Esta a Tarragona, a l'A7 just al costat del centre comercial les Gavarres
Ho ha vist l´Albert i avui hi hem passat els dos junts i hem fet un parell de fotos amb el mobil.
NO hem vist cap camara pero es molt sospitos no??

Moderador: Airald
Pot ser perfectament aixó que diu en Miquel Pericas, però jo no m´en fiaría, vàreu "veure" al pont alguna cosa rara (càmera etc) :shock:miquelpericas ha escrit:Pot ser perfectament un radar, però si no hi ha càmera, em decantaria més per un dispositiu per calcular el volum de trànsit de la carretera. N'hi ha molts i s'usen per saber l'estat de les carreteres i muntar els mapes de trànsit que veiem per la tele.
Si passes entre els dos carrils, o per l'arcen, no crec pas que el camp magnètic quedi alterat. Passa el mateix amb la resta de radars?gs12 red ha escrit:Ara em mirava bé la foto i em sembla que amb moto passaré pel mitj no?
allá no "apreta" o si? :roll:
Jo ja ho havia dit, jejeje. Gràcies per confirmar-ho amb informació de primera ma! :DSteelman ha escrit:Doncs no es un radar !!!
La caixa verda per dins es aixo (el contador de cotxes)
aixo matexi volia dir jo,... aixo em passa per no acabar de llegir el post :lol: :lol: :oops: :oops: :oops:miquelpericas ha escrit:Jo ja ho havia dit, jejeje. Gràcies per confirmar-ho amb informació de primera ma! :DSteelman ha escrit:Doncs no es un radar !!!
La caixa verda per dins es aixo (el contador de cotxes)