De BCN (CAT) A NDB (RIM), Jo, La Meva K75 I El Sahara
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: De BCN (CAT) A NDB (RIM), Jo, La Meva K75 I El Sahara
[quote user="Minino" post="191787"]
:Saltant :Saltant Ara només falta que ens espliques la pujada :bow :bow :bow :bow[/quote]
Minino, que la pujada és el mateix que la baixada ... però al anar cara amunt cansa més ;)
La veritat és que m'he trobat amb moltes coses, que vas recordant de mica en mica, ja n'anirem parlant.
Per cert, a la "terra de ningú" entre Sahara i Mauritània vaig trobar alguns trailers i vaig pensar en tu :)
:Saltant :Saltant Ara només falta que ens espliques la pujada :bow :bow :bow :bow[/quote]
Minino, que la pujada és el mateix que la baixada ... però al anar cara amunt cansa més ;)
La veritat és que m'he trobat amb moltes coses, que vas recordant de mica en mica, ja n'anirem parlant.
Per cert, a la "terra de ningú" entre Sahara i Mauritània vaig trobar alguns trailers i vaig pensar en tu :)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="191809"]
I afegirè.. que a mès dels dubtes i curiositats del pasqual, m'he quedat amb el dubte de quan t'ha costat l'esmorzar, la badejeta que tenies, amb el tiquet de la compra al costat, però on els imports quedaven tapats.[/quote]
Això era a l'autopista, entre Marraqueix i Agadir, en una àrea de servei que feien com aquí "pack per esmorzar amb: suc de taronja, truita, pa, cafè amb llet, mel, oli d'oliva i mantega" per 25 DH (2.5 €)
aquí el tiquet
I afegirè.. que a mès dels dubtes i curiositats del pasqual, m'he quedat amb el dubte de quan t'ha costat l'esmorzar, la badejeta que tenies, amb el tiquet de la compra al costat, però on els imports quedaven tapats.[/quote]
Això era a l'autopista, entre Marraqueix i Agadir, en una àrea de servei que feien com aquí "pack per esmorzar amb: suc de taronja, truita, pa, cafè amb llet, mel, oli d'oliva i mantega" per 25 DH (2.5 €)
aquí el tiquet
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Oscar" post="191820"]Gràcies per l´informaciò Ramón.Una crònica molt maca,es veu que vares
disfrutar.Poc a poc anem coneguent món amb aquests viatjes que feu :mrgreen: .Marroc
és un lloc interesant per anar-hi,encara que no se si amb la Bandit........ :roll:[/quote]
Oi tant, Òscar, amb la Bandit hi aniries molt bé, hi ha carreteres més o menys com les d'aquí.
Per cert la poli porta BMW 1200 RT :mrgreen:
disfrutar.Poc a poc anem coneguent món amb aquests viatjes que feu :mrgreen: .Marroc
és un lloc interesant per anar-hi,encara que no se si amb la Bandit........ :roll:[/quote]
Oi tant, Òscar, amb la Bandit hi aniries molt bé, hi ha carreteres més o menys com les d'aquí.
Per cert la poli porta BMW 1200 RT :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
En quant a aventura, l'aventura te la muntes tu a la teva mesura a qualsevol lloc, m'explico, anar sol ja és una mica d'aventura, plantar la tenda en un lloc sense demanar permís i fent el sopar amb fogonet, anar amb una moto de 20 anys, saltar-te una benzinera pensant que vas bé de dipòsit però que també saps que no hi ha una altre benzinera fins d'aquí a molts qms, etc.
Això pots fer-ho aquí a casa, no cal anar a Àfrica ni a cap altre lloc.
Si vas a Àfrica i no vols "tanta" aventura pots parar a dormir a hotels de 200 € la nit :roll:
Això pots fer-ho aquí a casa, no cal anar a Àfrica ni a cap altre lloc.
Si vas a Àfrica i no vols "tanta" aventura pots parar a dormir a hotels de 200 € la nit :roll:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Quina passada aquest fet!!!
[quote user="Ramon" post="191832"]
La negociació va anar prou bé, el paio volia que li dones els diners però jo sempre els demanava el tiquet abans de donar ni un dirham (al entrar a Mauritània li insistia al poli del quartet que et signa el pasavant fins que al final em va dir que el mateix passavant era el rebut d'haver pagat els 10 € tot i que no posava enlloc).
Bé, el poli volia els diners (700 DH / 70 €) i jo demanava la factura.
Mentre li intentava explicar que allà on em va parar no hi havia cap perill, una autovia amb dos carrils per banda separats per una mitjana, sense trànsit, sense gent a peu ni burros, etc.
Al final em diu, vols la factura ? anem al cotxe.
M'ensenya un bloc de multes (suposo) i em diu que els tiquets estan dormint, que millor no despertar-los.
Això durant 15 o 20 minuts, el tio vinga a demanar els diners i jo el tiquet, jeje.
Al final li dic que és molt car, el tio respon que ell també ho troba car, "dona'm menys diners doncs", li pregunto quan son "menys diners", diu que el que jo vulgui.
Me'n vaig cap a la moto i penso, ara què li donc? 200 DH? a veure si amb 100 en té prou, els hi porto i dic: n'hi ha prou ?, el poli diu "fantàstic!" ...però no em va fer cap rebut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Per cert, abans de marxar s'acosta l'altra poli (que mentrestant apuntava amb la pistola a altres "possibles" clients i els empaperava) i diu que li deixi donar una volteta amb la moto :b9 :b9 :b9 Evidentment que li vaig dir que no, pujo, engego, em saluden i em diuen "bona ruta i no corris" :)
[/quote]
Cal tenir experiència i saber copsar el moment!
[quote user="Ramon" post="191832"]
La negociació va anar prou bé, el paio volia que li dones els diners però jo sempre els demanava el tiquet abans de donar ni un dirham (al entrar a Mauritània li insistia al poli del quartet que et signa el pasavant fins que al final em va dir que el mateix passavant era el rebut d'haver pagat els 10 € tot i que no posava enlloc).
Bé, el poli volia els diners (700 DH / 70 €) i jo demanava la factura.
Mentre li intentava explicar que allà on em va parar no hi havia cap perill, una autovia amb dos carrils per banda separats per una mitjana, sense trànsit, sense gent a peu ni burros, etc.
Al final em diu, vols la factura ? anem al cotxe.
M'ensenya un bloc de multes (suposo) i em diu que els tiquets estan dormint, que millor no despertar-los.
Això durant 15 o 20 minuts, el tio vinga a demanar els diners i jo el tiquet, jeje.
Al final li dic que és molt car, el tio respon que ell també ho troba car, "dona'm menys diners doncs", li pregunto quan son "menys diners", diu que el que jo vulgui.
Me'n vaig cap a la moto i penso, ara què li donc? 200 DH? a veure si amb 100 en té prou, els hi porto i dic: n'hi ha prou ?, el poli diu "fantàstic!" ...però no em va fer cap rebut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Per cert, abans de marxar s'acosta l'altra poli (que mentrestant apuntava amb la pistola a altres "possibles" clients i els empaperava) i diu que li deixi donar una volteta amb la moto :b9 :b9 :b9 Evidentment que li vaig dir que no, pujo, engego, em saluden i em diuen "bona ruta i no corris" :)
[/quote]
Cal tenir experiència i saber copsar el moment!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Ramon!
Que dir, que no t´hagi dit ja, buf! ...ens fas passar una estona molt agradable davant de l'ordenador. ;)
Aquesta K que tens, comença a tenir la fama de tanc, amb la canya que li fots, Deu ni do! :eyes
Per cert com a afegitó a la crònica, aprofito per comentar que de tornada vares fer en un sol dia Agadir/Taza,
per trobar-te amb nosaltres, i que vares fer gairebé 1000Km d'una sola tirada. :eyes
Això son moooooooolts kilòmetres al Marroc, i tot va ser perquè tenies ganes de parlar en català. :razz:
Moltes gracies per compartir viatge amb tots nosaltres.
Salut! ;)
Que dir, que no t´hagi dit ja, buf! ...ens fas passar una estona molt agradable davant de l'ordenador. ;)
Aquesta K que tens, comença a tenir la fama de tanc, amb la canya que li fots, Deu ni do! :eyes
Per cert com a afegitó a la crònica, aprofito per comentar que de tornada vares fer en un sol dia Agadir/Taza,
per trobar-te amb nosaltres, i que vares fer gairebé 1000Km d'una sola tirada. :eyes
Això son moooooooolts kilòmetres al Marroc, i tot va ser perquè tenies ganes de parlar en català. :razz:
Moltes gracies per compartir viatge amb tots nosaltres.
Salut! ;)
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Moltes gracies Ramon per compartir aquet viatge amb nosaltres !!!!!!!
M encantaria anar al marroc amb moto amb un expert com tu !!!! Es una asignatura pendent!!!
Molt maques les fotos !!!!
M has fet volar una mica!! Q per molts anys puguis compartir experiencies amb nosaltres!!!!
M encantaria anar al marroc amb moto amb un expert com tu !!!! Es una asignatura pendent!!!
Molt maques les fotos !!!!
M has fet volar una mica!! Q per molts anys puguis compartir experiencies amb nosaltres!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Veient aquest cròniques, entren ganes d'anar a veure que hi ha per allí baix
Gracies per compartir-lo
:cerv
Gracies per compartir-lo
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gràcies x compartir la crònica.
Cada vegada que veig una crònica africana......... quina enveja!!!
Cada vegada que veig una crònica africana......... quina enveja!!!
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Fantàstic Ramon... quines ganes de baixar-hi, la veritat!! Cada dia en tinc més ganes de veure d'aprop aquestes terres!!! Al final vas decidir no endur-te un bidonet de gasolina... i pel que veig millor dur-lo, oi?? Dona molta tranquilitat tenir una autonomia de 100kms extra per si de cas!!
Una crònica explicada des d'un altre punt de vista... bon punt de vista ;) ;) ;)
Gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!! :razz: :razz:
Fins aviat!
Fantàstic Ramon... quines ganes de baixar-hi, la veritat!! Cada dia en tinc més ganes de veure d'aprop aquestes terres!!! Al final vas decidir no endur-te un bidonet de gasolina... i pel que veig millor dur-lo, oi?? Dona molta tranquilitat tenir una autonomia de 100kms extra per si de cas!!
Una crònica explicada des d'un altre punt de vista... bon punt de vista ;) ;) ;)
Gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!! :razz: :razz:
Fins aviat!

- Ra-mon
- Presentats
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
en aquesta moto de GIJON i trobo ha faltar una enganxina..... amb fons blanc :mrgreen:

;)

;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="192327"]en aquesta moto de GIJON i trobo ha faltar una enganxina..... amb fons blanc :mrgreen: ;)[/quote]
Potser vols dir ... «una pegatina con una E negra sobre fondo blanco» ?
No sé pas on ho he llegit això ;)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Ramon" post="192340"][quote user="MikelRT" post="192327"]en aquesta moto de GIJON i trobo ha faltar una enganxina..... amb fons blanc :mrgreen: ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
es que si no i poden posar cullerada no estan "SATISFECHOS" :mrgreen:
Muy bonito, y muy catalán. Aunque no te haya hecho falta, con las matriculas antiguas hay que llevar una pegatina como las que llevas en el Baul, un poco mas grande y con una E negra sobre fondo blanco. :enfaduu
Ens veiem a Hostalric[strike] H[/strike] ;)
Muy bonito, y muy catalán. Aunque no te haya hecho falta, con las matriculas antiguas hay que llevar una pegatina como las que llevas en el Baul, un poco mas grande y con una E negra sobre fondo blanco. :enfaduu
Ens veiem a Hostalric[strike] H[/strike] ;)
- Pere GS
- Presentats
- Entrades: 42
- Membre des de: dl. des. 20, 2010 5:13 pm
- Ubicació: Vilamalla
Hosti tu ... ramon hauries de dir-los que de TAZA a Chechaouen la carretera corre perill de desaparèixer en alguns trams... je .. jeeee
molt bona la observacio i descripció del viatge
V, ssssssssssssssss
molt bona la observacio i descripció del viatge
V, ssssssssssssssss
FABER EST SUAE QUISQUE FORTUNAE
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="MikelRT" post="192343"][quote user="Ramon" post="192340"][quote user="MikelRT" post="192327"]en aquesta moto de GIJON i trobo ha faltar una enganxina..... amb fons blanc :mrgreen: ;)[/quote]
Ens veiem a Hostalric[strike] H[/strike] ;)[/quote]
Que espereu de un paio que viu a Hispanistán
Ens veiem a Hostalric[strike] H[/strike] ;)[/quote]
Que espereu de un paio que viu a Hispanistán
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Òndia !, Veig que tots voltem les mateixes esglèsies :mrgreen:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Cada cop els viatges son més lluny i més aventurers...no se pas a on anirem a parar. :eyes
Si, jo també estic al costat dels que encara no hem anat més avall i que cada cop tenim més ganaes d'anar-hi
Gràcies per explicar-nos-ho, encara que sigui en una crònica "diferent".
Salut.
Si, jo també estic al costat dels que encara no hem anat més avall i que cada cop tenim més ganaes d'anar-hi
Gràcies per explicar-nos-ho, encara que sigui en una crònica "diferent".
Salut.
Salut i kilómetres
- Loisin
- Presentats
- Entrades: 92
- Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
osti tu quina enveja!
- Ra-mon
- Presentats