Algú em pot dir.....
Moderador: Airald
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Algú em pot dir.....
Les coordenades del circuït de Catalunya (Montmeló) Només hi he estat una vegada hi no recordo ben be com. És possible que tingui entrades i llavors.... :form :form :form :form :form :form :form :form :form
- ToniHD
- Presentats
- Entrades: 105
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 4:44 pm
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Has hagut de buscar molt? Caram! Que és una base militar secreta?? jejejejejeSteelman ha escrit:Despres de molt buscar amb el google earth t´he tret les coordenades
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
En http://www.circuitcat.com/catalan/motog ... llegar.asp tens informacio de com arribar i quina sortida has d'agafar depenen del la teva ubicacio en el circuit
Jo estare a la tribuna M. I, desgraciadament, no puc acompanyar a uns amics que fan l'escapada en moto per veure els grans premis de Donington Park i Assen
Salutacions
En http://www.circuitcat.com/catalan/motog ... llegar.asp tens informacio de com arribar i quina sortida has d'agafar depenen del la teva ubicacio en el circuit
Jo estare a la tribuna M. I, desgraciadament, no puc acompanyar a uns amics que fan l'escapada en moto per veure els grans premis de Donington Park i Assen
Salutacions
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si per que buscava al viamichelin i no sortien les coordenadesmiquelpericas ha escrit:Has hagut de buscar molt? Caram! Que és una base militar secreta?? jejejejejeSteelman ha escrit:Despres de molt buscar amb el google earth t´he tret les coordenades
Al tomtom no el sabia trobar
Al final he pensat coi, si tens el google earth!!!
I alli ho he trobat i apartir d´aqui al tomtom ;)
Ale, ara ja ho saps!!!
:twisted:
Ex ...moltes coses