Com Circular A Una Rotonda
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Com Circular A Una Rotonda
Alerta amb la "facilitat de paraula" del membre de la Benemerita ;)
[youtube]DakmaVXYJoo[/youtube]
[youtube]DakmaVXYJoo[/youtube]
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2012 12:22 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Com Circular A Una Rotonda
No ce ve naa de na :shock: .
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2012 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
na de naaa...
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Si vols t'explico com NO este de circular amb una rotonda ;) .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Tranquils................... es que no me´n surto
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="STELVIO 00" post="190384"]Tranquils................... es que no me´n surto[/quote]
Va Xavier... tots confiem en tu!!! ;) ;) ;)
Va Xavier... tots confiem en tu!!! ;) ;) ;)

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Em surt error en Shockwave Flash?????
A veure si un Gurú informatic ho soluciona
A veure si un Gurú informatic ho soluciona
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2012 12:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
-
- Presentats
Araaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ja veig alguna cosa per aqui !!!
Aveureeee !!!! com s'ha de circular per una rotonda !!
Aveureeee !!!! com s'ha de circular per una rotonda !!
-
- Presentats
La lliçó esta be i ben explicada...
La veritat es que hi han rotondes que són xauxa.. !!
La veritat es que hi han rotondes que són xauxa.. !!
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Es absurd,.... circular per l'interior nomes per adalantar? Es un carril poc aprofitat!
SI es fes servir per defecte l'interior i nomes fer servir l'exterior per sortir de la rotonda ens estalviariem molts dels sustos que molts ens hem trobat per quan un vehicle que circula per la dreta continua dins de la rotonda....
Es a dir, mentre no hagis de sortir, circular per l'interior i a la que s'acosti la teva sortida, pos intermitent i cap al de la dreta i despres sortir.
Estic d'acrod en que des del carril de l'esquerra no es pot sortir, pero no estic d'acord que des de la dreta es pugui continuar donant tombs sense sortir... no ens enganyem, una rotonda no es una autovia, alguns fem servir el carril de dins per adelantar, cert,.... pero crec que si s'apliques el sistema que he descrit ens estalviariem la majoria de topades que es produeixen en les rotondes.
Fa un temps vaig veure que es va disenyar una rotonda que obliga a aplicar aquest sistema que descric i crec que seria la rotonda ideal: en deien "turborotondes" (catxondos que son :mrgreen: )

Potser es veuen molt liades en un principi pero penseu-ho fredament,.... son molt mes segures i amb poca possibilitat de topades.
SI es fes servir per defecte l'interior i nomes fer servir l'exterior per sortir de la rotonda ens estalviariem molts dels sustos que molts ens hem trobat per quan un vehicle que circula per la dreta continua dins de la rotonda....
Es a dir, mentre no hagis de sortir, circular per l'interior i a la que s'acosti la teva sortida, pos intermitent i cap al de la dreta i despres sortir.
Estic d'acrod en que des del carril de l'esquerra no es pot sortir, pero no estic d'acord que des de la dreta es pugui continuar donant tombs sense sortir... no ens enganyem, una rotonda no es una autovia, alguns fem servir el carril de dins per adelantar, cert,.... pero crec que si s'apliques el sistema que he descrit ens estalviariem la majoria de topades que es produeixen en les rotondes.
Fa un temps vaig veure que es va disenyar una rotonda que obliga a aplicar aquest sistema que descric i crec que seria la rotonda ideal: en deien "turborotondes" (catxondos que son :mrgreen: )

Potser es veuen molt liades en un principi pero penseu-ho fredament,.... son molt mes segures i amb poca possibilitat de topades.
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2012 12:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
M'agradaria sentir al Sr. GC a veure com explica de com s'ha de circular per una «rotonda màgica» :mrgreen:

[youtube]JrS8QyHXA78#![/youtube]

[youtube]JrS8QyHXA78#![/youtube]
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="190403"]M'agradaria sentir al Sr. GC a veure com explica de com s'ha de circular per una «rotonda màgica» :mrgreen:

[youtube]JrS8QyHXA78#![/youtube][/quote]
ottia, quin merder!!! :shock:

ottia, quin merder!!! :shock:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Boolean" post="190396"]Es absurd,.... circular per l'interior nomes per adalantar? Es un carril poc aprofitat!

Potser es veuen molt liades en un principi pero penseu-ho fredament,.... son molt mes segures i amb poca possibilitat de topades.[/quote]
Aquest disseny de rotonda, s'ajusta al concepte que jo tenia entès i que era que si havies de circular per dins la rotonda més de dus sortides havies de passar la part interior.
És això el que prova la turborotonda, oi?

Potser es veuen molt liades en un principi pero penseu-ho fredament,.... son molt mes segures i amb poca possibilitat de topades.[/quote]
Aquest disseny de rotonda, s'ajusta al concepte que jo tenia entès i que era que si havies de circular per dins la rotonda més de dus sortides havies de passar la part interior.
És això el que prova la turborotonda, oi?
-
- Presentats
[quote user="Jb500" post="190408"][quote user="Ramon" post="190403"]M'agradaria sentir al Sr. GC a veure com explica de com s'ha de circular per una «rotonda màgica» :mrgreen:

ottia, quin merder!!! :shock:[/quote]
Quin mareig el video per no entendre res.... !!!!

ottia, quin merder!!! :shock:[/quote]
Quin mareig el video per no entendre res.... !!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Aquesta turbo rotonda està bè.
Però... per ara hi han les que hi han.
O sigui que..
I si no es volen tindre problemes.. sempre pel de fora.. i els que quedin tallats que donin la volta i bon vent... :twisted:
Però... per ara hi han les que hi han.
O sigui que..
I si no es volen tindre problemes.. sempre pel de fora.. i els que quedin tallats que donin la volta i bon vent... :twisted:
-
- Presentats
I si no es volen tindre problemes.. sempre pel de fora.. i els que quedin tallats que donin la volta i bon vent... :twisted:[/quote]
...es pot dir més fort, però no mes clar !!!
Estic amb tu Jordi. S'ha d'anar a lo pràctic...i sense perill per ningú !!
Que a fi de contes, és el que intenta explicar el senyor de la benemerita !!
...es pot dir més fort, però no mes clar !!!
Estic amb tu Jordi. S'ha d'anar a lo pràctic...i sense perill per ningú !!
Que a fi de contes, és el que intenta explicar el senyor de la benemerita !!