Enèsim fracàs d'Honda: Honda Integra

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Enèsim fracàs d'Honda: Honda Integra

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 17, 2012 3:26 pm

[quote user="Steelman" post="189260"]Enessim fracas....abans de que n´hagin vengut alguna....... RANDY THE NEXT NOSTRADAMUS!!!!!! JAJAJAJAJ

[/quote]

Avui per avui el que es ven són motos econòmiques, siguin de la
Cilindrada que siguin, deixant de banda les BMW i el seu Select. I Honda ja ha perdut la
credibilitat de massa gent. Abans tenir una Honda era sinònim de tenir tècnica vanguardista, avui en dia tenir
una Honda és sinònim de tenir una moto desfassada. Sols la VFR 1200 se salva.

Respecte a si sóc Nostradamus, tinc visió de futur, no ho nego. Vem fer una porra sobra la gent que s'apuntaria a la sortida de l'Empordà, i de moment m'emporto la grossa. :cool:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Enèsim Fracàs D'Honda: Honda Integra

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 17, 2012 5:49 pm

Hosti Randy,sembla que n' haiguis fet una creuda de aquesta ¿moto?.
Al meins deixa un marge de temps per veure si finalment es com penses o no.
Pensa per un moment el cas de la Scoopy,una scooter que no la compraven en lloc meins en Barcelona que fá un munt d' anys que es un exit.
Ara es ven per tot el mon.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kion
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. maig 25, 2011 12:39 pm
Ubicació: Berga

Entrada Autor: Kion » dt. gen. 17, 2012 6:49 pm

[quote user="Randy-650" post="189297"][quote user="Steelman" post="189260"]Enessim fracas....abans de que n´hagin vengut alguna....... RANDY THE NEXT NOSTRADAMUS!!!!!! JAJAJAJAJ

[/quote]

Avui per avui el que es ven són motos econòmiques, siguin de la
Cilindrada que siguin, deixant de banda les BMW i el seu Select. I Honda ja ha perdut la
credibilitat de massa gent. Abans tenir una Honda era sinònim de tenir tècnica vanguardista, avui en dia tenir
una Honda és sinònim de tenir una moto desfassada. Sols la VFR 1200 se salva.

Respecte a si sóc Nostradamus, tinc visió de futur, no ho nego. Vem fer una porra sobra la gent que s'apuntaria a la sortida de l'Empordà, i de moment m'emporto la grossa. :cool:[/quote]

Doncs jo tinc la honda Transalp XLV700 des de fa 3 anys, n'estic força content em va força be, i no la veig molt desfaçada respecte a la resta de trails tipus BMW's GS o Versys, clar que sempre surten coses noves i interessants com la Triumph Adventure Tiger 800 XC.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 17, 2012 7:56 pm

Randy:--------------> :sado

:mrgreen:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 18, 2012 9:13 am

Holaaa

[quote user="Llagasta" post="189258"]
....Honda ultimament sembla obrir nous - com ho diria -ninxos de mercat, tal com la Crossover etc. amb solucions mecàniques tal com el DCT etc, aquesta Integra l´hi podriem dir que es una Megascooter amb sensacions de moto :roll:

........

està experimentant amb pòlvora el que pot ser perillòs avui dia que les vendes son molt justes.....

o no ?

:roll:[/quote]

Tal com dius estan jugant amb pólvora, jo també ho penso. El que es incontestable es que estan apostant molt fort per els canvis automàtics i seqüencials (DCT) en tots els seus nous models, i per el nou motor de baix consum i manteniment, doncs sembla que aquest Integra porta el mateix motor que la NC700S.

Realment si que es desmarquen de la competència en la forma de buscar noves solucions. En quan a la tecnologia desfasada que també he llegit per aquí, a mi m’ha agradat molt el comportament del seu DCT, no crec que ningú mes ens pugui oferir un canvi de marxes tan senzill, eficaç i ràpid.

Temps al temps....

:| :|
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 03, 2012 7:05 pm

Quant acabi aquest temporal de mal temps aniré a provar la Honda Integra....
hi han gaires scooters amb el canvi automátic o sequencial ???? Xuli, xuli :mrgreen:

També provaré una Honda NC700 X de 35 CV que es port conduir amb el nou carnet A2.
Se sembla molt i molt a la Transalp, e .... igual d´alta .... de vertitat que les aparençes enganyan.
Molt xulo el detall del diposit.... el diposit de la benzina està sota el seient i on normalment hi ha el dipósit hi ha una compartiment per guardar-hi un casc o estris diversos.

Ben aviat de proves ...... ;)

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2012 7:16 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. feb. 03, 2012 7:18 pm

Mareta!!! No em diràs que després de totes les teves aventures sobre dues rodes ara t'espanta mig dit de neu a la cuneta oi??? :tremolant :tremolant

Rodes de claus i gassssss!!!! Jejejejeje
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 03, 2012 9:28 pm

[quote user="Mareta" post="191189"]
També provaré una Honda NC700 X de 35 CV que es port conduir amb el nou carnet A2.
Se sembla molt i molt a la Transalp, e .... igual d´alta .... de vertitat que les aparençes enganyan.
Molt xulo el detall del diposit.... el diposit de la benzina està sota el seient i on normalment hi ha el dipósit hi ha una compartiment per guardar-hi un casc o estris diversos.
[/quote]
Amb l´albert la varem provar fa poc..
viewtopic.php?f=1&t=12411&highlight=nc700x

a veure si coincidim..
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 03, 2012 9:28 pm

[quote user="Trencaferro" post="191191"]Mareta!!! No em diràs que després de totes les teves aventures sobre dues rodes ara t'espanta mig dit de neu a la cuneta oi??? :tremolant :tremolant

Rodes de claus i gassssss!!!! Jejejejeje[/quote]

:mrgreen: :mrgreen:
T´espero i sortim plegats
Mira que ets car de veure, eh ????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 03, 2012 9:31 pm

[quote user="Steelman" post="191203"][quote user="Mareta" post="191189"]
[/quote]
Amb l´albert la varem provar fa poc..
viewtopic.php?f=1&t=12411&highlight=nc700x

a veure si coincidim..[/quote]

però si lo vostre és de profesionals !!!!!!!

Lo meu és de ....usuari bàsic tirant a cutre salsitxero :mrgreen: :mrgreen:

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » ds. feb. 04, 2012 9:38 am

Avans de sortir,ja ha fracassat??? :crys :crys

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » ds. feb. 04, 2012 9:44 am

NOSTRADAMUS RANDY :D ....

Una pregunta....la HONDA CROSTOURER 1200...4 CILINDRES...etc etc
tindrà èxit...en vendrà bè?

Gràcies per la informaciò. :D :D :cerv

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. feb. 04, 2012 10:59 pm

[quote user="Mareta" post="191189"]Quant acabi aquest temporal de mal temps aniré a provar la Honda Integra....
hi han gaires scooters amb el canvi automátic o sequencial ???? Xuli, xuli :mrgreen:

Ben aviat de proves ...... ;)

Imatge[/quote]

Eva, són 35kw, 48cv!

Ja explicaràs les sensacions...

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 05, 2012 8:54 pm

Doncs jo crec que serà una scooter que es vendrà, perque la TMAX avui en dia no te rival i potser aquesta li començarà a fer sombra, i a sobre es més econòmica. Heu vist els preus de la TMAX?

Yamaha T-MAX: 10.199,00
Yamaha T-MAX Sport : 10.499 €
Yamaha T-MAX ABS Sport : 11.199 €

Aquests de yamaha per mi que esnifen colacao.... :lol:

La única pega (avui per avui) que li trobo a la integra, es el mateix problema que te la SH. La escassa capacitat de carga que te. Només li cap un casc tipus jet..., i una scooter d'aquestes caracteristiques, com a mínim ha de tenir capacitat per un casc integral.
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 05, 2012 8:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dj. feb. 09, 2012 9:22 pm

Los scooters de BMW ya tienen precio......en Alemania.
La marca bávara acaba de hacer públicos los precios de sus nuevos scooters C 600 Sport y C 650 GT, que se ponen a la venta dentro de muy poquito.
El Sport tiene un precio en Alemania de 11.100 euros, mientras que el GT sube un poco más, hasta los 11.450 euros. Quizás os parezcan un tanto elevados pero hay que tener en cuenta que vienen con ABS de serie, además que en Alemania el IVA es de un 19%, un 1% más que aquí.

La marca ha previsto un paquete opcional de accesorios para cada uno de ellos. El del Sport cuesta 890 euros -en Alemania-, e incluye luces led de circulación diurna, asientos con calefacción, puños calefactables, RDC -avisador de presión baja de neumáticos- e intermitentes de plástico incoloro de diodos led.

El del GT sube hasta los 790 euros, un poco menos ya que el GT viene mejor equipado, e incluye lo mismo que el del Sport menos los intermitentes de plástico incoloro de diodos led -que ya vienen de serie-.

Teniendo en cuenta que el Yamaha TMax cuesta en Alemania 10.995 euros, la diferencia no parece demasiado excesiva, contando que el BMW tiene más cilindrada y potencia, pero la respuesta la tendrán los clientes...

Para saber los precios en nuestro país habrá que esperar un poco más.

:twisted:

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. feb. 09, 2012 10:28 pm

Home,

Segurament el model d'Honda és menys atractiu que les altres dues novetats, però el preu marcarà molt la tendència i si la moto va bé, jo crec que si que es vendrà bé. Estèticament en viu guanya una mica!

Els preus aproximats són:

BMW C 600: 11.500 € 60 cv, 250kg, cadena
Yamaha TMAX: 10.500 € 45 cv, 222 kg, corretja
Honda Integra: 8.600 € 51 cv, 258 kg, cadena

JA veurem!!!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 09, 2012 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dj. feb. 09, 2012 11:56 pm

Veient comparativa de preus, no hauria de ser pas un fracas....

A part, pel tipus de canvi DCT o variador, no hi ha color, cap a la honda sense mirar res mes.

Llastima que no em van les escuters.

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dv. feb. 10, 2012 12:00 am

Jo soc "Hondista", però a mi no em van les cadenes.......

Respon

Torna a “General”