2012.01.23 L'únic lloc del món on es poden explorar els altíssims límits de la Kawa és l'anell de velocitat de Nardo, al sud d'Itàlia, una circumferència perfecta de 12,5 km de perímetre, amb quatre carrils i ben peraltada.

Però la gent de Kawasaki volia demostrar a la premsa mundial que la seva nova criatura és molt més que una moto capaç d'assolir velocitats estratosfèriques i d'accelerar com un dragster. Per això ha modificat la part cicle, amb UNL xassís més rígid, el basculant més llarg i les suspensions modificades per aconseguir una agilitat més gran. De passada s'ha actualitzat la instrumentació i el disseny, i s'ha posat al dia pel que fa a electrònica, amb un control de tracció de tres nivells i un selector de dues maneres de potència, tot operable des del commutador esquerre. A més, ara equipa ABS de sèrie.

El motor ha pujat de cilindrada fins els 1.440 cc, i la compressió fins 12,3:1, a més de múltiples modificacions internes.
Bèstia soltes declaren 200 CV a 10.000 voltes (210 amb el Ram Air) i un parell motor de 16,5 kgm a 7.500 rpm. Això podria ser un problema si no comptéssim amb el nou control de tracció, un sistema derivat del de la nova ZX-10R, però amb altres ajustaments, i els dos modes de potència, per si l'asfalt està relliscós.

En el curt i revirat circuit de velocitat que hi ha a Nardo la ZZR 1400 va sorprendre per la facilitat amb què es movia per la seva grandària i pes, amb una impensable agilitat, permetent una notable diversió.
Després de la pista vam rodar en l'impressionant anell de velocitat ... us direm que arribava fàcilment a la seva velocitat màxima i que arribava a tallar l'encesa en 6 ª. Un excel · lent moto, i no només per volar baix ...
font Solo Moto