Moto Diesel
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Moto Diesel
realment baixos ha de tenir i no es lletja pero el soroll es mes que repugnant,crec que fa temps que corre aquest video pero es curios de sentir.
[youtube]w_zGmS7g6zg[/youtube]
[youtube]w_zGmS7g6zg[/youtube]
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 12, 2012 11:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Moto Diesel
Holaaa,
Realment si la sentis apropar-se a mi, encara estaria buscant de on vel el soroll del diesel!!!
:roll: :???:
Realment si la sentis apropar-se a mi, encara estaria buscant de on vel el soroll del diesel!!!
:roll: :???:
Sort,
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Bona Trail si senyor,motor VW Diesel de 3 cilindres ...llanta de 21" ? a devant.... cardan pepe gotera .... aixó si., al ralenti sembla una Ducati.... :mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 13, 2012 8:05 am, en total s’ha editat 3 vegades.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Crec que estan buscant la trail "tragamillas" per excelència (bons baixos, bona autonomia, capacitat de càrrega, potència justa, etc)... amb un bon dipòsit i un consum que deu rondar els 3-4lts als 100, tens horitzó per aborrir... ;) ;)
Ja fa temps que ronda tot això de la moto diesel, i no entenc per quina raó es queda sempre aparcat el tema!!! :shock: :shock: :shock:
M'ha "picat" el tema tu... :roll: :roll: :roll: El problema són els gairebé 15.000€ que demanen pel model bàsic... :crys :crys :crys
[youtube]sh1hjIYPHjQ&[/youtube]
[youtube]atdFiRcbc3o&[/youtube]
Fins aviat!
Crec que estan buscant la trail "tragamillas" per excelència (bons baixos, bona autonomia, capacitat de càrrega, potència justa, etc)... amb un bon dipòsit i un consum que deu rondar els 3-4lts als 100, tens horitzó per aborrir... ;) ;)
Ja fa temps que ronda tot això de la moto diesel, i no entenc per quina raó es queda sempre aparcat el tema!!! :shock: :shock: :shock:
M'ha "picat" el tema tu... :roll: :roll: :roll: El problema són els gairebé 15.000€ que demanen pel model bàsic... :crys :crys :crys
[youtube]sh1hjIYPHjQ&[/youtube]
[youtube]atdFiRcbc3o&[/youtube]
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Amb el preu que está el Diesel :enfaduu :enfaduu
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
El tren davanter (parafang inclòs), es de KTM 990...
Personalment prefereixo la 95 bleifrei... sembla un Pasquali...
Personalment prefereixo la 95 bleifrei... sembla un Pasquali...
- Llagasta
- Presentats
sembla que porten variador ( sense marxes ) com un vespino :mrgreen:
potser amb aquest motor , aquest soroll ( sobretot abans no s´escalfa ) , i els fums que ben segur fa al engegar al mati i que dèu pesar bastant :???: no aixequi passions precisament.....
potser amb aquest motor , aquest soroll ( sobretot abans no s´escalfa ) , i els fums que ben segur fa al engegar al mati i que dèu pesar bastant :???: no aixequi passions precisament.....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 13, 2012 10:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
És una moto per un rat-penat.
Amb aquesta fressa podria ser moto-taxi! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Amb aquesta fressa podria ser moto-taxi! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Kpeps
- Presentats
segons tinc entes,no se si es veritat,l'exercit America,te una moto amb motor diesel amb una autonomia de 1500 km'sss,mirare de buscar informacio.
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="188893"]segons tinc entes,no se si es veritat,l'exercit America,te una moto amb motor diesel amb una autonomia de 1500 km'sss,mirare de buscar informacio.[/quote]
Diesel als EEUU, ja es raro ja, em pregunto per què volen al exèrcit una moto amb 1500 Qms. d´autonomia.....mira que son raros aquests americans :roll: :roll: :roll:
Diesel als EEUU, ja es raro ja, em pregunto per què volen al exèrcit una moto amb 1500 Qms. d´autonomia.....mira que son raros aquests americans :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 13, 2012 11:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Kpeps
- Presentats
Nascudes per equipar els Marines de l'exèrcit nord-americà en una primera fase, HDT USA fabrica aquestes motos propulsades per un motor de gasoil capaços de fer llarguíssims recorreguts sense repostar.

L'ús d'aquest tipus de combustible en les motocicletes dels soldats americans es deu al propòsit d'homogeneïtzar el combustible a tots els vehicles d'aquest cos. Els motors són monocilídricos de 611 cc de cubicatge i una potència màxima de 30 cv. El seu consum és ridícul, 2,45 l/100 km a 88 km / h.

Les motos es basen en un model japonès, la Kawasak KLR 650.

L'ús d'aquest tipus de combustible en les motocicletes dels soldats americans es deu al propòsit d'homogeneïtzar el combustible a tots els vehicles d'aquest cos. Els motors són monocilídricos de 611 cc de cubicatge i una potència màxima de 30 cv. El seu consum és ridícul, 2,45 l/100 km a 88 km / h.

Les motos es basen en un model japonès, la Kawasak KLR 650.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
En aquest fil també en parlàvem: viewtopic.php?f=1&t=9741&postdays=0&pos ... el&start=0
Penso que quan BMW tregui una GS diésel, tothom a comprar-ne una. :eyes
Penso que quan BMW tregui una GS diésel, tothom a comprar-ne una. :eyes

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Randy-650" post="188900"]Penso que quan BMW tregui una GS diésel, tothom a comprar-ne una. :eyes[/quote]
Randy, tot i que em costi ... t'he de donar la raó!! ;) ;) ;) ;) ;)
Randy, tot i que em costi ... t'he de donar la raó!! ;) ;) ;) ;) ;)

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Carles" post="188903"][quote user="Randy-650" post="188900"]Penso que quan BMW tregui una GS diésel, tothom a comprar-ne una. :eyes[/quote]
Randy, tot i que em costi ... t'he de donar la raó!! ;) ;) ;) ;) ;)[/quote]
I perqué et costa donar-li la raó???? ;)
Randy, tot i que em costi ... t'he de donar la raó!! ;) ;) ;) ;) ;)[/quote]
I perqué et costa donar-li la raó???? ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Això sembla un minipimer gripat amb rodes.
Treuen motos de tres rodes, motos amb sostre, motos elèctriques, motos diesel.........quina mania de voler canviar una cosa que és perfercte.
Treuen motos de tres rodes, motos amb sostre, motos elèctriques, motos diesel.........quina mania de voler canviar una cosa que és perfercte.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="188900"]En aquest fil també en parlàvem: viewtopic.php?f=1&t=9741&postdays=0&pos ... el&start=0
Penso que quan BMW tregui una GS diésel, tothom a comprar-ne una. :eyes[/quote]
Escolta, els tractors no van amb gas-oil? :mrgreen:
Penso que quan BMW tregui una GS diésel, tothom a comprar-ne una. :eyes[/quote]
Escolta, els tractors no van amb gas-oil? :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Amb el preu que va el gasoil, ja m'estic plantejant comprar el proxim cotxe de benzina, com per comprar una moto diesel :roll: :roll: