Manoplas
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Manoplas
Ahir vaig anar a montar les manoplas, armazon-xtrom, amb poca estona en JORDI, frabrican d'aquestes, me les va tenir montades ala moto i a punt de probarles, cuan vaig marxar de st hilari, estavem a 4 graus , o sigui que gairebe feia fret, , dons vaig anar molt comode amb guants d'istiu i amb 1 punt de calefaccio, avui he fet uan surtideta petita hi he probat fins i tot sense guants, amb un punt de calefaccio i perfecte, ( avui no feia fret) avera si diumenje per fer la surtida oficial, com aniran, ja os anire informan en tot cas, per si algu esta interessat, , fins aviat
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Manoplas
Ep, Cabirol !
Ja que tens el contacte i veient que en Jordi ja us ha enredat a dos :mrgreen: (en Pascual i tu) pots preguntar-li si les RT són mereixedores de la seva atenció ?
Gràcies,
Ja que tens el contacte i veient que en Jordi ja us ha enredat a dos :mrgreen: (en Pascual i tu) pots preguntar-li si les RT són mereixedores de la seva atenció ?
Gràcies,
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 17, 2012 8:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="SisoRT" post="189338"]Ep, Cabirol !
Gràcies,[/quote]
Em sembla siso que ho tens malament. crec que de moment només n'hi han per GS. De fet van collades al paravents. Allò que les RT no tenen.
Jo també ja he tingut possibilitats de provar-les. De moment sense aigua. Molt còmodes. Permeten entrar i treure la ma sense tenir que buscar el forat. Al ser semi-rigides, quan corres, no apreten la part posterior de la ma, i son prou amples com per tocar tots el botons sense tenir que estirar el teixit. Jo he anat a +3ºC (segons el termòmetre de la moto) amb guant d'hivern i sense necessitat de tenir el puny engegats. Per ara un 9,5. L'únic defecte, la dificultat de posar i treure. Necesites eines i és un xic carregos. Caldrà provar-les amb fret de veritat i amb aigua
Gràcies,[/quote]
Em sembla siso que ho tens malament. crec que de moment només n'hi han per GS. De fet van collades al paravents. Allò que les RT no tenen.
Jo també ja he tingut possibilitats de provar-les. De moment sense aigua. Molt còmodes. Permeten entrar i treure la ma sense tenir que buscar el forat. Al ser semi-rigides, quan corres, no apreten la part posterior de la ma, i son prou amples com per tocar tots el botons sense tenir que estirar el teixit. Jo he anat a +3ºC (segons el termòmetre de la moto) amb guant d'hivern i sense necessitat de tenir el puny engegats. Per ara un 9,5. L'únic defecte, la dificultat de posar i treure. Necesites eines i és un xic carregos. Caldrà provar-les amb fret de veritat i amb aigua
- Cabirol
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="189338"]Ep, Cabirol !
Gràcies,[/quote]
Bones SISO, ja li vaig comentar per quines motos tenia i demoment per les RTS, res demoment eh, en te per VSTROM, tambe, la mweva impresio va ser que te ganes de trebalalr aquet noi i ja veureu que aviat en tindra , per mes models de moto,
Gràcies,[/quote]
Bones SISO, ja li vaig comentar per quines motos tenia i demoment per les RTS, res demoment eh, en te per VSTROM, tambe, la mweva impresio va ser que te ganes de trebalalr aquet noi i ja veureu que aviat en tindra , per mes models de moto,
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Les acabo de comprar. A veure si pel proper cap de setmana les puc tenir i probar-les. Tinc un amic que les portaba dissabte, acabades de comprar i en parlaba molt i be i em va convença.
joanp55 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 23, 2012 10:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
[quote user="Jb500" post="190152"]poseu alguna foto
v'sss[/quote]
+1
v'sss[/quote]
+1
- Cabirol
- Presentats
perdoneu pero no ser posar fotos, llastima que ala surtida de diumenje ningu en va fer, avera si la proxima en podem posar ok? pero os dire que van fantastiques i queden super be amb la GS, ( estan fetes a mida clar)
-
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
- Ubicació: l'Espluga de Francolí
- Contacta:
:mrgreen: :mrgreen:
Mototrek l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2012 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mototrek" post="191087"]Ara, ja em perdonareu pero 60€ per aquest preu prefereixo uns punys calefactables...
:D :D[/quote]
Això que dius potser és comparar un ou amb una castanya, no et sembla ? ;)
Això que dius potser és comparar un ou amb una castanya, no et sembla ? ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo em vaig estar mirant las que portava en Cabirol i es veuen d'una gran qualitat,el fet de poder plegar-les en diferets mida de llargaria em va deixar parat i a l'hivern de la manera que aprofita el protector de punys per dins permet anar amb guants no gaire gruixuts (per no dir d'estiu) ,60 euros ?? son tirats de preu,ara si que em quedo parat del tot !!!!!!!!!!!!
- Cabirol
- Presentats
Ara, ja em perdonareu pero 60€ per aquest preu prefereixo uns punys calefactables...
perdona, pero els punys calefactables van de conya amb aquestes manoples, ala surtida de l'emporda vaig anar amb guants d'istiu i amb un punt de calefactable i de conya noi,
Si el preu son 60 eurus , pero crec que son ben gastats
perdona, pero els punys calefactables van de conya amb aquestes manoples, ala surtida de l'emporda vaig anar amb guants d'istiu i amb un punt de calefactable i de conya noi,
Si el preu son 60 eurus , pero crec que son ben gastats
-
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
- Ubicació: l'Espluga de Francolí
- Contacta:
:mrgreen: :mrgreen: ...
Mototrek l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2012 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Mototrek" post="191179"][quote user="Ramon" post="191112"][quote user="Mototrek" post="191087"]Ara, ja em perdonareu pero 60€ per aquest preu prefereixo uns punys calefactables...
Això que dius potser és comparar un ou amb una castanya, no et sembla ? ;)[/quote]
Ve no crec que sigui aixi ja que parlem de com evitar el fred a les mans i per seguretat i comoditat crec que els punys guanyen amb diferencia a les manoples. La meva experiencia va ser amb unes manoples givi que quan passava de 100km/h tiraven endarrera apretant-me les palanques tan d'embrague com de fre i les havia d'aguantar amb les puntes dels dits per que aixo no pases.
Van durar una sortida....[/quote]
aixo mateix em va pasar a mi,suposso amb las mateixes manoples,quin desastre,pero com diu en Ramon no te res a veure, encara que si que es complementen ;) ;) i amb las dues coses encara millor.
Això que dius potser és comparar un ou amb una castanya, no et sembla ? ;)[/quote]
Ve no crec que sigui aixi ja que parlem de com evitar el fred a les mans i per seguretat i comoditat crec que els punys guanyen amb diferencia a les manoples. La meva experiencia va ser amb unes manoples givi que quan passava de 100km/h tiraven endarrera apretant-me les palanques tan d'embrague com de fre i les havia d'aguantar amb les puntes dels dits per que aixo no pases.
Van durar una sortida....[/quote]
aixo mateix em va pasar a mi,suposso amb las mateixes manoples,quin desastre,pero com diu en Ramon no te res a veure, encara que si que es complementen ;) ;) i amb las dues coses encara millor.
- Cabirol
- Presentats
Aquestes manoples , ja vaig dir que estan fetes a mida i van colladas al paramans, mai poden apretar cap maneta, sempre esatn ala mateixa possicio, avera si en pascual que tambe en te unes i ens fa unes fotos i es pot veure millor,
PASCUAL ON ETS?? posa unes fotus de les manoples , per surtir de duptessss, graciess
PASCUAL ON ETS?? posa unes fotus de les manoples , per surtir de duptessss, graciess
- Pasqual
- Presentats
Us deixo l'enllaç que vaig posar sobre les manoples Enllaç on hi han fotos i les primeres impresions.
Desprès d'unes dotzenes d'hivernals ( i forces d'elles a Alemania) permeteu-me que digui la meva opinió. He provat guants elèctric, punys elèctrics, manoples (guants d'un sol dit), guants dobles, i almenys quatre tipus diferents de manoples (de punys) en diferents motos i viatges. He fet més de 600 km a
ºC. Aquest cap de setmana he estat a Javalambre.
El resultat és que les millors manoples que he provat son aquestes. SENS DUBTE. Ja he dit que l'únic inconvenient és la necesitat d'una eina per muntarles i desmuntarles. He fet tot el viatge a Javalambre amb guants de mig temps ( el d'hivern el portava a la maleta) i en cap moment vaig tenit que conectar els punys elèctrics. Em sembla que cap dels companys que van venir poden dir el mateix. No presionen el dors de la ma, no toquen les manetes, és fàcil de posar i treure la ma, arribes be a la pinya de comandaments...
Sens dubte, la millor combinació per el fred son unes bones manoples i punys. Estem parlant de FRED i carretera. Vull dir quilòmetres. Per surtir a 10ºC un mati a esmorzar, no cal. Uns bons guants fan la feina.
Hi han comentaris que no cal respondre. Crec que en Ramon ja ho ha dit ben clar en un altre fil (el de les maletes rumaneses)
Ara per ara, aconsellables 100%

Desprès d'unes dotzenes d'hivernals ( i forces d'elles a Alemania) permeteu-me que digui la meva opinió. He provat guants elèctric, punys elèctrics, manoples (guants d'un sol dit), guants dobles, i almenys quatre tipus diferents de manoples (de punys) en diferents motos i viatges. He fet més de 600 km a

El resultat és que les millors manoples que he provat son aquestes. SENS DUBTE. Ja he dit que l'únic inconvenient és la necesitat d'una eina per muntarles i desmuntarles. He fet tot el viatge a Javalambre amb guants de mig temps ( el d'hivern el portava a la maleta) i en cap moment vaig tenit que conectar els punys elèctrics. Em sembla que cap dels companys que van venir poden dir el mateix. No presionen el dors de la ma, no toquen les manetes, és fàcil de posar i treure la ma, arribes be a la pinya de comandaments...
Sens dubte, la millor combinació per el fred son unes bones manoples i punys. Estem parlant de FRED i carretera. Vull dir quilòmetres. Per surtir a 10ºC un mati a esmorzar, no cal. Uns bons guants fan la feina.
Hi han comentaris que no cal respondre. Crec que en Ramon ja ho ha dit ben clar en un altre fil (el de les maletes rumaneses)
Ara per ara, aconsellables 100%

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Pasqual, a les teves manoplas crec veure un plec (vers l'interior) a les "entrades" , a les fotos de l'enllaç les manoples semblen més "llargues"...suposo que és per facilitar l'acces al puny...m'ho confirmes ???
Jo tinc les Bagster i les he montades (amb paramans) tant a la Bonnie con a la R1200 (aquí junt amb els punys calefactables...) i m'han anat de conya, pero desprès de molts kms. ja estan atrotinades...la sal passa factura... i pensant en cambiarles, aquestes com les teves, tenen molts números.
Jo tinc les Bagster i les he montades (amb paramans) tant a la Bonnie con a la R1200 (aquí junt amb els punys calefactables...) i m'han anat de conya, pero desprès de molts kms. ja estan atrotinades...la sal passa factura... i pensant en cambiarles, aquestes com les teves, tenen molts números.
- Pasqual
- Presentats
Una característica d'aquestes Manoples és que es poden doblegar per fer la "canya" més o menys llarga.
Jo he tingut unes Bagster i unes Wunderlich. Sens dubte millor les catalanes.
Un problema: has de tenir paravents instal.lats, si no no es poden muntar.
Un problema: has de tenir paravents instal.lats, si no no es poden muntar.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Pasqual" post="191288"]Una característica d'aquestes Manoples és que es poden doblegar per fer la "canya" més o menys llarga.
Un problema: has de tenir paravents instal.lats, si no no es poden muntar.[/quote]
Gràcies per la resposta Pasqual. :cerv
Un problema: has de tenir paravents instal.lats, si no no es poden muntar.[/quote]
Gràcies per la resposta Pasqual. :cerv