Ossa Doblarà La Producció
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ossa Doblarà La Producció
Avui en dia les 250 4t -per exemple- han d'anar molt altes de voltes per anar depressa, en canvi una KTM 300 va molt més "relaxada". És més qüestió de cilindrada. De totes maneres, el soroll més exitant que he sentit mai a les curses és (era) el de les 80 de cross o enduro.
I, sí l'olor del Castrol és droga pura.
I, sí l'olor del Castrol és droga pura.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Ieie" post="192756"]... el soroll més exitant que he sentit mai a les curses és (era) el de les 80 de cross o enduro.
I, sí l'olor del Castrol és droga pura.[/quote]
Eps Ieie, salut :D :D :D :D
Ufff, d'espectador a l'Enduro de Castellolí...les Ancillotti, Accossato...per edat ens fixavem més en aquestes que en les Maico 490 (vaya bèsties) del Enrique Del Rey o Moreno de Carlos

I, sí l'olor del Castrol és droga pura.[/quote]
Eps Ieie, salut :D :D :D :D
Ufff, d'espectador a l'Enduro de Castellolí...les Ancillotti, Accossato...per edat ens fixavem més en aquestes que en les Maico 490 (vaya bèsties) del Enrique Del Rey o Moreno de Carlos
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ossa Doblarà La Producció
Ara, ara m'agrada aquest tema. A les trobades de clàssiques d'enduro encara coincideixo amb en Mena (el pare de l'Oriol) i amb en Francecs Rubio. Com fa anar les Rieju!!!!!
Però bé, m'agrada que Ossa dobli la seva producció. ;)
No em va agradar que ens vacilesin amb lo de marxar a Teruel. :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Però bé, m'agrada que Ossa dobli la seva producció. ;)
No em va agradar que ens vacilesin amb lo de marxar a Teruel. :enfaduu :enfaduu :enfaduu
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Doblarà La Producció
Jo acabaré amb una clàssica... Si, recordo les Maico 490, les KTM 495... però les que de veritat m'agradaven i en tinc una a tiro es una SWM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això és una preciositat...

Això és una preciositat...

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Fjodor" post="192794"]Jo acabaré amb una clàssica... Si, recordo les Maico 490, les KTM 495... però les que de veritat m'agradaven i en tinc una a tiro es una SWM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això és una preciositat...
[/quote]
Serà pel color, segur!
Això és una preciositat...

Serà pel color, segur!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="CMB" post="192796"][quote user="Fjodor" post="192794"]Jo acabaré amb una clàssica... Si, recordo les Maico 490, les KTM 495... però les que de veritat m'agradaven i en tinc una a tiro es una SWM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Això és una preciositat...
[/quote]
Serà pel color, segur![/quote]
Aixó mateix he pensat jo !!!!!!!!! Fins i tot escriu amb aquest color ;)
Això és una preciositat...
[/quote]
Serà pel color, segur![/quote]
Aixó mateix he pensat jo !!!!!!!!! Fins i tot escriu amb aquest color ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 21, 2012 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Doblarà La Producció
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Una de les coses que m'agrada de tu, Mister CMB, és que sempre estas al lloro...
Doncs no ho sé.. però les SWm ja m'agradaven mooooooooolt abans que les KTM fossin oranges....
De fet, la primera KTM que vaig tenir va ser aquesta:

I la última:

No em faria res tenir una SWM... però depèn de l'any pot ser taronja, blanca o vermella...
Per cert... coneixies les Harley Davidson de motocross dels 70s????

Salut... i n'hi han de moltes altres que si vols te les publico.... hahahahaa....
Una de les coses que m'agrada de tu, Mister CMB, és que sempre estas al lloro...
Doncs no ho sé.. però les SWm ja m'agradaven mooooooooolt abans que les KTM fossin oranges....
De fet, la primera KTM que vaig tenir va ser aquesta:

I la última:

No em faria res tenir una SWM... però depèn de l'any pot ser taronja, blanca o vermella...
Per cert... coneixies les Harley Davidson de motocross dels 70s????

Salut... i n'hi han de moltes altres que si vols te les publico.... hahahahaa....
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Fjodor" post="192799"]:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Una de les coses que m'agrada de tu, Mister CMB, és que sempre estas al lloro...
Doncs no ho sé.. però les SWm ja m'agradaven mooooooooolt abans que les KTM fossin oranges....
De fet, la primera KTM que vaig tenir va ser aquesta:

I la última:

No em faria res tenir una SWM... però depèn de l'any pot ser taronja, blanca o vermella...
Per cert... coneixies les Harley Davidson de motocross dels 70s????

Salut... i n'hi han de moltes altres que si vols te les publico.... hahahahaa....[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No estava al cas de les Harley!
Una de les coses que m'agrada de tu, Mister CMB, és que sempre estas al lloro...
Doncs no ho sé.. però les SWm ja m'agradaven mooooooooolt abans que les KTM fossin oranges....
De fet, la primera KTM que vaig tenir va ser aquesta:

I la última:

No em faria res tenir una SWM... però depèn de l'any pot ser taronja, blanca o vermella...
Per cert... coneixies les Harley Davidson de motocross dels 70s????

Salut... i n'hi han de moltes altres que si vols te les publico.... hahahahaa....[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No estava al cas de les Harley!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Ossa Doblarà La Producció
De les SWM deien que eren les Bimota de l'enduro. No tens mal gust no, punyeteru! Encara que el motor taronja i el dipòsit semi trasparent... :roll: :roll: :roll:
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="CMB" post="192803"][quote user="Fjodor" post="192799"]:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Una de les coses que m'agrada de tu, Mister CMB, és que sempre estas al lloro...
Doncs no ho sé.. però les SWm ja m'agradaven mooooooooolt abans que les KTM fossin oranges....
De fet, la primera KTM que vaig tenir va ser aquesta:

I la última:

No em faria res tenir una SWM... però depèn de l'any pot ser taronja, blanca o vermella...
Per cert... coneixies les Harley Davidson de motocross dels 70s????

Salut... i n'hi han de moltes altres que si vols te les publico.... hahahahaa....[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No estava al cas de les Harley![/quote]
Hola , no sé si hi veig triple, però com és que aquesta Harley porti tres válvules a cada roda? Salut.
Una de les coses que m'agrada de tu, Mister CMB, és que sempre estas al lloro...
Doncs no ho sé.. però les SWm ja m'agradaven mooooooooolt abans que les KTM fossin oranges....
De fet, la primera KTM que vaig tenir va ser aquesta:

I la última:

No em faria res tenir una SWM... però depèn de l'any pot ser taronja, blanca o vermella...
Per cert... coneixies les Harley Davidson de motocross dels 70s????

Salut... i n'hi han de moltes altres que si vols te les publico.... hahahahaa....[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No estava al cas de les Harley![/quote]
Hola , no sé si hi veig triple, però com és que aquesta Harley porti tres válvules a cada roda? Salut.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 21, 2012 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Jsk" post="192866"]
Hola , no sé si hi veig triple, però com és que aquesta Harley porti tres válvules a cada roda? Salut.[/quote]
Jo no hi entenc gaire, però diria que dos cargols son de les taloneres (els oposats) i el del mig es la vàlvula... Ara que dos taloneres en una roda de davant es curiós.
ja hem corregireu els pro's si vaig errat :mrgreen:
I les fotos d'aquesta enduro d'Ossa, què...
Hola , no sé si hi veig triple, però com és que aquesta Harley porti tres válvules a cada roda? Salut.[/quote]
Jo no hi entenc gaire, però diria que dos cargols son de les taloneres (els oposats) i el del mig es la vàlvula... Ara que dos taloneres en una roda de davant es curiós.
ja hem corregireu els pro's si vaig errat :mrgreen:
I les fotos d'aquesta enduro d'Ossa, què...
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Ossa Doblarà La Producció
...Taloneres??? :shock:
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 21, 2012 11:28 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Ossa Doblarà La Producció
Jo en dic així, però realment no sé si ho dic bé. Son unes peces així:

que es coloquen a les llantes així:

i serveixen per subjectar el pneumàtic a la llanta quan les pressions son baixes, ja que en frenades o acceleracions podria lliscar la coberta respecte la llanta i fer-se malbé la vàlvula de la càmera.
... em sembla. :???:

que es coloquen a les llantes així:

i serveixen per subjectar el pneumàtic a la llanta quan les pressions son baixes, ja que en frenades o acceleracions podria lliscar la coberta respecte la llanta i fer-se malbé la vàlvula de la càmera.
... em sembla. :???:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="650X" post="192901"]Jo en dic així, però realment no sé si ho dic bé. Son unes peces així:

que es coloquen a les llantes així:

i serveixen per subjectar el pneumàtic a la llanta quan les pressions son baixes, ja que en frenades o acceleracions podria lliscar la coberta respecte la llanta i fer-se malbé la vàlvula de la càmera.
... em sembla. :???:[/quote]
Jo també ho tinc entès així... A veure la gent de l'Empordà què hi diu?

que es coloquen a les llantes així:

i serveixen per subjectar el pneumàtic a la llanta quan les pressions son baixes, ja que en frenades o acceleracions podria lliscar la coberta respecte la llanta i fer-se malbé la vàlvula de la càmera.
... em sembla. :???:[/quote]
Jo també ho tinc entès així... A veure la gent de l'Empordà què hi diu?
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Llagasta" post="192733"]BMW treurá ara la sèrie M amb motors diesel triturbo !!!!! :eyes
http://motor.terra.es/novedades-coches/ ... -74745.htm
un M diesel ho llegeixo i no puc creure !!!
si haguesiu passat tota la joventut ( i més ) amb motors de 2 temps que tenien molt mals hàbits ( fumaven i bevien massa ) no en voldrieu ni sentir-ne a parlar !!! els dos temps per les motoserres !!!! visca la tecnologia !!!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Doncs ja els hi val desprestigiar la sigla M d'aquesta manera. :enfaduu
Jo els hi posaria la serie C. C de calamar, que és lo que semblarant quan accelerin i deixin tòt aquell rastre de fum negre al darrera.
Per mi el gasoil pels tractors i els vaixells, contamina més, fa pudor, les mangueres dels surtidors estan sempre pringoses d'oli, són més cars de compra, son més cars de manteniment i reparacions, la vida del motor a diferència del què es diu és cada cop més curta, i a més tallen la força a 4000rpm lo què fa que tinguin una conducció aburrida i descafeinada. I tot això a cambi de què? De fer 150 kms més per diposit? Ho sento però jo aqui no entro al joc de la majoria, i continuo dient que un diesel surt més car i no val la pena. :???:
http://motor.terra.es/novedades-coches/ ... -74745.htm
un M diesel ho llegeixo i no puc creure !!!
si haguesiu passat tota la joventut ( i més ) amb motors de 2 temps que tenien molt mals hàbits ( fumaven i bevien massa ) no en voldrieu ni sentir-ne a parlar !!! els dos temps per les motoserres !!!! visca la tecnologia !!!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Doncs ja els hi val desprestigiar la sigla M d'aquesta manera. :enfaduu
Jo els hi posaria la serie C. C de calamar, que és lo que semblarant quan accelerin i deixin tòt aquell rastre de fum negre al darrera.
Per mi el gasoil pels tractors i els vaixells, contamina més, fa pudor, les mangueres dels surtidors estan sempre pringoses d'oli, són més cars de compra, son més cars de manteniment i reparacions, la vida del motor a diferència del què es diu és cada cop més curta, i a més tallen la força a 4000rpm lo què fa que tinguin una conducció aburrida i descafeinada. I tot això a cambi de què? De fer 150 kms més per diposit? Ho sento però jo aqui no entro al joc de la majoria, i continuo dient que un diesel surt més car i no val la pena. :???:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="CMB" post="192903"]Jo també ho tinc entès així... A veure la gent de l'Empordà què hi diu?[/quote]
Bones!!!
Tot i no ser de l'Empordà opinaré al respecte... :twisted: :twisted: Funcionen així aquestes peces... serveixen per limitar el moviment relatiu del neumàtic respecte a la llanta en cas de baixes pressions!
Fins aviat!
Bones!!!
Tot i no ser de l'Empordà opinaré al respecte... :twisted: :twisted: Funcionen així aquestes peces... serveixen per limitar el moviment relatiu del neumàtic respecte a la llanta en cas de baixes pressions!
Fins aviat!

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ossa Doblarà La Producció
Si. Als anys setanta hi havia motos (rodes, més ben dit) que portaven dues taloneres (a davant també). Suposo que amb els anys i amb les càmeres reforçades s'ha vist que amb una n'hi ha prou.
La OSSA... aqui la tens. La trobo preciosa, petita, estreta, joganera... Öhlins, escape revolucionari... i... 2 TEMPS!!!!!!
ara hem d'esperar que surti i provar-la... no?





Cilindrada: 249 cc
Monocilíndric de 2 temps
Sistema de refrigeració: Líquida
Diàmetre x Carrera: 66,4 mm
Alimentació: EFI Hokusan twin-Injector
Encesa: elèctric - ACG Starter Generator Kokusan
Embrague: Embragatge 3 discs en bany d'oli / amb accionament hidràulic
Caixa de canvis: 6 velocitats tipus cassette
Transmissió: 21:51
Xassís perimetral divisible d'acer al crom molibdè
Suspensió davantera: Forquilla Ohlins Up Side Down 48 mm TTX - 300 mm
Suspensió posterior: Ohlins TTX - 335 mm
Fre davanter: Wave - 260 mm
Fre del darrere: Wave - 220 mm
Distància entre eixos 1.470 ± 10 mm
Alçada seient: 355 mm
Distància lliure al terra: 960 mm
Capacitat dipòsit : 9,8 l gasolina súper sense plom barrejada amb oli 100% sintètic de motor de 2 temps
Pes en buit : 97 kg
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
La OSSA... aqui la tens. La trobo preciosa, petita, estreta, joganera... Öhlins, escape revolucionari... i... 2 TEMPS!!!!!!
ara hem d'esperar que surti i provar-la... no?





Cilindrada: 249 cc
Monocilíndric de 2 temps
Sistema de refrigeració: Líquida
Diàmetre x Carrera: 66,4 mm
Alimentació: EFI Hokusan twin-Injector
Encesa: elèctric - ACG Starter Generator Kokusan
Embrague: Embragatge 3 discs en bany d'oli / amb accionament hidràulic
Caixa de canvis: 6 velocitats tipus cassette
Transmissió: 21:51
Xassís perimetral divisible d'acer al crom molibdè
Suspensió davantera: Forquilla Ohlins Up Side Down 48 mm TTX - 300 mm
Suspensió posterior: Ohlins TTX - 335 mm
Fre davanter: Wave - 260 mm
Fre del darrere: Wave - 220 mm
Distància entre eixos 1.470 ± 10 mm
Alçada seient: 355 mm
Distància lliure al terra: 960 mm
Capacitat dipòsit : 9,8 l gasolina súper sense plom barrejada amb oli 100% sintètic de motor de 2 temps
Pes en buit : 97 kg
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Carles" post="192915"][quote user="CMB" post="192903"]Jo també ho tinc entès així... A veure la gent de l'Empordà què hi diu?[/quote]
Bones!!!
Tot i no ser de l'Empordà opinaré al respecte... :twisted: :twisted: Funcionen així aquestes peces... serveixen per limitar el moviment relatiu del neumàtic respecte a la llanta en cas de baixes pressions!
Fins aviat![/quote]
Estem en un país tant petit, que des de l'Empordà es veu casi tot!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bones!!!
Tot i no ser de l'Empordà opinaré al respecte... :twisted: :twisted: Funcionen així aquestes peces... serveixen per limitar el moviment relatiu del neumàtic respecte a la llanta en cas de baixes pressions!
Fins aviat![/quote]
Estem en un país tant petit, que des de l'Empordà es veu casi tot!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ossa Doblarà La Producció
[quote user="Fjodor" post="192918"]Si. Als anys setanta hi havia motos (rodes, més ben dit) que portaven dues taloneres (a davant també). Suposo que amb els anys i amb les càmeres reforçades s'ha vist que amb una n'hi ha prou.
La OSSA... aqui la tens. La trobo preciosa, petita, estreta, joganera... Öhlins, escape revolucionari... i... 2 TEMPS!!!!!!
ara hem d'esperar que surti i provar-la... no?





Cilindrada: 249 cc
Monocilíndric de 2 temps
Sistema de refrigeració: Líquida
Diàmetre x Carrera: 66,4 mm
Alimentació: EFI Hokusan twin-Injector
Encesa: elèctric - ACG Starter Generator Kokusan
Embrague: Embragatge 3 discs en bany d'oli / amb accionament hidràulic
Caixa de canvis: 6 velocitats tipus cassette
Transmissió: 21:51
Xassís perimetral divisible d'acer al crom molibdè
Suspensió davantera: Forquilla Ohlins Up Side Down 48 mm TTX - 300 mm
Suspensió posterior: Ohlins TTX - 335 mm
Fre davanter: Wave - 260 mm
Fre del darrere: Wave - 220 mm
Distància entre eixos 1.470 ± 10 mm
Alçada seient: 355 mm
Distància lliure al terra: 960 mm
Capacitat dipòsit : 9,8 l gasolina súper sense plom barrejada amb oli 100% sintètic de motor de 2 temps
Pes en buit : 97 kg
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Certament és una moto que té certs components disposats al revès, però aquesta alçada i la distància lliure... :eyes :eyes :eyes
Perdoneu, però algú ho havia de dir!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La OSSA... aqui la tens. La trobo preciosa, petita, estreta, joganera... Öhlins, escape revolucionari... i... 2 TEMPS!!!!!!
ara hem d'esperar que surti i provar-la... no?





Cilindrada: 249 cc
Monocilíndric de 2 temps
Sistema de refrigeració: Líquida
Diàmetre x Carrera: 66,4 mm
Alimentació: EFI Hokusan twin-Injector
Encesa: elèctric - ACG Starter Generator Kokusan
Embrague: Embragatge 3 discs en bany d'oli / amb accionament hidràulic
Caixa de canvis: 6 velocitats tipus cassette
Transmissió: 21:51
Xassís perimetral divisible d'acer al crom molibdè
Suspensió davantera: Forquilla Ohlins Up Side Down 48 mm TTX - 300 mm
Suspensió posterior: Ohlins TTX - 335 mm
Fre davanter: Wave - 260 mm
Fre del darrere: Wave - 220 mm
Distància entre eixos 1.470 ± 10 mm
Alçada seient: 355 mm
Distància lliure al terra: 960 mm
Capacitat dipòsit : 9,8 l gasolina súper sense plom barrejada amb oli 100% sintètic de motor de 2 temps
Pes en buit : 97 kg
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Certament és una moto que té certs components disposats al revès, però aquesta alçada i la distància lliure... :eyes :eyes :eyes
Perdoneu, però algú ho havia de dir!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: