Deixeu caure aquest fil

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Joan XT » dt. gen. 10, 2012 8:19 pm

Ara acabo de veure aquest fil, de que es tracta? :cool:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 10, 2012 10:28 pm

[quote user="Joan XT" post="188585"]Ara acabo de veure aquest fil, de que es tracta? :cool:[/quote]

es complexe,t'ho explicaria pero haig de tornar a llegir-lo tot desde el principi per acavar.lo d'entendre i poder fer-ten cinc centims,ves llegint-lo desde el començament i si no entens alguna cosa enviali un missatge privat al Randy que ell t'ho aclara, ja que el va iniciar ell i es molt gelos del que si escriu,si no es prou culte el que hi poses t'ho borra :enfadat :enfadat que tinguis sort en la lectura ;)
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 11, 2012 1:51 am

Holaaa,

[quote user="Joan XT" post="188585"]Ara acabo de veure aquest fil, de que es tracta? :cool:[/quote]

Uffff, Joan... massa llarg d'explicar em sembla, per poder-te fer un resum... potser si li preguntes al Randy?

:cool:
Sort,

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dc. gen. 11, 2012 10:25 am

Joan, en RAndy sap de que va i així desenboliques la troca!

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dc. gen. 11, 2012 10:50 am

Randyyy, que podries fer cinc centims de tot aixo :pc
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 11, 2012 1:24 pm

[quote user="Joan XT" post="188685"]Randyyy, que podries fer cinc centims de tot aixo :pc[/quote]

No molestis al Randy, que ara té un dilema........................................ BIC blau...................... o BIC negre :mrgreen: :mrgreen:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Deixeu caure aquest fil

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 11, 2012 2:50 pm

Voi, voiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! :enfadat

Dons tot va comensar quan vaig obrir un fil pero despres vaig veure que no el volia obrir el fil i no recordava com es borraba i el
vaig deixar estar la mareta em va dir que el borres i no sabia feru i la gent es va anar animan i totom deia la seva son coses sense
sentit i mira que es parlava de fils de roba i el stelvio va posar la carta de colors i el antonio volia fer una compra conjunta pero
com que no va dir la talla no la va fer i quan era fora jo el ramon el vegilava no se perque encara i va venir l'astronauta del prony
i va dir la seva que deia que el endevur era blanc i que la pols de les cases es produit per les dones que parlen ingles i despres va
preguntar el albert que du una kateema que si pesa mes el ferro o la fusta i nungu va saber dirli correctament i el kpeps va dir que
el vidre es molt dur jo l'admiro per lo inteligant que es i un dia el sionomil volia esbrinar les capacitats nostres pero ningu li va dir res
i en xavier volia dues birres pero no va dir si les volia calentes o fredes i no les vam posar i el prony deia aquests numeros 1 11 21
1211 111221 312211 pero com que es astronauta i ell sap molt ningu li va dir que volia dir els numeros que he posat abans i que
ara no tinc temps de tornar a posar perque igual m'equivoco i ho posaria malament no se si els he posat be o malament haurieu de
miraru vosaltres mateixos a la pagina 10 del fil que s'ha de deixar caure i mes tard la minina va posar fotos de dos mininos molt
bufons i parlaven d'un rellotge atomic i de cohets com sempre el prony Resum resumit en dues paraules bueno no m'enrollo mes que
si no farem res avui el resum es que el fin no cau i ningu sap perque pero se suposa qhe hi te que haver una explicacio coherent i
simplificada pero de moment ningu l'ha trobat.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 11, 2012 3:15 pm

[quote user="Randy-650" post="188704"]Voi, voiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! :enfadat

Dons tot va comensar quan vaig obrir un fil pero despres vaig veure que no el volia obrir el fil i no recordava com es borraba i el
vaig deixar estar la mareta em va dir que el borres i no sabia feru i la gent es va anar animan i totom deia la seva son coses sense
sentit i mira que es parlava de fils de roba i el stelvio va posar la carta de colors i el antonio volia fer una compra conjunta pero
com que no va dir la talla no la va fer i quan era fora jo el ramon el vegilava no se perque encara i va venir l'astronauta del prony
i va dir la seva que deia que el endevur era blanc i que la pols de les cases es produit per les dones que parlen ingles i despres va
preguntar el albert que du una kateema que si pesa mes el ferro o la fusta i nungu va saber dirli correctament i el kpeps va dir que
el vidre es molt dur jo l'admiro per lo inteligant que es i un dia el sionomil volia esbrinar les capacitats nostres pero ningu li va dir res
i en xavier volia dues birres pero no va dir si les volia calentes o fredes i no les vam posar i el prony deia aquests numeros 1 11 21
1211 111221 312211 pero com que es astronauta i ell sap molt ningu li va dir que volia dir els numeros que he posat abans i que
ara no tinc temps de tornar a posar perque igual m'equivoco i ho posaria malament no se si els he posat be o malament haurieu de
miraru vosaltres mateixos a la pagina 10 del fil que s'ha de deixar caure i mes tard la minina va posar fotos de dos mininos molt
bufons i parlaven d'un rellotge atomic i de cohets com sempre el prony Resum resumit en dues paraules bueno no m'enrollo mes que
si no farem res avui el resum es que el fin no cau i ningu sap perque pero se suposa qhe hi te que haver una explicacio coherent i
simplificada pero de moment ningu l'ha trobat.[/quote]

[youtube]GkfzW5M6wII[/youtube]
Imatge

Joan XT
Presentats

Entrada Autor: Joan XT » dc. gen. 11, 2012 9:44 pm

Homeeee, ara esta clarisim :eyes :bow :bow
Jo no se perque pregunto :b9 :b9 :b9
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. gen. 11, 2012 11:45 pm

Ja veig que lo mès efectiu és la psicologia inversa.

Anem a provar..

No vull que em toqui la loteria.

Tampoc vull que em regaleu res. :twisted:

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » ds. gen. 14, 2012 5:22 am

[quote user="Vendetta" post="188770"]Ja veig que lo mès efectiu és la psicologia inversa.

Anem a provar..

No vull que em toqui la loteria.

Tampoc vull que em regaleu res. :twisted:[/quote]

quina es la teva dressa ?
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 21, 2012 6:47 am

Deixarem caure aquest fil ???? :mrgreen: :mrgreen:
Jo no ;)

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. gen. 21, 2012 1:46 pm

Eva... que fas un dissabte a 3/4 de 7 del matí connectada a Mototurisme ? :shock:
Això sí que és afició motera 100% :razz:

Per cert... amunt el fil !!! :mrgreen:
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 21, 2012 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 21, 2012 4:45 pm

[quote user="Gearbox" post="189836"]Eva... que fas un dissabte a 3/4 de 7 del matí connectada a Mototurisme ? :shock:

Per cert... amunt el fil !!! :mrgreen:[/quote]

Dissabte treballo TOT EL DIA i a més.....
he de preparar una conferencia per la clase de la Mar sobre viatges en moto....
Patagonia, Japó, Marroc, Sud America i TWT .

Estic preparant una mena de guió i agafaré els "estris" nostres habituals de viatges:
botes, pantalons, jaqueta, spotconect, notebook, gps, mapes, camara de fer fotos....

Estic preparant fotos divertides nostres i de indrets espectaculars com... Monte Fuji, Machu Pichu, Pataia, Torres del Paine, Desert de Atacama....
animals , motos.... menjars diferents...sushi,...
i com no podria ésser d´unaltre manera , també agafaré la senyera, per ensenyar-los que a més d´anar amb moto ... fem país.

Jo crec que es important, ja que m´ho han demanat... saber transmetre aquesta pasió nostre per la moto.
No crec que molta gent entengui el perqué ens llevem a les 5 del matí i sortim de casa amb 5º sota cero, ens fem unes pallises de 700 km en un día ....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 21, 2012 4:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. gen. 21, 2012 6:05 pm

[quote user="Gearbox" post="189836"]Eva... que fas un dissabte a 3/4 de 7 del matí connectada a Mototurisme ? :shock:

Per cert... amunt el fil !!! :mrgreen:[/quote]

I jo encara diria més................ llegint el post de "Deixeu caure aquest fil" :eyes :eyes :eyes

PD: Post que a dia d´avui han visitat 7108 convidats :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 21, 2012 6:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. gen. 21, 2012 8:08 pm

ostres,ostres,si que es interesant aquet fil :lol:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. gen. 25, 2012 10:01 pm

Doncs vull que sabeu que la nau marciana "Curiosity" va realitzar, amb una precisió absoluta, el primer canvi de trajectòria previst del seu llarg viatge fins el planeta vermell.
Quan la sonda i el seu coet propulsor ATLAS V van deixar la terra, el seu rumb establert era directe a col·lisió amb Mart, una vegada la nau ha assolit una perfecta estabilitat (Gràcies en part a la rotació sobre el seu propi eix), es requereix modificar el seu rumb per tal que l'únic component del conjunt que pugui atansar-se fins la superfície marciana sigui la sonda "Curiosity" mentre la resta de ferralla passi de llarg.
Imatge
Segons la plana oficial de la NASA, NASA CURIOSITY on es publiquen tots els detalls de la missió, en aquest moments queden 193 dies i vuit hores per a l'amerissatge al planeta vermell.

Ja que es gasten tontament tants calers, al menys que tot vagi be, no fos pas que els passés com als russos.

Continuarà.......

Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 25, 2012 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. gen. 26, 2012 5:16 pm

Qui sap si hi han bolets a Mart ?

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 24, 2012 6:13 am

[quote user="Xavier" post="190418"]Qui sap si hi han bolets a Mart ?[/quote]

Bolets a Mart ???

Podriem programar una sortida i així ho vehoriem :mrgreen: :mrgreen:

"Si hay que ir.... se va...."

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. feb. 24, 2012 7:55 am

El post es va obrir el 26 d´Abril de 2011 i avui mateix ja porta més de 11.000 visitas :eyes :eyes

I segueix sense caure :mrgreen: :mrgreen:

El mateix Randy quan el va obrir s´imaginava que tindria aquest exit :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”