Entrada
Autor: CMB » dv. gen. 20, 2012 10:59 am
[quote user="Cuco" post="189723"][quote user="Llagasta" post="189703"]Bon reportatje Cuco, quasi de " revista "
pèr cert: has trucat al Solomoto ???? :D
es veia lleugera ???
on els has trobat ??[/quote]
Es veia menys aparatosa que una GSAdv, per exemple.
Els he trobat a la "Catalunya Central" ... (hem quedat de no concretar-ho)
Jo personalment tinc una mica de contradicció amb aquesta moto, doncs les llantes negres i de radis, el cardán, la barra de protecció del motor (aquí no en porta, així doncs deu ser opcional...), les forquilles invertides, i la marca japonesa, m'agraden i sembla que pot ser una bona "globetrotter", però aquest escapament tant baix, els col·lectors exposats per sóta del motor, la lletjura del radiador palplantat i exposat, i la combinació negre-plata sense definir un color majoritari, no m'agraden pas. I tot això sense haver pogut encara comprovar la "trailitat" de la posició de conducció, el comportament de les suspensions en off, i la desconectabilitat o no de l'ABS (ja ho hagués pogut preguntar carallot de mi...).
Que porti ja incorporat el sistema d'ancorar les matetes (sembla), també és bo, però sempre hi haurà qui necessitarà posar-hi alumini.[/quote]
Suposo que per l'emoció del moment...no s'està al cas de mirar/preguntar-ho tot. Però deunidó del que vas poder copsar!
Una cosa que no porta i ja li falta en origen son els calefactors de punys, que si que hi son com a accessori, però que no pot venir d'origen amb la moto i que estigui més ben integrat!!!
Jo pretendre fer off amb aquesta moto no crec que sigui lo seu amb 280kg de pes. si de cas i com a màxim fer algun tram de pista fàcil que poguem trobar pel cami i que la moto no pateixi com si fos una R. Per tant si no es pot desconnectar l'ABS no ha de ser un problema si aquest no és agressiu d'activació. Com a exemple BMW amb la Husqvarna TE 450 té una versió d'ABS enduro.
Pel que fa als colectors i radiador suposo que ja vendran un accessori per protegir-ho més. Així van sumant al preu original!
Salut