
[/quote]
En això ja hi estic d'acord amb tu, pero potser cal mirar a on i com es deixen les restes dels ous trencats. Que no tot es sempre bo a qualsevol preu.
Per exemple: es retiren totes les restes dels vehicles accidentats? o els deixen allà mateix?
:| :|
Sort,
-
Fjodor
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Entrada
Autor: Fjodor » dc. gen. 11, 2012 9:31 am
Jo vaig córrer un any la Baja i era increíble!
I.. què voleu que us digui... prefereixo fer curses que no que les zones siguin dels militars per fer maniobres i jugar a guerretes, per exemple...
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. gen. 11, 2012 10:25 am
[quote user="Randy-650" post="188616"][quote user="Kpeps" post="188610"].......aqui no crec que tingues gaire futur aquesta cursa.......[/quote]
Mira la cursa dels Monegros, que era una de les millors d'Europa i venien tots els equips punters a posar a punt les seves màquines... :([/quote]
quan dic que no tindria gaire futur em referia precisament a aixo, als problemes que hi posarien els ecologistes i tothom que vulgues sortir a la tele a fer-se veure dient la seva.
-
Kpeps
- Presentats
Entrada
Autor: Kpeps » dc. gen. 11, 2012 10:36 am
[quote user="Albert" post="188646"]Holaaa,
[quote user="Alucinamaripili" post="188626"]per fer una truita....s'han de trencar els ous, i la gent prefeteix menjar, que anar al museu. Es un simple ordre de prioritats.
[/quote]
En això ja hi estic d'acord amb tu, pero potser cal mirar a on i com es deixen les restes dels ous trencats. Que no tot es sempre bo a qualsevol preu.
Per exemple: es retiren totes les restes dels vehicles accidentats? o els deixen allà mateix?
:| :|[/quote]
quan es feia a l'Africa si quedava res per el mitg,en 10 minuts ja no quedava ni l'ombra,mes o menys com ara aqui si abandones qualsevols deixalla afora d'un contenidor.............en fi.