III Hivernal Mototurisme Catalunya - 2012
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: III Hivernal Mototurisme Catalunya
Sembla que aquesta será hivernal de veritat :mrgreen: :mrgreen:
Marxo a fer "nonis", ens veiem per esmorzar ;)
Marxo a fer "nonis", ens veiem per esmorzar ;)
- Vallirana
- Presentats
- Entrades: 50
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 11:11 pm
- Ubicació: Vallirana
Em sap greu avisar amb tanc poc temps, pero no puc venir. Malgrat la crisi, tinc un pick de feina i els aunonoms no tenim excuses!
Salut
Salut
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3566
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="PERARNAU" post="188779"]Finalment tinc de treballar i no puc venir...
A la quarta m'ho intento montar a la feina amb mès temps... es el preu de ser l'ultim d'haver entrat a treballar... :???:[/quote]
Doncs si que et putegen amb el quadrants !!! Però tal com està el pati ... a complir ... que és el que toca !!! ;)
I vosaltres, espero que us ho passeu d'allò més bé !!! :cerv
V'sss
GeSus
A la quarta m'ho intento montar a la feina amb mès temps... es el preu de ser l'ultim d'haver entrat a treballar... :???:[/quote]
Doncs si que et putegen amb el quadrants !!! Però tal com està el pati ... a complir ... que és el que toca !!! ;)
I vosaltres, espero que us ho passeu d'allò més bé !!! :cerv
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 14, 2012 8:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Són dos quarts d'onze del vespre i em sap greu no haver pogut venir. Una abraçada als assistents, canteu força i passeu-ho bé.
Per cert, fa fred ? :mrgreen:
Salut !
Per cert, fa fred ? :mrgreen:
Salut !
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Bé, ja estic a casa. Una bona dutxa amb aigua ben calentona per poder-me retornar del viatge de tornada.
Hi habia llocs que gràcies al TomTom podia intuïr, on estaben les corves, perqué la veritat és que a rotlles la cosa estaba ben fotuda per la boira (us ho diu un de Lleida) Veus Andrés com si que serveixen d'alguna cosa els navegadors? :lol: :lol:
Bé companys, m'ho he passat molt bé, Gràcies a l'Andres i la Nuria per deixar-me la tenda. Sento no haber-me pogut quedar per ajudar-vos a recollir les coses, ja li he explicat al Jordi el perqué.
Gràcies a tots els assistens per la vostra companyia, i l'any que bé tindrem que portar una mica més de teca "cullons" que m'he quedat amb gana. :enfaduu :lol: :lol:
M'he quedar amb les ganes de poder gaudir d'un bon striptis al final de la festa, un altre anys serà. :eyes :eyes
Fins aviat.
Així que pugui fico fotos.
Hi habia llocs que gràcies al TomTom podia intuïr, on estaben les corves, perqué la veritat és que a rotlles la cosa estaba ben fotuda per la boira (us ho diu un de Lleida) Veus Andrés com si que serveixen d'alguna cosa els navegadors? :lol: :lol:
Bé companys, m'ho he passat molt bé, Gràcies a l'Andres i la Nuria per deixar-me la tenda. Sento no haber-me pogut quedar per ajudar-vos a recollir les coses, ja li he explicat al Jordi el perqué.
Gràcies a tots els assistens per la vostra companyia, i l'any que bé tindrem que portar una mica més de teca "cullons" que m'he quedat amb gana. :enfaduu :lol: :lol:
M'he quedar amb les ganes de poder gaudir d'un bon striptis al final de la festa, un altre anys serà. :eyes :eyes
Fins aviat.
Així que pugui fico fotos.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Uns més a casa... la veritat és que ha estat una bona Hivernal, almenys ha fet el fred que pertoca per donar-hi caliu! De menjar millor no parlar-ne, encara estaven coent carn els ultims que han quedat!
Gràcies per la currada que comporta tenir tot el necessari per a que no passem fred, ni falti menjar! Bona organització... ;) ;) ;) ;)
De totes maneres, sense en Pacs47, una Hivernal no és el mateix... :???:
Fins la propera!
Uns més a casa... la veritat és que ha estat una bona Hivernal, almenys ha fet el fred que pertoca per donar-hi caliu! De menjar millor no parlar-ne, encara estaven coent carn els ultims que han quedat!
Gràcies per la currada que comporta tenir tot el necessari per a que no passem fred, ni falti menjar! Bona organització... ;) ;) ;) ;)
De totes maneres, sense en Pacs47, una Hivernal no és el mateix... :???:
Fins la propera!
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Un altre més a casa!
M'ho he passat genial. :razz: Amb aquesta companyia es molt fàcil "quasi" oblidar-se del fred... :tremolant
Per ser la meva primera hivernal m'han quedat força ganes de repetir... :lol:
Salutacions a tots!!!
M'ho he passat genial. :razz: Amb aquesta companyia es molt fàcil "quasi" oblidar-se del fred... :tremolant
Per ser la meva primera hivernal m'han quedat força ganes de repetir... :lol:
Salutacions a tots!!!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 15, 2012 3:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1452
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Bo ja som a casa, hem hagut d'acabar amb la graella posada perquè es quedava menjar al convent i això no pot ser, el gos ha posat una foto de tots nosaltres a la gossera amb dedicatòria inclosa (Gràcies XASCHICEROS quan torneu) Ha sobrat alguna cosa.
Hem deixat tots els trastos a Calafell ja estem casa, ho hem passat de conya
Hem deixat tots els trastos a Calafell ja estem casa, ho hem passat de conya
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
- Nuria Vs
- Presentats
- Entrades: 1145
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Jo també a casa i ja després d'una bona dutxa amb aigua calenteta :mrgreen:
M'ho he passat molt bé, si l'any vinent no recordo el fred que he passat repetiré ;)
Gràcies a tots per la companyia :cerv
M'ho he passat molt bé, si l'any vinent no recordo el fred que he passat repetiré ;)
Gràcies a tots per la companyia :cerv
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2024
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Com ja ha dit l'Andrés ens ho hem passat de conya. Moltes gràcies per tot el que feu per que això sigui possible i rutlli tan bé. :kiss
Per quan la I ESTIVAL Mototurisme Catalunya? :mrgreen:
Per quan la I ESTIVAL Mototurisme Catalunya? :mrgreen:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="JoanF" post="189037"]Bé, ja estic a casa. Una bona dutxa amb aigua ben calentona per poder-me retornar del viatge de tornada.
Fins aviat.
Així que pugui fico fotos.[/quote]
Ara resulta que entens el navegador, més que les carreteres?
El que més m'emprenya ´ñes que hagui passat gana, pobre tanta dies sense menjar, ja esta bé
Fins aviat.
Així que pugui fico fotos.[/quote]
Ara resulta que entens el navegador, més que les carreteres?
El que més m'emprenya ´ñes que hagui passat gana, pobre tanta dies sense menjar, ja esta bé
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I no hi ha cap foto??? :shock:
Res, com sempre, segur que heu estat en una fonda tot el cap de setmana. :razz:
Res, com sempre, segur que heu estat en una fonda tot el cap de setmana. :razz:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Jo també fá estona que soc a casa, una vegada més tot ha estat fantastic, molt de riure, EXCÉS de menjar (i aixo que avui ha vingut Alucina i Maripili)el dormir, doncs com sempre, poc pero intens.
El Gall a la seva linea, donant P.C. tota la matinada :enfaduu :enfaduu
En una estona penjaré alguna foto, només les que es poden ensenyar ;)
El Gall a la seva linea, donant P.C. tota la matinada :enfaduu :enfaduu
En una estona penjaré alguna foto, només les que es poden ensenyar ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7623
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Que has caigut a la foguera????
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Bones ,un servidor i colaboradors ja hem arribat al ampurda.
Com sempre ha estat una diada magnifica i en bona companyia, i l'escalfor de tota aquesta gent que sou els de motuturisme.
Tot i trovar a faltar el gran company que era en :Pacs 47
AVIAM QUAN SERÀ LA PRÒXIMA
Com sempre ha estat una diada magnifica i en bona companyia, i l'escalfor de tota aquesta gent que sou els de motuturisme.
Tot i trovar a faltar el gran company que era en :Pacs 47
AVIAM QUAN SERÀ LA PRÒXIMA
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7623
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
us veu trobar amb aquest psicòpata?????
quina por :tremolant
quina por :tremolant
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
En Gorka i la Olga..................... que per cert, encara esperem el Streaptease :mrgreen: :mrgreen: molta "boca" i després res de res ;)
Hi ha qui tenia molt de fred als peus ;) ;)
Les reporteras "oficials" (Esperem les fotos ;) )
Hi ha qui tenia molt de fred als peus ;) ;)
Les reporteras "oficials" (Esperem les fotos ;) )
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 15, 2012 7:58 pm, en total s’ha editat 4 vegades.