la veritat es que no se que comprar,la vaig posar a la venda perque tenia una cosa molt maca per firar i a vegades la gent no te la paraula que ha de tenir :enfadat :enfadat per desgracia o per sort jo si que en tinc i algu disfrutara d'aquesta maquina,encara que rigueu perque es una mica ridicula fa dies que no dormo per les nits
[quote user="Josep973" post="191200"]Hola
i quina sera la substituta ?[/quote]
Josep,no ho se,com a casa ni han de moment amb una o altre pasejarem..........
[quote user="Mareta" post="191202"]:crys :crys :crys
Amb lo be que et quedava :mrgreen: :mrgreen:
Al menys va coneixre Port Bou ;)[/quote]
per ben poc,pero si que ho va coneixer ;)
[quote user="Jesus GS" post="191207"]
Si noi, sempre fot quant et vens algu que has estimat tant ... però siguem pràctics ... i ara què ??? :mrgreen:[/quote]
la veritat es que no ho se..........
[quote user="Tommy" post="191211"]Jolin!
amb el tendre que estic ultimament, gairebé em fas plorar. . .
espero que sigui per bé[/quote]
si home gracies a Deu,no es per res dolent.....
[quote user="SisoRT" post="191212"]
Kpeps, m'has tocat !
Crec que a cadascuna de les motos que han tingut a bé passajar-me, els hi he fet un comiat semblant al teu, en privat i de pensament.
Et felicito per fer-ho públic i felicito a la teva propera moto per tenir un conductor que l'entendrà.
Salut ![/quote]
no soc capritxos i tens rao,a vegades agafes carinyo per circunstancies a alguns vehicles........
[quote user="Alucinamaripili" post="191213"]M'ha caigut la llagrimeta i tot.....però has fet bé.....la Pan€ t'anirà de conya.[/quote]
la culpa la te el Vendeta que no m'ha volgut vendre el seu XOLLO :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Prony" post="191215"]O potser una Kawa GTR-1400 amb tan sols 11K.[/quote]
no,aixo es massa ;) ;)
[quote user="Randy-650" post="191217"]Ohhhhhhhh, que bonic! :halfcry
Amb la propera ja ho saps, a donar GaaaaS! :lol:[/quote]
aixo segur ;) ;)
[quote user="VMan" post="191220"]Jordi's, em sembla qui ni pan ni gtr, el Josep li queden mes be les BMW :mrgreen:
Per aposta diria que serà una GS fins i tot l' ADV :mrgreen:[/quote]
tu si que en saps :mrgreen: :mrgreen:
[quote user="Trencaferro" post="191224"]Ostres Pep, fins hi tot em sap greu a mi que t'en desfacis :crys . Amb lo bé que anava per trobar-te al mig del grup....., jejeje
Espero que no tardis a presentar-nos la "substituta"! :D i si no és demanar molt, agafata-la amb groc també!!!
Molts records i una abraçada![/quote]
de moment groga crec que si que sera o potser grisa entrada en anys :eyes :eyes
[quote user="Mareta" post="191226"]una k1600GT ??[/quote]
ja m'agradaria ja,pero aquesta joia no es una maquina per obrers :halfcry :halfcry
[quote user="STELVIO 00" post="191228"]Molt emotiu :halfcry :halfcry
I coincideixo amb el Trencaferro, et tenia de "referencia" al mig del grup ;) aixis que compra el que vulguis pero que sigui GROC !!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
el segon que diu pel mitg ????????? que algunes cruilles he fet,eh!!!!!!!! jajajajajajajaja
[quote user="PEPI600" post="191231"]Esteu tots molt sensibles no? :twisted: :twisted: :twisted:
Deu ser cosa del fred o l´edat.
Deixeu estar de tonteries, a veure, quan veurem la foto de la nova GS ADV, ja estàs tardant.
( molt en el fons reconec que tens raó amb el que expliques )[/quote]
tens rao,es l'edat................ ;) ;) o potser el fred :lol: :lol:
[quote user="CarToni" post="191235"]Kpeps,no fotis!!... :eyes et treus la K 1200 ?
Quan m`adelantaves a la sortida l`Empordà pensava....¡ostres,quina màquina
mes xula porta en Kpeps!.
Espero que la pròxima sigui igual o superior....una K 1600 com diu la Mareta??
En fì...sort amb la elecciò :D :D :form[/quote]
gracies home,espero saber escollir ;) ;)