BMW MOTORRAD
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
BMW MOTORRAD
Bonic video de Giorgio Oppici per un concessionari de BMW MOTORRAD a Vicenza, Itàlia
[youtube]7XfBzYK9acs[/youtube]
[youtube]7XfBzYK9acs[/youtube]
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: BMW MOTORRAD
quinas caras de felicitat fan tots,no m'extranya qui i treballes en un lloc aixi.....tenen un magatzem amb tota la vida de la marca,m'ha semblat veure motos com una R 32 (1923-1926) , R 47 (1927-1928) R 52 que ja podia portar sidecar (1928-1929) R 5,R 20 i el side de competico amb els carburadors fumejant.........una coleccio tan complerta poca gent la te,potser motos Hernandez i particulars que si que en tenen per sorprendres :eyes :eyes merci Ramon,molt maco.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 02, 2012 12:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Gràcies Ramon, quan els japonesos veuen això els hi queden els ulls ametllats :mrgreen:
Salut !
Salut !
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Gràcies Ramon,
Donaria un braç per treballar en un lloc aixi, amb gent que sentis la mateixa passió per les motos...
Escoltar com "xuscla un carburador de veritat..." i "com peta un escape lliure..." no te preu.
Bufffffffffffffffff, entre veure com cau la neu per la finestra i el video, m'he posat romanticomelancolic...jejejejejeje.
Donaria un braç per treballar en un lloc aixi, amb gent que sentis la mateixa passió per les motos...
Escoltar com "xuscla un carburador de veritat..." i "com peta un escape lliure..." no te preu.
Bufffffffffffffffff, entre veure com cau la neu per la finestra i el video, m'he posat romanticomelancolic...jejejejejeje.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Molt bonic i emotiu el vídeo.
M'ha fet pensar en el concessionari de BMW Motorrad Finotti de Torí on vam anar a parar aquest estiu amb les motos per un petit problema i l'amabilitat i l'eficiència amb que ens van atendre.
Molt bo el comentari Siso!
M'ha fet pensar en el concessionari de BMW Motorrad Finotti de Torí on vam anar a parar aquest estiu amb les motos per un petit problema i l'amabilitat i l'eficiència amb que ens van atendre.
Molt bo el comentari Siso!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Ramon!
Molt "guapu" el vídeo aquest, gracies per compartir-ho.
Salut! ;)
Molt "guapu" el vídeo aquest, gracies per compartir-ho.
Salut! ;)
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Com aguanta el disseny Boxer aquest...ara li posaran aigua per refredar-lo...i tenim boxer fins quan?
Mecanicament ha estat un encert, desde els anys 30 com a minim no?
Mecanicament ha estat un encert, desde els anys 30 com a minim no?