l'Antonio Maeso ens porta a l'Illa de Man,agafeu-se fort que fa fresa :tremolant :tremolant
[youtube]7dIznA_4zwE[/youtube]
Una Volteta A L'Illa De Man ,explicada
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Una Volteta A L'Illa De Man ,explicada
Perdoneu, ara torno, vaig a vomitar el sopar...... :tremolant
- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
jejejejejej, el pub a la derecha, la iglesia a la izquierda i pum a 300....
No hase farta desir nada mas!!!!!!
No hase farta desir nada mas!!!!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Per un momet m´he deixat portar per la imaginació.
No he llegit que el post era a "General" i jo l´he possat a "Rutes ,cronicas..." i he vist que l´obria en Kpeps i m´he fet la "pelicula" : Ja té moto nova i ha marxat a l´illa de Man a fer hi el rodatge !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No he llegit que el post era a "General" i jo l´he possat a "Rutes ,cronicas..." i he vist que l´obria en Kpeps i m´he fet la "pelicula" : Ja té moto nova i ha marxat a l´illa de Man a fer hi el rodatge !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="STELVIO 00" post="191739"]Per un momet m´he deixat portar per la imaginació.
No he llegit que el post era a "General" i jo l´he possat a "Rutes ,cronicas..." i he vist que l´obria en Kpeps i m´he fet la "pelicula" : Ja té moto nova i ha marxat a l´illa de Man a fer hi el rodatge !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
si,home,si,jo soc d'encobert el que parlo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: por aqui a 320eeeee,parece que el motor va a estallarrrrrr :tremolant :tremolant :tremolant i tot aixo en rodatge ;) ;) ;)
No he llegit que el post era a "General" i jo l´he possat a "Rutes ,cronicas..." i he vist que l´obria en Kpeps i m´he fet la "pelicula" : Ja té moto nova i ha marxat a l´illa de Man a fer hi el rodatge !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
si,home,si,jo soc d'encobert el que parlo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: por aqui a 320eeeee,parece que el motor va a estallarrrrrr :tremolant :tremolant :tremolant i tot aixo en rodatge ;) ;) ;)