[quote user="bernat" post="191991"]Hola kpeps,
Doncs la moto la utilitzo per gaudir...és a dir el cap de setmana per fer rutes i per vacances... per viatjar, és el que més m'agrada, la moto és una GS 1200 del 2006 i amb ella hem estat per tot Catalunya part d'Espanya unes cuantes vegades per els Alps tan Francesos,Suisos,Italians,Austriacs...bé de fet hem arrivat per terres Croàtes,Cheques,Alemanes,Irlandeses,Britàniques,Escoseses...i uns quants llocs més. Hem recorregut plegats 122.000kms fins avui i espero que siguin molts més.Normalment viatjo sòl,viatger solitari potser? Doncs una miqueta però no fujo de fer-ho acompanyat. Anteriorment tenia una 1150 gs que també va recore unbon grapat de kms 80.000, i tirant mes enrera...bé potser m'allargaria,vaig començar a anar amb moto desde molt petit només tenia 7anys! coses del meu pare que ja ell havia fet els seus viatges amb Brio's,Nsu... fins i tot havia corregut les 24h de Montjuïc però d'això ja fa molt temps,com pots veure la benzina corre per les venes gràcies a ell.
Bé, ara ja sabéu alguna cosa més de mi quan pogui penjaré una foto al avatar,sempre i quan m'en sorti ja que l'informatica ja no forma part dels meus somnis.
Siau![/quote]
Caram, bon currículum!
Benvingut des de Girona
Ben segur que ens anirem veient per aqui i per la carretera.
Presentació
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: Presentació
BENVINGUT DESDE RODA DE TER (OSONA) :D :form
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Benvingut al forum !!!
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Trifasic
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dj. set. 22, 2011 11:11 am
- Ubicació: Bages
Hola soc Trifasic de Manresa benvingut
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm