Enèsim fracàs d'Honda: Honda Integra

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Enèsim fracàs d'Honda: Honda Integra

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 16, 2012 7:59 pm

Honda España ja ha posat preu a l'Honda Integra:

Imatge

El preu és.....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

:eyes :eyes :eyes 8.599 € :eyes :eyes :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Enèsim Fracàs D'Honda: Honda Integra

Entrada Autor: Josep973 » dl. gen. 16, 2012 8:02 pm

Sembla que esta be de preu, no ?
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. gen. 16, 2012 8:17 pm

El trobo horrorós aquesta cosa... però còmode i pràctic potser si que ho és... ves a saber...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 16, 2012 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 16, 2012 8:27 pm

I quin motor té ???? Sembla una scoopy ... amb maletes de VFR ....

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 16, 2012 8:30 pm

[quote user="Mareta" post="189197"]I quin motor té ???? Sembla una scoopy ... amb maletes de VFR ....[/quote]

És una 700 cc automàtica. Porta el mateix motor que aquesta: prova-honda-nc700x-vt12411.html

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. gen. 16, 2012 8:47 pm

Deien que seria més barata que la T-Max, però veig que no l'han rebaixat pas gaire. Caríssima.
M'agrada la practicitat del concepte, pero trobo que l'hi seria més adient una corretja en lloc de cadena.
Probablement fracassarà, però no pel vehicle sinó pel preu.

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dl. gen. 16, 2012 9:12 pm

És possible que si me dediqués a dissenyar motos, no en vengués ni una. Però no s'assembleria gens a aquesta. :mrgreen:

Per favor ! Les taules de dibuix, els laboratoris tècnics i els despatxos d'administració (de totes les marques) s'han omplert d'eficients dibuixants, qualificats enginyers i preparadíssims economistes, però, o no han anat en moto, o el primer dia que hi van anar s'ho van passar molt malament. :mrgreen:

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. gen. 16, 2012 10:02 pm

Jo crec que ara es mal moment no per aquesta moto si no per totes, dona -li un vot de confiança, no la veig tant malament.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 16, 2012 10:30 pm

tant costa preguntar ??? al que l'ha dissenyat no et preocupis que no el fitxara la competencia, perque algu creu que un yupi de ciutat,comprara un scooter amb cadena a l'aire ?? o algun amant dels viatges dels megascooters ,voldra que el veigin amb aixo en una concentracio ?? ja s'en va parlar,pero te disseny de mercat asiatic i al mercat asiatic no es ven casi res de mes de 125 cc,he vist scooters lletjos pero al meu gust aquesta s'emporta la palma..........i el preu,no dire que no ho valgui pero no crec que tingui gaires vendes amb la competencia que te.
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. gen. 16, 2012 10:37 pm

això com es defineix millor: preu anti-crisis, o "mas barato que en Andorra"???? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. gen. 16, 2012 10:46 pm

Al 2003 va fer aquest prototip ... el Griffon, aquest si que m'hagradava !!!

[youtube]EkxU42u-He0[/youtube]
Gas a la burra!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Enèsim fracàs d'Honda: Honda Integra

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 16, 2012 10:47 pm

Holaaa,

Potser fracassarà, o potser no, el temps ho dirà. En tot cas em sobte que ningú no hagi fet referència al tret més diferencial d’aquest vehicle, que no deixa de ser una barreja de Maxi-Scooter i de moto.

Deixant a banda la estètica, que sempre es del tot personal, i la cadena, com el 90% de les motos que no son BMW, on heu vist algun Maxi amb rodes de 17”??

:shock: :roll:
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 16, 2012 11:34 pm

[quote user="Albert" post="189222"].......on heu vist algun Maxi amb rodes de 17”??

:shock: :roll:[/quote]

Recorda l'altre 'èxit' de vendes d'Honda, la DN-O1....

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 16, 2012 11:47 pm

Holaaa,

[quote user="Randy-650" post="189233"][quote user="Albert" post="189222"].......on heu vist algun Maxi amb rodes de 17”??

:shock: :roll:[/quote]

Recorda l'altre 'èxit' de vendes d'Honda, la DN-O1....[/quote]

Randy no em facis parlar!!! Aquí hi ha força prejudicis contra tot allò que no es convencional. La DN-01 vaig tenir oportunitat de portar-la per ciutat, autovia i carretera de muntanya. Era una moto que ho tenia quasi tot per funcionar mitjanament be en les vendes, si deixem de banda el preu una mica elevat, per no dir molt. Però com a concepte, molt millor que moltes coses que es veuen pel carrer.

I aquesta, potser serà el mateix. Insisteixo que deixant de banda la estètica, no entenc com ningú pot afirmar que serà un fracàs total sense ni tan sols haver-la vist en directe. Prejudicis també?

:roll: :roll:
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 17, 2012 12:04 am

Albert, no li donis tantes voltes que hi ha una explicació: quin tipus de moto consumeix el típic usuari espanyol? Si mires la llista que he posat de les vendes dels sis primers mesos del 2011 s'observa que el gruix de vendes són motos que arriben a donar un xic de sensacions, no pas motos que tinguin tecnologia o innovacions com el model que parlem.

La gent vol i compra coses que coneix. Fa anys la mateixa casa BMW va reconèixer que la va cagar treient el model C1, moderna i futurista, que no vol dir que no anés bé.

La DN-O1 també l'he provat i la veritat que em va agradar, i molt, sobretot amb el canvi sequencial.

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 17, 2012 1:10 am

Holaaa,

[quote user="Randy-650" post="189238"]
...quin tipus de moto consumeix el típic usuari espanyol? Si mires la llista que he posat de les vendes dels sis primers mesos del 2011 s'observa que el gruix de vendes són motos que arriben a donar un xic de sensacions
[/quote]

Amb tota sinceritat... vols dir que estem mirant les mateixes llistes? Per que no en veig gaires que de les que arriben a donar sensacions!!!

:shock: :shock:
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 17, 2012 7:59 am

Home, aquesta Honda diuen els de Honda que han trobat el perfecte equilibri entre una Moto i un Scooter, Honda ultimament sembla obrir nous - com ho diria -ninxos de mercat, tal com la Crossover etc. amb solucions mecàniques tal com el DCT etc, aquesta Integra l´hi podriem dir que es una Megascooter amb sensacions de moto :roll:

Com a sensacions de moto sembla que poques, si mirem el contavoltes, la zona vermella comença a 6500 rpm.per aqui poca cosa... un experiment raret i que veurem com els hi va comercialment als de Honda, i també es de reconeixer que un dissenyador pot tenir com tothom una mala nit. :roll:

El preu está per sota del rei dels scooters ara el Tmax i posiblement BMW, Honda es vol desmarcar de la competencia i està experimentant amb pòlvora el que pot ser perillòs avui dia que les vendes son molt justes.....

o no ?

:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 17, 2012 8:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 17, 2012 8:13 am

Enessim fracas....abans de que n´hagin vengut alguna....... RANDY THE NEXT NOSTRADAMUS!!!!!! JAJAJAJAJ

Home esteticament és un Scooter diferent, pero falta veure'l dinamicament no?
I el preu....es car, pero quant val una TMAX i una Burgman??
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. gen. 17, 2012 9:27 am

El T-Max és únic. En disseny i en prestacions. Aquesta cosa ni se li acosta... és horrorós. Però repeteixo, els japos sempre busquen la rendibilitat a nivell vendes per sobre de tot.
I és veritat, l'usuari de scooter (el nouvingut), sobretot l'urbà, no és gaire exigent en matèria d'estètica. I de fet, el paper del scooter a la ciutat és el que és, i sort que és el que és. Vol un vehicle pràctic que el porti per la ciutat, net i per poder aparcar sense problemes.
Ara tenim l'Aprilia i el Gilera, de gran cilindrada. Però crec personalment que el T-Max és una cilindrada més que suficient per un scooter, i a més a més amb un disseny únic.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 17, 2012 10:08 am

[quote user="Llagasta" post="189258"]Home, aquesta Honda diuen els de Honda que han trobat el perfecte equilibri entre una Moto i un Scooter
o no ?[/quote]

i que vols que diguin?? que han fabricat una engendre que ni chicha ni limonaa i que el compris ????
a veure,jo sempre he pensat el mateix,Honda es el primer fabricant mundial de motocicletes AMB DIFERENCIA,aquests tipus de vehicles,no deixen de ser concepts,pero ficats al carrer ja que una marca aixi es pot permetre i de sobres fer-ho (a fi de contes son uns aporifitapesas,com totes las marcas es clar i aixo no deixa de ser un Mecano DE MAL GUST) els enginyers a traves de la red de postvenda i Marketing els treuen una d'informacio que els ajuda a posteriori a desenvolupar models de mes renom,a part de canvis automatics,motors,postures de conduccio,disseny,etc,etc,etc.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 17, 2012 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “General”