Consulta Tècnica Informàtica O Similar

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Consulta Tècnica Informàtica O Similar

Entrada Autor: Deivid » ds. feb. 04, 2012 1:47 pm

Doncs aixó...amb el títol està tot resumit.

El tema es que estic mirant el tema dels disc multimèdia ja que voldria veure les pelis o el que sigui en HD. El que tinc ara no reprodueix HD i l'any passat em vaig comprar un amplificador amb entrades HDMI, etc, bastant bó, amb els altaveus per tenir 5.1 o fins i tot 7.1.

El tema só està enllestit i ara vull passar al tema reproductor. Vull tenir una serie de pelis en mkw per tal de reproduir-les en HD i sentir-les amb una qüalitat de só bona. Tenia pensat en comprar un disc dur reproductor Multimèdia HD i llestos, ja que podria conectar-lo a l'amplificador per HDMI i de l'ampli a la TV per HDMI. Capacitat 1 TB. aprox 250-300 euros

L'altre dia em diu un altre company que puc agafar l'opció de disc dur normal, tamany Iphone amb 1 TB i conectar-lo a un reproductor multimedia estil aixó:
http://www.xtreamer.net/xtreamer/features.aspx
Buff, una altre opció :shock:

Just ahir vaig a sopar amb uns amics i un em diu que te un eeebox...cony què es aixó??? :eyes doncs es un ordinador superpetit que pots ficar al costat o darrere la tele, sortida HDMI, conexió internet, teclat i ratolí inalambric, sortida de vídeo evidenment HD i el só també perfecte. A sobre puc conectar-me a intenet i veure youtube, reds socials, jocs, el que sigui i veureu a la pantalla de la Tv... Aprox 200 euros

Vaja kk, ara ja no sé que fer i m'estic fent la pixa un lío... :(

Algún consell??? que segur que aquí hi ha mes d'un friki d'aquestes coses...

Apa, a passar fred :mrgreen: i gràcies

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Consulta Tècnica Informàtica O Similar

Entrada Autor: Geroni » ds. feb. 04, 2012 7:47 pm

Desde la mes absoluta ignorancia crec que tens que decidir si vols guardar les pelicules de HD que ocupen bastant espai o nomes veure,les.
Si vols lo primer tens que anar cap a la memoria multimedia pues tè moltisima mes capacitat,ara,si nomes les vols veure desde internet (cada vegada es posa mes complicat tot aixó) jo em decantaria cap el eeebox.
He dicho :D
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. feb. 04, 2012 9:48 pm

No sé si és ben bé el què busques, o encara et lio una mica més, però t'explico "la jugada" que vaig fer jo, per poder tenir un reproductor a la TV de HD.
Després de mirar-me reproductors, grabadors, i tot tipus d'aparells, vaig arribar a la conclusió de que a mi m'interessava un reproductor de Bluray i que a més em permetés de poder enregistrar tot tipus de programes i pel.licules que fessin per la TV. (sempre pensant, que jo quan em baixo pel.licules d'internet, les gravo amb un disc DVD.
Al final vaig optar per el reproductor Bluray més econòmic del mercat, o sigui una Play Station 3 amb 320Gb, la he conectat amb HDMI a la TV Philips Ambilite de HD la qual ja està conectada a un amplificador per aconseguir el sò envolvent Dolby Digital. I fins aqui ja tenim un reproductor de HD conectat a un equip HI FI i una TV HD.
I are bé lo miller, vain comprar un accesòri original de Sony que es dig Play TV el qual és una espècie de TDT i que em permèt d'enregistar tota la programació de la TV amb la memòria interna de 320GB lo què em dona una capacitat impressionant a l'hora d'enregistrar coses. El seu funcionament és tant sensill, que està pensat perquè un nen pugui enregistar qualsevol cosa sense cap tipus de complicació.
Ah!, i amb l'avantatge que també em permet jugar. I tot això per menys de 300€.

No se si t'auré pogut ajudar. Si veus que et pot interessar el montage, no dubtis em demanar-me qualsevol cosa.

Salutacions!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dg. feb. 05, 2012 8:59 am

La opcio d'en Trecaferro es una bona opcio, i tamble podras aprofitar per jugar. Una altre opcio es un portatil/pc, conectat a la tele i endavant.

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. feb. 05, 2012 11:14 am

Hola

La millor solució dependrà de l'ús que en vulguis fer de tot plegat i una bona solució per un, no ho serà per un altre.

També val a dir que farà molt la TV, amplificador, xarxa local, ... que tinguis instal·lat a casa. Per exemple, hi ha televisors nous que ja porten incorporat aquests soft incorporat i només cal connectar el USB amb el fitxer. Altres porten una connexió a xarxa i pots navegar directe per internet...

Una bona sol·lució que és la que jo tinc és la següent i que no ha de per que ser la millor per a tothom.

Tinc un NAS, disc dur de xarxa, amb doble disc a dins amb RAID 1, mirall, que significa que la informació està clonada als dos disc. Si un falla queda l'altra disc i es refer tot sense problema. A més al tenir-lo connectat a la xarxa, ho tinc accessible per tots els dispositius que calen via el protocol DLNA. En aquest disc hi tinc guardades les fotos personals, música(mp3), vídeos familiars i películes. El tamany pot ser tranquilament d'1TB i el cost del dispositiu sense disc està en uns 100€ aproximadament. Aquests dispositius s'activen quan hi ha una demanda d'accés i s'aturen sols al cap d'un temps. Cosa que no sol fer un pc si el tens sempre obert. Per tant allargen la vida del disc i la seva informació més temps. A més es poden configurar per descàrregues remotes de contingut.

Llavors per visualitzar el contingut de películes descarregades faig servir la PlayStation3, que és un molt bon reproductor Bluray i incorpora Mediacenter per accedir al contingut del DISC via DLNA a través de la xarxa local. Que pot ser per cable de xarxa si és possible o bé via Wifi. Per aquest últim cas, cal disposar d'un Acces Point Wifi a la xarxa local o bé que el router de connexió a internet incorpori la opció de wifi. Val a dir que per això cal assegurar les connexions wifi per assegurar un òptim rendiment de seguretat i ampla de banda per a poder enviar informació en HD. En aquest punt hi ha un possible punt feble en transmissions amb un gran bitrate, molta qualitat en la senyal. Si està proper al límit de 54Mbps teòrics de la connexió wifi 802.11g. Si és 802.11b millor no utilitzar aquesta connexió i fer-ho per cable UTP.

La PlayStation3 està connectada a la TV per HDMI i per FO a l'audio de l'amplificador 5.1. El resultat és òptim i satisfactori. A més la PS3, és una magnífica consola de jocs que en algun moment pot anar bé!

El tema de gravar programes de TV, no ho contemplo, ja que pràcticament tot el contingut està accesible via internet i en qualitat més o menys bona. Per exemple, TV3, disposa de TV3 a la carta i pots veure tota la seva programació quan vulguis! Canal+ també disposa d'un servei similar a Yomvi. I altres cadenes de tv també.

Una bona experiència familiar és veure les fotos d'un viatge tots asseguts al sofà via PS3, de les fotos guardades al disc NAS.

Com deia al principi, aquesta és la meva solució casolana i potser no és la millor per a tothom, com a alternativa seria explorar els dispositius tot en un, a l'estil del eeebox que t'han comentat. La PS3 si té un disc molt gran instal·lat també pot ser útil. Per exemple un Samsung BD-D8900 val uns 375€ i incorpora totes aquestes possibilitats i alguna més. També és una opció explorar el catàleg de la mateixa marca del Tv, ja que la connictivat de control serà òptima i pot donar un valor afegit en quant a control de gravacions. Sempre pots connectar-hi un Pendrive USB o disc dur extern normal per ampliar la font dels fitxers.

Bé, ja m'explicat llargament...jejeje :smile:

Salut

Deivid
Presentats

Entrada Autor: Deivid » dg. feb. 05, 2012 12:00 pm

Buffff, quin lio perlamordedeu !!!!

Segueixo sense saber què fer... CMB com bé dius cadascú sap perque vol les coses i el millor d'un no té res a veure amb el que necesita l'altre però arriba un moment que penso: però perquè ho vull? ja que tinc pensada una cosa, però sento una opinió i penso: oh, igual em va bé aixó...i sento un altre i penso el mateix...ostres aixó també m'aniria bé....bufff que un lio, vaja. Aixó sí, les vostres opinions son ajudes i les llegeixo amb atenció :shock:

A veure, en principi nomès volia un disc dur per enmagatzemar les pelis/series i veure-les en HD, per lo que anaba directe al disc dur extern Multimedia, com el que tinc, però amb HD, però el tema miniordinador per poder fer mes coses em va atreure molt. Llàstima que no tingui tanta capacitat :mad:

El tema Bluray en principi no el contemplo, ja que les pelis i les sèries les baixo, les guardo, les miro i la majoria les borro un cop vistes, a no ser que sigui alguna peli que m'encanti i la vulgui tenir, però son poques, per lo que ho descarto. Penso que aixó pel que vulgui tenir les pelis físicament es la millor opció, però no es el meu cas.

La Play també la descarto. No la vull per jugar, ja que tinc la WII i ara ja nomès la faig servir quan ens ajuntem uns quants. L'opció de grabar de la tele tampoc em convenç per que com bé diu CMB si alguna cosa no la veig, internet t'ho soluciona amb la programació a la carta, i a casa el 90% del que veiem es TV3.

El NAS aquest que dius, CMB, està força bé però per veure les fotos, guardar la música i aquestes coses faig servir l'odinador. L'eeebox estaría bé si tinguès mes capacitat...i el tema de comprar un disc dur per conectar-li em tira enrera, ja que ho vull tot en un mateix aparell...

Ostres, es que ho tenía superclar ja que nomès volia enmagatzemar, però aixó de fer servir internet a la tele m'ha sobtat, no ho tenia previst i m'ha agradat....però pensant fredament, em sembla que a casa fariem servir poc aixó de conectar internet desde la tele..

Es que li explico aixó a la meva dona i em mira amb cara de: però de què m'estas parlant???? i com arriba el meu aniversari i soc un tiu superpràctic, sempre em demano aquets capritxos que no em compro però que m'agrada tenir ;)

Moltísismes gràcies, eh? segueixo mirant les vostres opinions que segur que m'obren la llum i en porten pel bon camí.

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Loisin » dg. feb. 05, 2012 9:01 pm

Justament aquests dies he acabat de montar-me el meu propi barebone per la tv.

Per acabar-te de liar amb més opcions, et proposo la que he fet jo.
Caixa Shuttle XH61
Imatge

Processador: Intel i3 2105 que porta gràfica HD3000 integrada (la mateixa que porta el Mac Mini)
8GB de RAM, 1TB de disc dur i reproductor de bluray.

És un ordinador molt potent i només per veure pelis va sobrat, jo li dono altres utilitats, però amb menys memoria, discdur i potser sense el reproductor baixaria molt el preu. A mi amb tot el que t'he dit m'he acabat gastant 600€ que fan mal.

Jo havia provat bastants trastos d'aquests que dius i sincerament si no són mínim dual-core hi ha arxius que no poden processar bé. Els mkv amb molta ressolució necessita un processador potent i més si vols treure la senyal per un hdmi a 1080.

En definitiva és un pc i per tant tel pots configurar com vulguis, jo el tinc amb l'Ubuntu i el XBMC.

Espero haver-te liat més!jeje

Lluís

Deivid
Presentats

Entrada Autor: Deivid » dc. feb. 08, 2012 12:28 am

Què cabr* Loisin ;)

Al final estic decidit per agafar un Disc Dur extern multimedia, sense mes...rotllo Lacie Lacinema Classic HD 1TB o algu per l'estil, que he vist al Fnac avui...uns 170 € i llestos. Avui ha vingunt un amic amb un bluray (ell per probar el meu ampli i altaveus i jo la definició que pot tenir la meva tele) i he vist que a la meva tv, que nomès es HD ready, ja hi ha un canvi sustancial a l'hora de veure alta definició, per lo que amb un disc dur HD ja faig... es que si no me lío me lio....i ja em conec :???:

A veure per quin em decideixo i llestos. :tremolant

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. feb. 08, 2012 12:37 am

[quote user="Deivid" post="191514"]Què cabr* Loisin ;)

Al final estic decidit per agafar un Disc Dur extern multimedia, sense mes...rotllo Lacie Lacinema Classic HD 1TB o algu per l'estil, que he vist al Fnac avui...uns 170 € i llestos. Avui ha vingunt un amic amb un bluray (ell per probar el meu ampli i altaveus i jo la definició que pot tenir la meva tele) i he vist que a la meva tv, que nomès es HD ready, ja hi ha un canvi sustancial a l'hora de veure alta definició, per lo que amb un disc dur HD ja faig... es que si no me lío me lio....i ja em conec :???:

A veure per quin em decideixo i llestos. :tremolant[/quote]

Hola

Pel que comentes i la tv que tens, jo crec que ja fas bé! Quan actualitzis la tv, t'ho pots replantejar de nou amb la tecnologia del moment.

Un consell, millor connectar el Disc Dur directament a la TV per HDMI. Quin benefici hi treus passant per l'amplificador? Tret d'afegir algun possible delay?

Salut

Respon

Torna a “Cerveseta”