Es un dels provadors del grup que es va trobar el Cuco.OK guys, just returned from the Catalonian playgrounds. Haven't been able to read the other reviews, but here is mine. Pictures will follow as soon as I am back home. Please accept my bad English... ;)
Its just a short conclusion, don't hesitate to ask for detailed information.
BTW............
Us poso traduit el que opinen de la moto (si hi ha faltes , es pq es traduccio de google)
Ok nois, acabo de tornar dels camps de joc de Catalunya. No han estat capaços de llegir les altres crítiques, però aquí està la meva. Les imatges es realitzarà tan bon punt estic de tornada a casa. Si us plau, accepti meu anglès dolent ... ;)
És només una breu conclusió, no dubti en demanar informació més detallada.
Per cert ... en terra que porta a terme molt bé!
El nou Honda Tourer Creu!
per Bernard 'Dos taps'
La primera impressió
Només tens una oportunitat de fer una bona primera impressió, diuen. Aquesta primera impressió que se li va donar, fa exactament un any, a l'Exposició Internacional de Moto de Milà, on es va revelar el prototip de la Crosstourer al públic internacional. La primera impressió no va ser del tot positiva. La moto semblava més aviat "petit", i el seu 'fora de la caixa' de disseny va fer que la gent pregunto si algú en la R + D d'Honda estava patint d'algun tipus de malaltia mental.
Una primera impressió poques vegades es pot desfer. Però de vegades, es pot. A peu dret al costat d'un model de producció de la Crosstourer, el primer que em vaig adonar que la moto no és tan petit. Per descomptat, la majoria de les bicicletes mira petit al costat del meu 6,8 m / 2,04 metres. No obstant, el Crosstourer certament no se sent petit. Això també és a causa del disseny ... sembla com si algunes parts de la Tourer de la Creu es dissenyen deliberadament "grans dimensions". Això no és un desavantatge! Sembla com si la moto està feta per a l'eternitat, tallada en un bloc sòlid de granit. En aquest sentit, el Crosstourer em recorda a la Buell Ulisses. I això és un elogi a l'Honda.
Honda ha prestat molta atenció al disseny. Honda enunciat de la bicicleta com "un dret difícil de sofisticada". En civilitzada Anglès un 'Bike Reial multipropòsit "podria ser un bon enfocament. O bé: què passa amb summa? Bicicleta Esports d'utilitat? Amb una alçada de seient de 850 cm, la moto és de fàcil accés a una àmplia audiència. Tot i així, assegut a la bicicleta no té la impressió que és "baix". Agradable sorpresa: en comparació amb la XL700V Transalp és molt més fàcil per sortir de la cadira per mantenir una posició de peu en els estreps. El steeringbar també és més gran ja que en la competència. No necessitarà criadors en aquest cas.
Per aquesta impressió segona, el Tourer de la Creu rep un gran avantatge. Les primeres impressions són reparades il · lès.
Els primers quilòmetres
Després d'una explicació detallada sobre la tecnologia darrere de la Crosstourer (en particular el funcionament de la 2 ª generació DCT incloent un canvi feetpedal pedal anem. Després d'un viatge suau i la ciutat a uns 30 quilòmetres a l'autopista és el moment per a una primera impressió. El protecció contra el vent i la comoditat són definitivament bo, excepte que la pantalla estàndard - Jo diria que, d'acord amb les bones tradicions d'Honda -. realment és dolent El tauler d'instruments i controls estan al seu lloc, decisiu a l'hora a la informació i l'ergonomia Finalment, un indicador de combustible, en fi. un indicador de marxa! La qualitat de construcció és absolutament magnífic i el motor V4 fa la seva feina amb facilitat i naturalitat que mai he experimentat en qualsevol altra gran moto bigtrail.
La performance suau també suposa un gran desavantatge ...: el mesurador de l'economia (establert per mesurar la fuelconsumption mitjana) assenyala a la sorprenent xifra de 8 litres cada 100 km i que, fins i tot a altes velocitats, és només per a molt més. Això és més de 1-12,5! Mentre que el Crosstourer sembla haver nascut per actuar com un turisme de llarga distància còmoda en la comoditat, fins i tot amb 2 dalt.
Deixem l'autopista i la unitat a través dels camins rurals cap a les muntanyes de Catalunya. En obagues encara hi ha restes de neu, a les carreteres encara saltdeposits. L'ordinador de bord mesura una temperatura exterior de 10 graus centígrads durant el dia, que augmentarà progressivament fins a uns còmodes 18 graus centígrads. El motor segueix treballant incansablement fins que les forquilles estretes apareixen per primera vegada. L'experiència de velocitat en la Tourer de la Creu és una dimensió completament diferent a, per exemple, una Transalp, Varadero, o fins i tot una. La transmissió funciona bé amb això: Durant el ràpid ascens descobreixo que només estic fent servir 2 ª o 3 ª marxa. El fet que no tinc la impressió que "hauria de" canvi ascendent. Les vibracions són el Tourer Creu estrany. La transmissió completa dóna una molt bona impressió i equilibrada.
La percepció de la velocitat és almenys 20 a 30% menor que el d'una Varadero per exemple, en comparació a una velocitat similar. Per a la seva percepció que fer 100 km / h, que resulta ser de 120 km / h de velocitat real ... Lleu resulta que 'per instint' estimació perquè dugui a 100 kmh de sobte apareixen un munt atapeït. No obstant, el Crosstourer no amaga el seu pes. En corbes tancades, se sent com si el pes és el control de la moto. Com si el pes, que actua com una mena de mà gegant invisible, està empenyent la moto cap a una direcció en què no vol acabar. La Yamaha Super Ténéré se sent, malgrat un pes similar, (molt) més àgil.
I aquest "automàtic"?
Al Crosstourer Honda va donar a conèixer la 2 ª generació de la seva semi-automàtica de la transmissió, el DCT. A més, finalment (ja que la primera generació de Pa European ST1100) el control de tracció està tornant -, però incloent una 'OFF' (que per cert no guanyarà tots els preus de disseny amb l'aparició d'un interruptor de 1980 Honda Civic). Vaig tenir la temptació de provar una de les motos, especialment per a un model DCT amb pedal. He optat deliberadament per no fer-ho, això no puc donar un judici objectiu. Els periodistes de motocicletes col · lega del meu grup, va indicar, però, que el sistema realment funciona a la perfecció, però a un estil de conducció més esportiu de mountainroads sinuoses estretes en posició "A" (totalment automàtic) només una fracció massa lent per respondre. Segons Honda, fa que la VFR1200F-DCT, el 30% de les vendes europees. M'imagino que el sistema en el Crosstourer és ben aplicable. Però no és (encara) si mai vols fer servir la bicicleta per jugar bonic.
Pros vs Pros
Confort, transmissió, lliurament de potència, l'acabat, la manipulació, l'ergonomia: el concepte de "Crosstourer" es posa molt bé junts. Amb un preu de llançament de € 16.000, - al meu país (Països Baixos) crec que la moto és bastant raonable respecte als seus competidors directes. Però ... cada avantatge té el seu desavantatge. Al llarg de la prova (200 km) que no va aconseguir un fuelconsumption menys de 8 litres per 100 km (d'1 a 12,5). Per descomptat, s'han muntat en un esportiu mica com normal. I jo es continua a cavall 2 velocitats molt baixes. Però això no justifica una fuelconsumption absurd de 8 litres. Honda té el NC700X per demostrar que és capaç de desenvolupar un motor que combina la bona usabilitat, amb una gran economia. Amb la injecció de Varadero que s'aconseguiria per la mateixa ruta, l'estil mateix muntar a cavall, amb facilitat, un consum de 5 a 6 litres cada 100 km. En una època on només litre d'Euro 95 té un preu de poc menys de € 2, -, una oportunitat perduda. Que el V4 va ser generós en els aspectes sobre el consum de combustible, que ja sabíem de la VFR1200F que després de 200 quilòmetres comença a cridar per un fueltap. Després hi ha aquesta cosa de pes. El motor és tot i la bona distribució del pes, només pesat. Tindrà una bona estabilitat en línia recta ¬ a les autopistes, encara que ...
Per exemple, la Yamaha Super Ténéré amb 276 kg també és pesat, però no obstant això se sent com que és un pes ploma. Fins i tot una Honda Varadero 283 kg se sent "diferent" d'una manera positiva.
Afortunadament (en comparació amb la VFR1200F), la exhaustmuffler Crosstourers no només una part bonica, però el silenciador està dissenyat perquè el poderós so de la V4 és viscuda pels nostres timpans en el màxim profit. El exhaustsound d'un VFR1200F li recorda a un boxer de BMW que s'avergonyeix dels seus orígens, el so de la Crosstourer fa una simfonia. Quin so! Fabulós. Estàs boig si estàs en un Crosstourer amb un silenciador aftermarked.
Un professional (amb l'observació) són les maletes Honda ofereix. Robust. Afortunadament ja no és Givi, però original d'Honda. El comentari es refereix a la caixa superior ...: Això pot augmentar de 32 a 39 litres amb un tancament amb una mena de paper d'alumini flexible, resistent a l'aigua. Vostè deixa la moto darrere d'un estacionament abandonat, malvat vilà arriba, cremallera oberta, un ganivet en el paper d'alumini i bagul posterior danyat i buit. Encara que no ha deixat res de valor a la caixa superior, segueix sent una construcció molt fràgil per a les persones que tenen una mica menys bo en la ment de la seva propietat legal que un mateix. Una mena d'invitació oberta. Llàstima, perquè aquesta és la primera Honda carretera amb maletes molt bells, útils i fiables.
Una darrera conclusió provisional?
Molt honesta .. Malgrat els 'contres', jo triaria la Crosstourer a favor dels BMW R1200GS. L'Honda només es veu molt bé, realment és un headturner especialment a 'Vermell Vermell Prommised' el color. Top ergonomia, l'acabat és excel · lent, la transmissió és molt millor, les vibracions són totalment alienes a l'Honda, frens són realment de primera (M'agradaria un retard en el fre del darrere, encara!) I molt probablement, el d'Honda no es cansarà ni enderrocar. La protecció de la cúpula (com en l'Havana) és millor que un allroad pot oferir actualment (a part de la pantalla estàndard, anar a la pantalla gira 145 mm d'alt!). Hem d'esperar i veure el que l'aventura de Triumph Tiger nou oferir. D'acord amb un periodista suec que va muntar a un model de preproducció, el triomf és la millor moto de la seva classe ...
Programat per al 2013 són també una nova KTM Adventure 1200 i els nous refredats per líquid BMW R1200GS. Vostè pot apostar que BMW farà tot el possible per mantenir la seva posició de lideratge.
La pregunta segueix sent si el Tourer de la Creu és el reemplaçament espiritual de la Varadero XL1000V. Dubto. El motor és realment molt (molt) allunyats de la V2 de Varadero. Es basa realment cap amunt en altres dimensions. Recordo la informació de premsa compartida per Honda en si: La moto es desenvolupa en la interfase de 'tots els Onroad / "i" esport / tour', perquè jo personalment ho comparem amb una paneuropeu més que el "successor espiritual" de l'Havana . l'Havana no té gairebé res en comú amb el Tourer Creu Absolutament res L'últim (actual) model (última actualització: 2007) .. de l'Havana és, però plena maduresa i, en general, fins i tot en comparació del Tourer de la Creu, no tan . mal bé, no té shaftdrive Però amb l'economia de combustible més baixa i també de més de € 3.000, -. més barat ... i ofereix la mateixa comoditat (fins i tot 2 a) El Varadero és probablement el més subestimat bigtrailbike i que és totalment injustificada ..
Per a aquells que pensen diferent ... la Varadero segueix estant disponible fins al setembre de 2012. L'últim dels mohicans ...
Gràcies a Honda Europa per permetre que aquest informe de prova
Fotos de la prova

info del VCE