Versys 1000

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Versys 1000

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 04, 2012 10:48 pm

[quote user="Randy-650" post="188094"][quote user="Kpeps" post="188093"]te que anar molt be per curves la posicio la de convertir en una moto facil,s'en veuran ,potser m'equivoco pero crec que sera un exit.

[/quote]

Si, serà un éxit veient les ganes que tenen de vendre. :|
.[/quote]

home Randy,que no la tinguin per provar,no vol dir que no la vulguin vendre,jo conec un que per provar no en te i ganes no ni faltan ;) ;)
Imatge

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Loisin » dj. gen. 05, 2012 11:07 am

[quote user="Randy-650" post="188094"][quote user="Kpeps" post="188093"]te que anar molt be per curves la posicio la de convertir en una moto facil,s'en veuran ,potser m'equivoco pero crec que sera un exit.

[/quote]

Si, serà un éxit veient les ganes que tenen de vendre. :|
I apart, aquí el gruix de vendes és i serà per la z750.[/quote]

Exacte!!

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » dv. gen. 06, 2012 4:55 pm

Versys 1000, bon motor,comoda i molt rutera, 100% carretera, tinc un amic amb una 650 i està encantat.

Que la disfrutis quant la tinguis.
:cerv :cerv

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 06, 2012 7:03 pm

[quote user="ribes" post="188158"]Versys 1000, bon motor,comoda i molt rutera, 100% carretera, tinc un amic amb una 650 i està encantat.

[/quote]

Comparar la 1000 amb la 650 és com comparar un BMW 120d amb el 135i, no tenen res a veure una amb l'altre. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 07, 2012 1:18 am

Holaaa,

Només un parell de detalls.

Jugar a endevinar si será o no un exit en vendes, en l'estat espanyol es pitjor que encertar el numero de la grosa en la Loteria!!

Però al que tu t'interessa es molt mes senzill... Penses fer rutes Off-Road amb la teva nova moto?
Pel que jo he vist, la Kawa es una comode moto de carretera amb un molt bon motor de 1.000 c.c. que segur et dona bones satisfaccions per carreteres de tota mena, però que si la vols posar en un camí... patirás, i força, com ho he fet jo amb la Pan per anar al Toll de vidre als ports de Beseit, però hi he arribat.

Així que tu mateix, segons el que pensis fer-ne amb ella.

;) ;)
Sort,

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dt. gen. 10, 2012 2:00 pm

[quote user="Albert" post="188201"]Holaaa,

Només un parell de detalls.

Jugar a endevinar si será o no un exit en vendes, en l'estat espanyol es pitjor que encertar el numero de la grosa en la Loteria!!

Però al que tu t'interessa es molt mes senzill... Penses fer rutes Off-Road amb la teva nova moto?
Pel que jo he vist, la Kawa es una comode moto de carretera amb un molt bon motor de 1.000 c.c. que segur et dona bones satisfaccions per carreteres de tota mena, però que si la vols posar en un camí... patirás, i força, com ho he fet jo amb la Pan per anar al Toll de vidre als ports de Beseit, però hi he arribat.

Així que tu mateix, segons el que pensis fer-ne amb ella.

;) ;)[/quote]

Com deia, la meva intenció era la F800GS i està clar que és una moto molt més polivalent, però sincerament no he fet mai enduro i camins de terra pocs km amb molt de compte.
Per això mateix, si descarto el offroad té més sentit potser la Kawa.

De totes maneres segueixo esperant poder-la veure i provar-la!

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 11, 2012 2:12 am

Holaaa,

El Randy t'informarà millor que ningú, però jo diria que Kawasaki organitza sempre unes jornades destinades a provar les seves motos, però no ho segur jo això. El Randy ho controla millor.

:|
Sort,

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 11, 2012 8:48 am

[quote user="Randy-650" post="188083"][quote user="Carles" post="188072"][quote user="Steelman" post="188028"]Jo crec que aquesta versys juga a la mateixa divisió que jugava la desapareguda Vstrom1000.
Motos Sport de carretera amb "forma" de trail.[/quote]

Bones!!!

Ostres... la feia més com a competència directa de la Multistrada, per exemple! O inclús de la incompressa TDM900... que no pas de la Vstrom1000, que porta roda de 19" a l'igual que la majoria de maxitrails!

Fins aviat![/quote]

No confonem una 1000 bi amb una 1000 4L. No tenen res a veure, són dos conceptes totalment diferents.[/quote]

Bones!!!

Ho deia a nivell de concepte de moto en general... no de mecànica ni prestacions pures. La Pan és V4 i la RT és boxer i crec que competeixen en el mateix sector...

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. gen. 12, 2012 7:12 pm

[quote user="Loisin" post="188014"]
L'únic concecionari que m'han dit que la tenen d'exposició, el Basolí de Sabadell, però tampoc saben fins quan tindràn la Versys per provar.

[/quote]

Aquest matí era al costat del Basolí de Sabadell, i al veure-la allí, tan ben posada a l'aparador, tota blanqueta, he pensat...entrem-hi!

L'he estat mirant, i la veritat que és maca, però no té res d'off.

I amb la meva gran educació els hi he demanat una Versys tot un cap de setmana -quan a ells els hi vagi bé, eh?- i m'han dit que no. ( :twisted: ). Canviem de tàctica, he pensat..... i si me la deixen un dia sencer sols? La resposta ja us la podeu imaginar. ( :lol: ) No ha sapigut dir-me que ells NO tenen motos per provar.

Clar, clar, penso....i els hi dic: I com voleu vendre motos si no les deixeu provar? La casa Honda i la casa BMW les deixen provar, i això és una bona politica per vendre. Total, que se m'han rigut una mica a la meva cara. Que no volen vendre!

Bé, jo també m'he rigut una mica. :lol:

[quote user="Albert" post="188656"]

El Randy t'informarà millor que ningú, però jo diria que Kawasaki organitza sempre unes jornades destinades a provar les seves motos, però no ho segur jo això. El Randy ho controla millor.

:|[/quote]

Hi han els Kawasaki K-Days. Si aquest any ho fan han d'estar a punt de dir els dies i concessionaris que ho faran. L'any passat van ser aquests:

9 de Abril.
Doñana Motor - Huelva

29 y 30 de Abril.
Moto Punt Castelldefels - Castelldefels

6 y 7 de Mayo.
Maquina Motors - Barcelona

7 de Mayo.
Tecnomoto - San Sebastian
Grip Moto - A Coruña
Dermotor - Zaragoza
Motocicletas Orihuela - Jaén
Motorcycle europe - Badajoz

13 y 14 de Mayo.
Big Bike - Barcelona

14 de Mayo.
Pekus - Getafe
Palmeto Madrid - Madrid
Green Motor - Sevilla

20 y 21 de Mayo.
Quality Bike - Barcelona

21 de Mayo.
Motofactory - Toledo

27 y 28 de Mayo.
Motorbike - Santa Coloma de Gramanet (Barcelona)

2, 3 y 4 de Junio.
Maquina Motors Mollet - Mollet (Barcelona)

4 de Junio.

9 y 10 de Junio.
Maquina Motors - Sant Cugat del Vallès(Barcelona)

11 de Junio.

17 y 18 de Junio.
Maquina Motors - Terrassa (Barcelona)

18 de Junio.

1 y 2 de Julio.
Biker Shop - Barcelona

25 de Junio.

2 de Julio.

16 de Julio.

6 de Agosto.

3 de Septiembre.

1 de Octubre.

5 de Noviembre.

3 de Diciembre.

Observem que la cadena Basolí no va participar-hi, quan l'any 2010 si va fer-ho:

11 y 12 de Mayo.
(Basolí) Multimoto – Figueres
15 de Mayo.
Máquina Motors – Valencia
Quality Bike – Barcelona
Puro Racing – Pamplona
Green Motor – Cádiz
(Basolí) Soler – Roses
Jade motor – Cartagena
Puro Racing – Tudela
22 de Mayo.
Máquina Motors – Terrassa
Motos Payá – Mataró
Moto Sport – Salobreña
(Basolí) Racingcamp – Sora
Jade motor – Cartagena
22 de Mayo.
(Basolí) Moto Ciscar – Rubí
29 de Mayo.
Máquina Motors – Sant Cugat
Jade motor – Cartagena
Motobike – Reus
5 de Junio.
KAWASAKI FESTIVAL – Parc Motor Castellolí
Máquina Motors – Mollet del Vallès
Basolí – Girona
12 de Junio.
Máquina Motors – Mollet del Vallès
Tecnomoto – San Sebastián
Basolí – Granollers
Motobike – Reus
17 de Junio.
Máquina Motors – Barcelona
18 y 19 de Junio.
(Basolí) Mataró – Mataró
19 de Junio.
22 de Junio.
(Basolí) Roure Motor Bikes – Viladecans
26 de Junio.
Quality Bike – Barcelona
22 de Junio.
(Basolí) Marcos Energy Bike – Barberá del Vallès
3 de Julio.
Biker Shop – Barcelona
Basolí – Sabadell
10 de Julio.
Máquina Motors – Bessos
24 de Julio.
(Basolí) Martí – Parets del Vallès
18 de Septiembre.
Green Motor – Sevilla
25 de Septiembre.
Green Motor – Cádiz
23 de Octubre.
Motocicletas 95 – Granada
20 de Noviembre.
Green Motor – Sevilla
27 de Noviembre.
Green Motor – Cádiz
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dj. gen. 12, 2012 7:29 pm

[quote user="Randy-650" post="188836"]

Aquest matí era al costat del Basolí de Sabadell, i al veure-la allí, tan ben posada a l'aparador, tota blanqueta, he pensat...entrem-hi!

L'he estat mirant, i la veritat que és maca, però no té res d'off.

I amb la meva gran educació els hi he demanat una Versys tot un cap de setmana -quan a ells els hi vagi bé, eh?- i m'han dit que no. ( :twisted: ). Canviem de tàctica, he pensat..... i si me la deixen un dia sencer sols? La resposta ja us la podeu imaginar. ( :lol: ) No ha sapigut dir-me que ells NO tenen motos per provar.

Clar, clar, penso....i els hi dic: I com voleu vendre motos si no les deixeu provar? La casa Honda i la casa BMW les deixen provar, i això és una bona politica per vendre. Total, que se m'han rigut una mica a la meva cara. Que no volen vendre!

Bé, jo també m'he rigut una mica. :lol:

[/quote]

Moltes gràcies Randy! Ho trobo increïble, així no anem enlloc, que voldran vendre doncs? Una moto que comença als 13.000€ i no la deixen provar?

La moto m'agrada molt i li vull donar oportunitats però espero no cansar-me d'esperar.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 12, 2012 10:35 pm

pero que voleu provar ??? 4 cilindres, 1000 cc i una estetica de fer feina per no aburrir-se que es massa,Loisin tirati de cap i gaudeix,si t'agrada la maquina,es un consell eh!!! pots fer el que vulguis es clar ;) ;)
Imatge

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 13, 2012 1:22 am

Holaaa,

Kpeps, tu ho hauries de tenir més clar que ningú. Amb independència de si hauria de tirar-s’hi de cap o no, la política de tenir motos per a proves dels possibles clients ajuda, i molt, a vendre.

Jo mateix, penso que mai m’hauria decidit a comprar-me la primera Pan si no fos per què en un concessionari me la van deixar provar. Massa gran i massa cara per tirar-m’hi amb els ulls clucs. En canvi, després de portar-la només 20 minuts, en vaig quedar convençut.

Un altre tema es que no totes les marques i concessionaris tinguin prou vendes al any per permetre’s tenir motos de prova.

:| :|
Sort,

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 13, 2012 10:08 am

[quote user="Albert" post="188873"]Holaaa,
Kpeps, tu ho hauries de tenir més clar que ningú. Amb independència de si hauria de tirar-s’hi de cap o no, la política de tenir motos per a proves dels possibles clients ajuda, i molt, a vendre.
Jo mateix, penso que mai m’hauria decidit a comprar-me la primera Pan si no fos per què en un concessionari me la van deixar provar. Massa gran i massa cara per tirar-m’hi amb els ulls clucs. En canvi, després de portar-la només 20 minuts, en vaig quedar convençut.
Un altre tema es que no totes les marques i concessionaris tinguin prou vendes al any per permetre’s tenir motos de prova. :| :|[/quote]

et dono tota la rao,una prova dinamica pot fer decidir a un indecis,generalment lo ''nou'' sempre va molt millor que lo ''vell'' i quan vas a fer la prova ja vas amb l'ideia de tastar el producte que tens enfilat per lo que encara quedes mes convençut.
em poses l'exemple mes clar i dius : Jo mateix, penso que mai m’hauria decidit a comprar-me la primera Pan si no fos per què en un concessionari me la van deixar provar........... lo que et dic,quan proves calitat,piques i mes si t'agrada,encara que sigui gran i cara (si t'ho pots permetre es clar).
un altre cosa es que diguis vull provar la moto per si es pot fer trail,coi,si no es trail i necesites aquesta caracteristica,segur que no te la quedaras ;) ;) ,pero la millor venda d'un producte es el boca orella i veuren moltes pel carrer,a fi de contes ''donde va Vicente ?? donde va la gente!!! '' perque avui dia tot va be .
Imatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dv. gen. 13, 2012 5:35 pm

Poder provar la moto es el 80% de la venda.

En el meu cas quant em vaig comprar la Strom... Jo venia de dues BMW, una GS100 Paris Dakar i despres una GS 1100, dues motos MAGNIFIQUES :D , pero quant va arribar l'hora de juvilar-les, la que hages set la evolució logica ( GS 1200)
la trobava massa i perdoneu per l'expresió "ajaponesada" :roll: ....( Els que vinguin de una BMW "vella" sabran per que ho dic ;) ) i vaig pensar, perque pagar una BMW a preu de BMW si es com una japonesa :twisted: .

Pero es clar, jo no havia tingut mai una SUZUKI, i també os tinc que confesar que tampoc es que fos una marca que tingués la meva simpatia... :???:

Pero vaig anar al concesionari (Motos GRAU de Lleida) els hi vaig contar tota l'historia... Que si vinc de dues BMW, i vull canviar, etc, etc....

Llavors va ser quant li vaig dir que si podia provar la moto.

-Em va dir que no en tenia cap.

-Jo li vaig contestar que sense provar la moto, no la comprava.

Hi vaig marxar... pensant... Total em compro la GS1200 i s'acabat el problema :| .

Al cap d'un parell d'hores em truquen de motos GRAU i em diuent que han aconseguit una STROM per que la provi durant el cap de setmana.

I així va ser, la vaig provar, em va convencer i m'en vaig comprar una :D .

El meu, es un clar exemple de que si no hages provat la STROM :D , m'hages comprat una GS. :cool:
Rodar en moto es lo meu

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dl. gen. 16, 2012 5:08 pm

Llegint les vostres respostes em dono compte que he fet el panolis sempre! Mai hagués dit que et deixessin provar una moto tot un cap de setmana. Els que vaig veure més "estirats" van ser els de "CONTROL 94" que em van deixar provar l'any passat la F800GS unes 2 hores (de fet era tot el dia fins que tanqués el concessionari, pero per la feina no podia anar-hi abans).

Recordo una vegada als Kawa-days, vaig provar justament una Versys (la petita) i crec que no arrivava a l'hora.

Segurament que tindrà molt a veure ser de Barcelona i posar-hi poc morro!

Com deia a l'inici del post, fa molts anys que estalvio per canviar de moto i justament per això ho vull fer bé, per tant crec que per sentir-me bé l'he de provar, però si Danielot segur que anirà molt bé la moto i m'encantarà. Pensa que vinc d'una Suzuki GS500... qualsevol moto que provo sempre dic: collons quina finura!!! jaja

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 17, 2012 12:23 am

Holaaa,

La veritat es que el fet que te la deixin tot un cap de setmana sense que et coneguin... es força excepcional. Ja ho es si et coneixen!!!

El normal es que te la puguin deixar entre ½ horeta i un parell d’hores, em sembla.

:shock:
Sort,

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. gen. 17, 2012 9:57 am

[quote user="Albert" post="189243"]Holaaa,

La veritat es que el fet que te la deixin tot un cap de setmana sense que et coneguin... es força excepcional. Ja ho es si et coneixen!!!

El normal es que te la puguin deixar entre ½ horeta i un parell d’hores, em sembla.

:shock:[/quote]

Lleida, en el fons es un poble gran... i en el mon de la moto tothom ens coneixem, o almenys ens tenim "vistos".
Per aixó es mes facil que passin aquestes coses...

Per cert... ahir al matí vaig passar pel concesionari Kawa.. i ja tenen el meu telefón per que em truquin quant tinguin la nova Versis per provar. A mitjans de Febrer en tindràn una.... Tot i que jo no podré anar en moto fins al mes de Maig mes o menys :enfadat
Rodar en moto es lo meu

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dg. feb. 05, 2012 7:09 pm

Ja l'he provat!!!

Finalment ahir dissabte vaig provar la Kawa, me la van deixar a Basoli Sabadell, que percert un tracte molt bo, aquests si que tenen ganes de vendre!

La màquina a primera vista és imponent i sembla que hagi de ser dificil de mourela, però res de res és com si fos una scopy!! El motor és molt suau i puja de voltes molt ràpid si vols, i a baixes té molta força.

La vaig notar molt equilibrada i és una meravella en curves, ella mateixa i entra i surt amb molta naturalitat i dona molta seguretat fins i tot amb la carretera gelada com ahir.
Té control de potència, Full i Lower, vaig provar només la Full i tres opcions del control de tracció que vaig provar el 1 i el 2.
La frenada molt segura, les suspensions, la comoditat, etc. Realment encara ara no he pogut trobar-hi cap pega! jaja

Imatge
Imatge

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. feb. 05, 2012 7:51 pm

holaaa

es veu molt be, dificil eleccio, entre la kawa i la gs800

a veure si hem toca la loteria...

Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Entrada Autor: Reflectus » dl. feb. 06, 2012 2:03 pm

T'ha agradat? Doncs, això .... agafala. Tot el que dius son lloances ....
No tan de nom com la bmw, però per a tu és atractiva, et resulta fàcil de conduir i .... de dinerets ... potser és mes economica.
Per fer carretera, segur que no tindras problemes.

Respon

Torna a “General”