Ara ho he mirat bé:
-Novembre:
Neuzulassungen in Deutschland im November 2011:
Platz Modell
Neuanmeldungen
Neuzulassungen in Deutschland im November 2011:
Platz Modell
Neuanmeldungen
1 BMW R 1200 GS 112
2
BMW S 1000 RR
95
3
BMW F 800 GS 34
4
BMW R 1200 R 31
4
Harley-Davidson XL 1200 X
31
6
Suzuki Bandit 1250 25
7
BMW F 650 GS
23
7
Honda VT 750 C
23
7 KTM 250 EXC
23
10
Suzuki GSR 750
22
-Octubre:
Neuzulassungen in Deutschland im Oktober 2011:
Platz Modell
Neuanmeldungen
1 Suzuki GSR 600
190
2
BMW R 1200 GS
146
3
Honda CBF 1000
112
4
Harley-Davidson XL 1200 X
81
5
BMW F 800 GS
64
6
Kawasaki ER-6f/6n 58
7
Suzuki Bandit 1250
48
8
BMW R 1200 R
47
8
Suzuki GSR 750
47
10
Honda VT 750 C
46
-Setembre:
Neuzulassungen in Deutschland im September 2011:
Platz Modell
Neuanmeldungen
1 BMW R 1200 GS
370
2
Honda CBF 1000
332
3
Kawasaki ER-6f/6n 136
4
BMW R 1200 R 109
5
BMW F 800 R
107
6
BMW S 1000 RR
99
7
Yamaha XJ6 95
8
Suzuki V-Strom 650
88
9
BMW F 800 GS
87
10
BMW K 1600 GT
84
Perdoneu per la qualitat de la gràfica. L'iphone no dóna per més.
Aquí podeu veure tot l'any 2011:
http://www.motorradonline.de/de/bmw-spe ... lle/357355
Això té una explicació lògica: a Alemanya no en venen ni una de XTZ 1200, i suposo que Yamaha Motorrad les va ofertar a un preu ridícul per treure-les de sobre. Perquè cap més explicació no té.
Aquest model tindrà èxit a nivell mundial quan la facin asfaltitzada, tipus TDM, que està en camí. Mentre se l'han de menjar amb patates.