Nou Record Ventes Gener 2012 BMW

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Nou Record Ventes Gener 2012 BMW

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. feb. 14, 2012 8:54 am

No es que em paguin res els de BMW, pero continuen venent moltes motos. Serà perque tenen bon producte?

La noticia contrasta amb l'anunci (o pressio?) de tancament de Derbi. No ens queda res del que podriem tenir. No se, dona que pensar; on està el fallo? el teixit empresarial, els treballadors, l'administració, ...; perquè motos en fabricaba Derbi. Pero el 2001 ja s'ho varen vendre.

I ara Ducati. Si se la queda BMW, aguantarà la MTS?

Enllaç

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nou Record Ventes Gener 2012 BMW

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. feb. 14, 2012 9:44 am

M´agradaria coneixer com es distribueix la cifra de vendas per pais i ón s´ha produit aquest creixement
ImatgeImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. feb. 14, 2012 9:45 am

[quote user="CarlesOsonaGS" post="192007"]No es que em paguin res els de BMW, pero continuen venent moltes motos. Serà perque tenen bon producte?[/quote]

Bones!!!

Segueixo pensant que és més un bon pla de marqueting, i saber-se aprofitar de clients que depenen de "l'exclusivitat" que deu donar tenir una BMW. No parlo en cap moment de ningú de Mototurisme, però conec de primera mà un parell d'exemples de gent que te BMW i no saben què és el cardan... només la tenen per tenir una BMW! Fent-li 200-500kms anuals... (veridic)!

No tinc res en contra de BMW, de fet vaig estar prou temptat a comprar-ne una per no tenir la cadena de transmissió que embruta com res!!! :( :(

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. feb. 14, 2012 9:48 am

[quote user="Carles" post="192026"] només la tenen per tenir una BMW! Fent-li 200-500kms anuals... (veridic)!

[/quote]

Mira, com jo !!!!! :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 14, 2012 10:06 am

ja us dic jo on es el creixement: Brasil,la Xina i l'India,son xifres que en tants per cent semblen una barbaritat,pero BMW es un fabricant de 100.000 unitats l'any i qualsevol increment (per molt important que sigui)sembla el que no es..........per posar-vos un exemple s'ha de pensar que Honda fabrica unes 2.000.000 d'unitats l'any i calculeu que un descens de vendes mundial de un 10 % d'aquest fabricant es el doble de les vendes de BMW,benvolgut CarleOsona en termes empresarials xifres de la xocolata del lloro :???: :???: Carles,aixo que dius es ben cert,gracies a Deu tambe hi ha molta compra impulsiva ;) ;) pero pasa en totes las marcas.
Imatge

Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Entrada Autor: Bernat » dt. feb. 14, 2012 2:10 pm

Ja m'extranyava un increment de vendes, no ja de BMW sinó del mercat actual Nacional,però es tracte de vendes globals,no?
De fet,crec també, que el marketing de BMW a sigut molt bó aquest ultims anys perqué a mi encara s'em fa dificil entendre que una moto del preu de les GS's,RT's i demés estigui en les 10 primeres en el ranking de més venudes (a nivell nacional).

Salut!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 14, 2012 2:13 pm

[quote user="STELVIO 00" post="192028"][quote user="Carles" post="192026"] només la tenen per tenir una BMW! Fent-li 200-500kms anuals... (veridic)!

[/quote]

Mira, com jo !!!!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Jajajajajajajajajajajajajajaja .... I ja

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dt. feb. 14, 2012 2:17 pm

[quote user="Kpeps" post="192041"]ja us dic jo on es el creixement: Brasil,la Xina i l'India,son xifres que en tants per cent semblen una barbaritat,pero BMW es un fabricant de 100.000 unitats l'any i qualsevol increment (per molt important que sigui)sembla el que no es..........per posar-vos un exemple s'ha de pensar que Honda fabrica unes 2.000.000 d'unitats l'any i calculeu que un descens de vendes mundial de un 10 % d'aquest fabricant es el doble de les vendes de BMW,benvolgut CarleOsona en termes empresarials xifres de la xocolata del lloro :???: :???: Carles,aixo que dius es ben cert,gracies a Deu tambe hi ha molta compra impulsiva ;) ;) pero pasa en totes las marcas.[/quote]

Be, hauriem de comparar segments de motos "comparables". En les 2M d'unitats de Honda també hi ha molts models que BMW no te (les 50 cc i altres petitones). En tot cas el meu comentari anava mes en la línea de marques properes que van tenir els seus moments baixos i varen apostar i remontar; i aquí ens quedem sense res. Potser per això l'atur a la zona de Munich es molt molt baix....

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 14, 2012 2:27 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="192081"][quote user="Kpeps" post="192041"]ja us dic jo on es el creixement: Brasil,la Xina i l'India,son xifres que en tants per cent semblen una barbaritat,pero BMW es un fabricant de 100.000 unitats l'any i qualsevol increment (per molt important que sigui)sembla el que no es..........per posar-vos un exemple s'ha de pensar que Honda fabrica unes 2.000.000 d'unitats l'any i calculeu que un descens de vendes mundial de un 10 % d'aquest fabricant es el doble de les vendes de BMW,benvolgut CarleOsona en termes empresarials xifres de la xocolata del lloro :???: :???: Carles,aixo que dius es ben cert,gracies a Deu tambe hi ha molta compra impulsiva ;) ;) pero pasa en totes las marcas.[/quote]

Be, hauriem de comparar segments de motos "comparables". En les 2M d'unitats de Honda també hi ha molts models que BMW no te (les 50 cc i altres petitones). En tot cas el meu comentari anava mes en la línea de marques properes que van tenir els seus moments baixos i varen apostar i remontar; i aquí ens quedem sense res. Potser per això l'atur a la zona de Munich es molt molt baix....[/quote]

ja m'ho imagino home,nomes donava una explicacio al que deies ;) ;)
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. feb. 14, 2012 4:00 pm

Doncs jo crec que no es questió de màrqueting, ja que si és per la publicitat de la tv és practicament nula.
En tot cas, molta part de que es mantinguin les vendes millor que en d'altres marques en té una bona culpa el Select, però això no és publicitat, en tot cas un bon producte de la marca.

I que son més cares si, però és que quant t'hi acostumes, i després pujes a la moto d'un amic d'una altre marca i del mateix estil, doncs.... Sincerament la diferència de preu cau a la vista.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 14, 2012 4:17 pm

Què voleu que us digui... com tot això va a gustos... la diferència de preu... no sé... suposo que us referiu amb les japos... cadascú té el seu estil, no?
Tots sabem que les BMWs són bones, de tros... però jo no hi trobo cap diferència respecte a algunes... són qüestions personals i de gustos... no per això vol dir que altres siguin pitjors. Tota mecànica té avantatges i errors...
SI pujo a la meva i quan he provat alguna GS... no la canvio pas... (JO, clar)... vull dir que cap diferència de preu em cau a la vista...

I jo a la BMW... no m'hi acostumo. Potser algun dia... si canvien un xic...

El que crec que s'ha treballat BMW a base de temps és la imatge de la marca, la fiabilitat mecànica i el nom a nivell social. Això és més que un argument de vendes.

Salut

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dt. feb. 14, 2012 4:34 pm

Aprofitant que avui és St. Valentin's Day (i que consti que se me'n refot aquesta festa comercial americana) em posaré una mica romàntic. :ksss

Per a qui sap i vol apreciar-ho, una BMW (especialment si és bòxer) té ànima. El propietari d'una BMW té una relació amorosa amb la moto: cal tenir-ne cura, acceptant els seus defectes i estimant les seves virtuts. I la moto té cura del conductor, permet errors sense queixar-se i és gairebé indestructible.

Probablement és la moto la que posseeix al seu propietari. :love

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 14, 2012 4:39 pm

Mira... jo sempre he pensat el mateix de la meva, i puc dir-te que és cert. Hi tinc un vincle emocional... collons, a vegades em correspon... :oops:

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dt. feb. 14, 2012 5:46 pm

No, potser m'he expressat malament, jo no em referia pas al motor boxer, em referia a tot el què son acabats i opcions, els quadres, l'ordinador, i una ifinitat de coses que o bé ja porten, o bé que et pots demanar d'origen.
Però ja us dic que la diferència més gran que hi he vist jo envers les altres, es les materials i la qualitat d'acabats. I puntualitzo perquè no hi hagi errors, jo comparo la meva F800R amb la Honda CB o la Kawasaki Z que son les dues úniques que he provat del mateix estil que la meva. Ah, i un cop hem fet el cambi corraborat pels mateixos propietaris, tant en la postura, com en els acabats i opcions, i una de les coses principals que m'han comentat és la comoditat de tenir practicament tota la força a partir de 4000 rpm, ja que m'ho havien comentat i ho vaig poder comprovar al seu dia, haver de pujar a 9000 rpm per començar a tenir força és un rotllo!

Lo del motor bóxer és un tema apart, i la veritat que a mi no em desagrada pas, tot i que trovo que li falta una mica de "chicha"a altes velocitats, no sé si ho heu provat mai, però a partir de 190km/h no córren més o pràcticament més, inclús a alemania s'hi posen xips per poder circular més comodament per les Autobhan. :shock: :shock:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. feb. 14, 2012 6:04 pm

[quote user="Ricmel" post="192090"]Per a qui sap i vol apreciar-ho, una BMW (especialment si és bòxer) té ànima. El propietari d'una BMW té una relació amorosa amb la moto: cal tenir-ne cura, acceptant els seus defectes i estimant les seves virtuts. I la moto té cura del conductor, permet errors sense queixar-se i és gairebé indestructible.[/quote]

Bones!!!

Totalment respectable i comprensiu... però segur que hi ha un tant per cert de propietaris que no saben què és un boxer!!! No gaires, però els mateixos que deia abans que no sabien què era el cardan, tampoc sabran què és un boxer... :twisted: :twisted:

Fins aviat!
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 14, 2012 7:28 pm

Bòxer? una raça de gossos? mmmmmmmmmmm... :lol: :lol: :lol: :lol:

Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Entrada Autor: Bernat » dt. feb. 14, 2012 7:51 pm

Tens raó Carles, fins i tot algún d'ells despres d'haver aconseguit tenir una BMW boxer per "status social" es pregunten perquè els cilindres sobresurten de la moto ;)

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. feb. 14, 2012 7:55 pm

Jo només sé que la meva RT va de collons i gasta oli. Que no en perd, que és diferent. Quedi clar.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 14, 2012 7:55 pm

[quote user="Trencaferro" post="192096"]........i una de les coses principals que m'han comentat és la comoditat de tenir practicament tota la força a partir de 4000 rpm, ja que m'ho havien comentat i ho vaig poder comprovar al seu dia, haver de pujar a 9000 rpm per començar a tenir força és un rotllo!

[/quote]

Imatge

Discrepo.

A mi mateix NO m'agrada gens tenir la potència a poques voltes. M'agrada com més Alt
tiri millor.
Això depèn de gustos, ja ho veus. Saps quina seria la meva moto ideal? El xassís i suspensions de la GS 1200, els frens de
la GSX-R 1000 i el motor de ..... La Bandy. :cool:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dt. feb. 14, 2012 8:18 pm

[quote user="Randy-650" post="192139"][quote user="Trencaferro" post="192096"]........i una de les coses principals que m'han comentat és la comoditat de tenir practicament tota la força a partir de 4000 rpm, ja que m'ho havien comentat i ho vaig poder comprovar al seu dia, haver de pujar a 9000 rpm per començar a tenir força és un rotllo!

[/quote]

Imatge

Discrepo.

A mi mateix NO m'agrada gens tenir la potència a poques voltes. M'agrada com més Alt
tiri millor.
Això depèn de gustos, ja ho veus. Saps quina seria la meva moto ideal? El xassís i suspensions de la GS 1200, els frens de
la GSX-R 1000 i el motor de ..... La Bandy. :cool:[/quote]

Jejeje, ja sabia que series tú el primer de rebatra'ho. ;)
En part tens raó, però no tot, si que és veritat que com més alt sigui el ventall de les rpm millor, però si és ample encara més!
A part, jo estc parlant de comoditat inpracticitat, i el què si no em diràs que anar entre 9000 i 12000 rpm és lo mès còmode que hi ha.
D'acord que la teva moto serà un Bandit, però amb aquest pensament el teu cotxe ideal seria un Madza RX8 amb motor rotatiu oi??? ;)

Respon

Torna a “General”