No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Entrada Autor: Joan XT » dj. feb. 02, 2012 9:58 pm

Aquesta es una informacio que he pogut llegir

El relevo en la DGT "forma parte de la normalidad"
Jorge Fernández Díaz, ministro del Interior, ha anunciado el cese de Pere Navarro al frente de la DGT en una entrevista en “Los desayunos de TVE”, donde ha desvelado que ayer habló con Pere Navarro y ha asegurado que su relevo “forma parte de la normalidad”. “Ha hecho una magnífica gestión”, ha añadido el ministro quien, no obstante, ha llegado a citar el dicho: “renovarse o morir”.

“Nadie es imprescindible”, ha insistido el titular de Interior, quien ha anunciado que la sustituta al frente de Tráfico será María Seguí, doctora en Medicina. Su tesis doctoral fue realizada en Estados Unidos sobre el debate que generó en el Congreso americano la implantación del airbag en los automóviles. “Seguirá la senda de Pere Navarro”, ha indicado.

Cada un que pensi el que vulgui.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Entrada Autor: Ra-mon » dj. feb. 02, 2012 10:06 pm

Amb el temps ho veurem :roll:

Enllaç de la notícia a LV

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Entrada Autor: Geroni » dj. feb. 02, 2012 10:34 pm

S' aurá d' esforsar molt per superar.lo (de dolent)
Pero,temps al temps que tot es pot superar. :tremolant :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 02, 2012 10:37 pm

aquesta dona com a minim ja te un curriculum que demostra inteligencia,pitjor que en Navarro es imposible,ni fet expresament es pot arrivar a fer i dir el que va anar deixant anar per la seva boqueta i actes aquell energumen :roll: :enfadat :roll: :enfadat
Imatge

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Entrada Autor: J-C » ds. feb. 04, 2012 9:10 pm

[quote user="Kpeps" post="191143"]aquesta dona com a minim ja te un curriculum que demostra inteligencia,pitjor que en Navarro es imposible,ni fet expresament es pot arrivar a fer i dir el que va anar deixant anar per la seva boqueta i actes aquell energumen :roll: :enfadat :roll: :enfadat[/quote]

hola,tens tota la rao company,a mes te molta millor presencia :twisted: ,llastima que sigui del PP :Disparant
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: No Sé Si és Bo Ho és Dolent ...

Entrada Autor: Carles » dc. feb. 08, 2012 9:26 pm

Bones!!!

Primer de tot felicitar a la Humanitat... no ha estat gens fàcil desfer-se d'en Pere Navarro! Ara bé, què ens depara el futur?? Per on sortirà aquesta nova directora??

Què cal ser per arribar a Director de la DGT?? Vull dir, si aquesta dona és Doctora en Medicina, tant mal·lament està la Medicina com per a que s'hagi de fer càrrec de la DGT?? No vull desmerèixer en cap moment la seva labor prèvia, ni el seu currículum, ni la seva tesis doctoral, però considero que pot haver-hi gent molt més idònia per ser el Director de la DGT... :???: :???:

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “General”