Bicicleta Estatica
Moderador: Airald
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Bicicleta Estatica
Dintre de la preparació fisica especifica, de cara a un projecte del que tindreu noticies mes endevant, necesito una bici estatica/spinning B.B.B.
S'acceptaría prestec,donacio...en cualsevol cas pasaría a recollir o pagaría ports.
Si en teniu una o sabeu d'algú que vulgui desferse'n poseu-vos en contacte en mi a traves del foro (M.P.) o per mail joavel(arroba)gmail.com.
S'acceptaría prestec,donacio...en cualsevol cas pasaría a recollir o pagaría ports.
Si en teniu una o sabeu d'algú que vulgui desferse'n poseu-vos en contacte en mi a traves del foro (M.P.) o per mail joavel(arroba)gmail.com.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 12, 2012 10:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Bicicleta Estatica
Bones!!!
Et recomano que modifiquis el correu, si està ben escrit ho pot agafar algun "robot" per fer-te spam. Similar al que et poso a sota evita que te l'agafin!
joavel (arroba) gmail.com
Fins aviat!
Et recomano que modifiquis el correu, si està ben escrit ho pot agafar algun "robot" per fer-te spam. Similar al que et poso a sota evita que te l'agafin!
Fins aviat!

- Joavel
- Presentats
[quote user="Carles" post="188802"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Editat, gracies Carles !!! .
Fins aviat![/quote]
Editat, gracies Carles !!! .
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Joavel" post="188799"]Dintre de la preparació fisica especifica, de cara a un projecte del que tindreu noticies mes endevant, necesito una bici estatica/spinning B.B.B.
Si en teniu una o sabeu d'algú que vulgui desferse'n poseu-vos en contacte en mi a traves del foro (M.P.) o per mail joavel(arroba)gmail.com.[/quote]
Amb la bicicleta estatica no et podré ajudar, pero m´has deixat encuriosit amb el projecte :roll: :roll:
Si en teniu una o sabeu d'algú que vulgui desferse'n poseu-vos en contacte en mi a traves del foro (M.P.) o per mail joavel(arroba)gmail.com.[/quote]
Amb la bicicleta estatica no et podré ajudar, pero m´has deixat encuriosit amb el projecte :roll: :roll:
- Joavel
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="188823"][quote user="Joavel" post="188799"]Dintre de la preparació fisica especifica, de cara a un projecte del que tindreu noticies mes endevant, necesito una bici estatica/spinning B.B.B.
Amb la bicicleta estatica no et podré ajudar, pero m´has deixat encuriosit amb el projecte :roll: :roll:[/quote]
Per ara, auras de ser pacient... ;)
Amb la bicicleta estatica no et podré ajudar, pero m´has deixat encuriosit amb el projecte :roll: :roll:[/quote]
Per ara, auras de ser pacient... ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Doncs no es una de las mevas virtuts :tremolant :tremolant
- Joavel
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="188827"]Doncs no es una de las mevas virtuts :tremolant :tremolant[/quote]
No hi fa res, tampoc n'es una de les meves... :D :D :D
No hi fa res, tampoc n'es una de les meves... :D :D :D
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joavel" post="188831"][quote user="STELVIO 00" post="188827"]Doncs no es una de las mevas virtuts :tremolant :tremolant[/quote]
No hi fa res, tampoc n'es una de les meves... :D :D :D[/quote]
Tenia que intentar ho :mrgreen: :mrgreen:
No hi fa res, tampoc n'es una de les meves... :D :D :D[/quote]
Tenia que intentar ho :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Joavel
- Presentats
[quote user="Mareta" post="189209"]A on dius que vas ????? ;)[/quote]
A vostè l'esperava yo, jejejejeje
Si li va bé, em de quedar (convido jo, faltaría més) perque em doni detalls del seus periples
por "esos mundos de dios".
...y hasta aqui puedo leer. :cerv
A vostè l'esperava yo, jejejejeje
Si li va bé, em de quedar (convido jo, faltaría més) perque em doni detalls del seus periples
por "esos mundos de dios".
...y hasta aqui puedo leer. :cerv
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Si el projecte es a "curt termini", es tard per anar a Patagonia........................... aixó té un flaire a Marroc :mrgreen: :mrgreen:
- Joavel
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="189275"]Si el projecte es a "curt termini", es tard per anar a Patagonia........................... aixó té un flaire a Marroc :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Frio...frio... :twisted:
Frio...frio... :twisted:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
I per què la vols estàtica ? Pensa que amb ella no et mouras de lloc ... en canvi si tingués una (o més) rodes al menys podries circular :mrgreen:
- Joavel
- Presentats
[quote user="Ramon" post="189358"]I per què la vols estàtica ? Pensa que amb ella no et mouras de lloc ... en canvi si tingués una (o més) rodes al menys podries circular :mrgreen:[/quote]
Ramon de les de "moures" ja en tinc una, i deu ni do, el kms que ha fet...la estatica la "necessito" per entrenar/agafar (millor) forma...que de l'altra (forma) ja m'en he cansat...jejejejejejeje.
Sou uns catxondos !!! :cerv
No en tindras una, tu ??? Ajudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! :twisted:
Ramon de les de "moures" ja en tinc una, i deu ni do, el kms que ha fet...la estatica la "necessito" per entrenar/agafar (millor) forma...que de l'altra (forma) ja m'en he cansat...jejejejejejeje.
Sou uns catxondos !!! :cerv
No en tindras una, tu ??? Ajudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! :twisted:
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Hi han uns aparells que s'acoplan a la roda del redera de la bici i la converteixen en estatica, pero per 15/20€ les trobaras a segonama
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si són uns "rodillus" que al decathlon i similar els pots trobar.
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="189421"]Si són uns "rodillus" que al decathlon i similar els pots trobar.[/quote]
El "rodillu" o Home Trainer, que hi han no son gens facíls de fer anar, el classic es el més complicat ja que no hi ha cap tipus de suport i es la propia velocitat que t´aguanta.
Els fixes de derrera son més senzills ja que la roda esta sucjecte, pero el desgast de pneumatic es nótable, al mercat de segona má n´hi han forças.
El "rodillu" o Home Trainer, que hi han no son gens facíls de fer anar, el classic es el més complicat ja que no hi ha cap tipus de suport i es la propia velocitat que t´aguanta.
Els fixes de derrera son més senzills ja que la roda esta sucjecte, pero el desgast de pneumatic es nótable, al mercat de segona má n´hi han forças.
- Joavel
- Presentats
Els "Home trainers" no em convencen gaire, per el que comenta L'Estelvio...
Prefereixo una "estatica", estic esperant respostes d'alguns anuncis, espero començar a "pedalar" en breu.
Merci per les respostes !!!
Prefereixo una "estatica", estic esperant respostes d'alguns anuncis, espero començar a "pedalar" en breu.
Merci per les respostes !!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I pq no mires una eliptica? Es molt millor per guanyar fisic.
Ara a decathlon ONLINE en tenen per uns 70€ les descatalogades
Ara a decathlon ONLINE en tenen per uns 70€ les descatalogades
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
No es el mateix, ja ho se, però està d'oferta al Lidl.
[IMG=http://img221.imageshack.us/img221/4536/es6149601b.jpg][/IMG]
:|
No es el mateix, ja ho se, però està d'oferta al Lidl.
[IMG=http://img221.imageshack.us/img221/4536/es6149601b.jpg][/IMG]
:|
Sort,