Armilla Groga
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Armilla Groga
Holaaa,
[quote user="CMB" post="188748"]Doncs, la setmana vinent la primera sortida és a França...[/quote]
Així doncs... la sortida del Gener hem d'anar tots amb l'armilla? O nomes els que tenim la moto negre??
:shock: :shock:
[quote user="CMB" post="188748"]Doncs, la setmana vinent la primera sortida és a França...[/quote]
Així doncs... la sortida del Gener hem d'anar tots amb l'armilla? O nomes els que tenim la moto negre??
:shock: :shock:
Sort,
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="188724"]Crec que t´has avançat un any, pero gracies per informar-nos ;)
El 1 de gener d'aquest any obliga a que tots els motoclistes de motos negres portin l´armilla
I que el 1 de gener del 2013 tots els motociclistes portin roba groga i reflectant
http://www.circulaseguro.com/seguridad- ... -franceses[/quote]
No pintaré la moto de groc aquest any :mrgreen: :mrgreen:
El 1 de gener d'aquest any obliga a que tots els motoclistes de motos negres portin l´armilla
I que el 1 de gener del 2013 tots els motociclistes portin roba groga i reflectant
http://www.circulaseguro.com/seguridad- ... -franceses[/quote]
No pintaré la moto de groc aquest any :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="188726"]Jo, com a mototurista previssora... m´he comprat jaqueta amb color groc o verd fluorescent... o sigui que entre el color Namibia de la moto i el groc fluorescent semblo un carro de gelats :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 (dit per un mototuriste)
Randy... ja sé... no foto = no carro de gelats..... ja la faré..... ;)[/quote]
Es que hi ha cada pocasolta :mrgreen: :mrgreen:
Randy... ja sé... no foto = no carro de gelats..... ja la faré..... ;)[/quote]
Es que hi ha cada pocasolta :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Qui és el pocasolta??? :eyes jo o el del gelat?? :enfadat

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="188795"]Qui és el pocasolta??? :eyes jo o el del gelat?? :enfadat[/quote]
El del gelat !!! Mira que dir.li aixó a la Eva :mrgreen: :mrgreen:
El del gelat !!! Mira que dir.li aixó a la Eva :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Bon dia.
El tema de portar armilla "fosforito" ho trobo raonable,sobre tot a la nit,dies plujosos, etc....si patim una caiguda(Dèu no ho vulgui)
un còs es veu molt millor i de mès lluny amb armilla que sense(fixeu`vos en els treballadors de les carreteres,per exemple,
es veuen de lluny i entre el caos de les obres)
Si fòs obligatori portar-les sempre...ja s`afanyaran els dissenyadors de treura productes perquè anem guapos :D (que no rics
ni bons motoristes).Jo crec que els "motards" quan mès visibles millor...encara que semblem "carros de gelats" sense gelats....
es que no lo habia visto!,,,, us sona? :enfadat :enfadat
A reveure
El tema de portar armilla "fosforito" ho trobo raonable,sobre tot a la nit,dies plujosos, etc....si patim una caiguda(Dèu no ho vulgui)
un còs es veu molt millor i de mès lluny amb armilla que sense(fixeu`vos en els treballadors de les carreteres,per exemple,
es veuen de lluny i entre el caos de les obres)
Si fòs obligatori portar-les sempre...ja s`afanyaran els dissenyadors de treura productes perquè anem guapos :D (que no rics
ni bons motoristes).Jo crec que els "motards" quan mès visibles millor...encara que semblem "carros de gelats" sense gelats....
es que no lo habia visto!,,,, us sona? :enfadat :enfadat
A reveure
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Coes" post="188763"]el nord de europa moltisimes motos i cicliste les utilitzen com element de seguretat i sense ser obligatori, de fet jo le vaig comprar a Louis, "Em sembla que són molt propensos a criticar" no es mes que per seguretat.
http://www.louis.de/_10a7fbdb35fbe1eb32 ... _gr=208743[/quote]
Segurament sóc molt propens a criticar però igual que trobo molt bé que hi ha gent que la utilitza perquè ho creu convenient o necessari jo penso que no ho és tant i tot i que probablement estic equivocat, m'emprenya que sempre decideixin per mí.
Crec que totes les opinions són respectables, fins i tot la meva. ;)
http://www.louis.de/_10a7fbdb35fbe1eb32 ... _gr=208743[/quote]
Segurament sóc molt propens a criticar però igual que trobo molt bé que hi ha gent que la utilitza perquè ho creu convenient o necessari jo penso que no ho és tant i tot i que probablement estic equivocat, m'emprenya que sempre decideixin per mí.
Crec que totes les opinions són respectables, fins i tot la meva. ;)
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Siguem senyats, tots sabem que tindríem que portar una part de la jaqueta fluor o armilla, la lògica es aplastant, ens veuen millor!!!!! :shock:
Va Randy enquesta al canto!!!!! :D
Va Randy enquesta al canto!!!!! :D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Albert G" post="188824"]Siguem senyats, tots sabem que tindríem que portar una part de la jaqueta fluor o armilla, la lògica es aplastant, ens veuen millor!!!!! :shock:
Va Randy enquesta al canto!!!!! :D[/quote]
Ja es pot dur l'armilla que es vulgui que si no es fa servir el cap de res serveix. El que vull dir que si et poses en punts morts de visiò, ja sigui per als retrovisors de cotxe com dels que venen de cara en el teu carril malament anem.
Això nomès es resol amb un pirul.lo :b9 :b9
Ara que despres ens confondrien amb tractors.. :twisted:
Va Randy enquesta al canto!!!!! :D[/quote]
Ja es pot dur l'armilla que es vulgui que si no es fa servir el cap de res serveix. El que vull dir que si et poses en punts morts de visiò, ja sigui per als retrovisors de cotxe com dels que venen de cara en el teu carril malament anem.
Ara que despres ens confondrien amb tractors.. :twisted:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Aprofitant que tinc la moto a revisió, ja els truco perquè instal·lin el pirul·lo. Gràcies Vendetta per la idea.
Conyes a part, pot ser he estat desafortunat en la meva resposta anterior. Si hi obliguen m'ho posaré però si no, no. Avui al menys penso així. Ja hi ha motoristes que ho utilitzen i ho trobo perfecte. Només reivindico que em deixin triar a mí si jo m'ho vull posar o no.
Disculpeu-me si algú s'ha pogut molestar per la meva manera d'escriure.
Salut i gas !
Conyes a part, pot ser he estat desafortunat en la meva resposta anterior. Si hi obliguen m'ho posaré però si no, no. Avui al menys penso així. Ja hi ha motoristes que ho utilitzen i ho trobo perfecte. Només reivindico que em deixin triar a mí si jo m'ho vull posar o no.
Salut i gas !
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="188832"]
[/quote]
Si, jo, no podrias fer servir un tipus de lletra com la Comic Sans, que es més informal ;)
[/quote]
Si, jo, no podrias fer servir un tipus de lletra com la Comic Sans, que es més informal ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 12, 2012 7:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Vendetta" post="188825"]
Ara que despres ens confondrien amb tractors.. :twisted:[/quote]
Jo en tinc un de pirulo, de color blau. :razz: És imantat. D'on el vaig treure? De la meva època d'estudiant, el vaig xoriçar d'un cotxe de la Polizia secreta al bell mig de Roma. Sols vaig haver de comprar l'endoll i el cable, i voilà.
Cap l'any 85-86 baixavem d'esquiar d'Andorra amb el Suzuki Samurai i amb el pirulo posat. Els cotxes s'apartaven tots. :666 Aquella època era diferent de la d'ara, doncs no hi havien Mossos i la GC rarament les veies patrullar, sempre eren al bar.
A la moto l'he intentat posar però no es queda imantat al bagul. :enfaduu Si no ja m'haguéssiu vist més d'una vegada amb el pirulo posat.
Aviam si li faig una foto i us l'ensenyo.
Ara que despres ens confondrien amb tractors.. :twisted:[/quote]
Jo en tinc un de pirulo, de color blau. :razz: És imantat. D'on el vaig treure? De la meva època d'estudiant, el vaig xoriçar d'un cotxe de la Polizia secreta al bell mig de Roma. Sols vaig haver de comprar l'endoll i el cable, i voilà.
Cap l'any 85-86 baixavem d'esquiar d'Andorra amb el Suzuki Samurai i amb el pirulo posat. Els cotxes s'apartaven tots. :666 Aquella època era diferent de la d'ara, doncs no hi havien Mossos i la GC rarament les veies patrullar, sempre eren al bar.
A la moto l'he intentat posar però no es queda imantat al bagul. :enfaduu Si no ja m'haguéssiu vist més d'una vegada amb el pirulo posat.
Aviam si li faig una foto i us l'ensenyo.

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Si et veuent amb el pirulo blau engegat,ja pots començar a rodar per els bancs perque et deixin calers per la multa que et fotran Randy.
Una cosa es portar un de groc (els hi pots fer creure el que vulguis) pero un de blau :eyes ,no s' et passi mai pel cap.
Una cosa es portar un de groc (els hi pots fer creure el que vulguis) pero un de blau :eyes ,no s' et passi mai pel cap.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Pirulo blau.... PAPA PITUFO, PAPA PITUFO!!!
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Randy-650" post="188837"] A la moto l'he intentat posar però no es queda imantat al bagul. :enfaduu Si no ja m'haguéssiu vist més d'una vegada amb el pirulo posat.
Aviam si li faig una foto i us l'ensenyo.[/quote]
Haurem de combinar el teu pirulo amb el meu :twisted: el meu va amb ventoses i no imantat però no es de color blau.
Ara que a andorra en venen.
Ara que com diu l'AlbertG tots l'hauriem de dur, jo el duc. Però no trobo que t'hi obliguin a dur-lo sempre, i tindre un altre motiu de multes, i de tensions innecessaries, si algun dia no el duguessis i fossis "irresponsable"
Aviam si li faig una foto i us l'ensenyo.[/quote]
Haurem de combinar el teu pirulo amb el meu :twisted: el meu va amb ventoses i no imantat però no es de color blau.
Ara que a andorra en venen.
Ara que com diu l'AlbertG tots l'hauriem de dur, jo el duc. Però no trobo que t'hi obliguin a dur-lo sempre, i tindre un altre motiu de multes, i de tensions innecessaries, si algun dia no el duguessis i fossis "irresponsable"
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo he fet la consulta a gendarmes, i ells no en sabien res. La noticia data de principis de l'any passat, i em varen dir que podria ser que s'hagués fet la proposta però que aquesta no hagués tirat endavant.
De totes maneres aquesta setmana em faran la consulta a la seva prefactura de tràfic per comfirmar-ho i ja em diran el què.
De totes maneres aquesta setmana em faran la consulta a la seva prefactura de tràfic per comfirmar-ho i ja em diran el què.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="189063"]Jo he fet la consulta a gendarmes, i ells no en sabien res. La noticia data de principis de l'any passat, i em varen dir que podria ser que s'hagués fet la proposta però que aquesta no hagués tirat endavant.
De totes maneres aquesta setmana em faran la consulta a la seva prefactura de tràfic per comfirmar-ho i ja em diran el què.[/quote]
Ets un Crack!!!!!
De totes maneres aquesta setmana em faran la consulta a la seva prefactura de tràfic per comfirmar-ho i ja em diran el què.[/quote]
Ets un Crack!!!!!
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
esborrat
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 15, 2012 8:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Jo tenia entès que l'administració esta per servir al ciutadà............... :enfadat
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS