Versys 1000
Moderador: Airald
- Loisin
- Presentats
- Entrades: 92
- Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Versys 1000
Moltes gràcies a tothom! Em moro per fer km però per la feina ho tinc complicat fins que no arriba el cap de setmana... ja estic restant les hores!! jajaja
Espero presentar-la d'aquí poc als MotoTuristes!
Espero presentar-la d'aquí poc als MotoTuristes!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Mare de Déu Senyor!!!
Quina bestia i quina diferència, després de rodar tant de temps amb la més que soferta GS500.
Segur que la disfrutes de valent. De fet, recordo que la única vegada que vam coincidir, anaves prou fi amb la Suzuki, així que suposo que amb aquesta serà difícil seguir-te :tremolant
Gaudeix amb seny d'aquesta preciositat ;)
Quina bestia i quina diferència, després de rodar tant de temps amb la més que soferta GS500.
Segur que la disfrutes de valent. De fet, recordo que la única vegada que vam coincidir, anaves prou fi amb la Suzuki, així que suposo que amb aquesta serà difícil seguir-te :tremolant
Gaudeix amb seny d'aquesta preciositat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Loisin" post="192959"]Moltes gràcies a tothom! Em moro per fer km però per la feina ho tinc complicat fins que no arriba el cap de setmana... ja estic restant les hores!! jajaja
Espero presentar-la d'aquí poc als MotoTuristes![/quote]
Ja estas trigant ;) ;)
Espero presentar-la d'aquí poc als MotoTuristes![/quote]
Ja estas trigant ;) ;)
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
ei, jo l'he probat avui, molt bona maquina, consum ridicul, semblava un juguet, feia el que volia amb ella, em faltava una mica mes de proteccio. pero...aixo dels tetra no es lo meu
pero m'ha agradat força
pero m'ha agradat força
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Loisin
- Presentats
- Entrades: 92
- Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
[quote user="GRUM" post="193066"]Mare de Déu Senyor!!!
Gaudeix amb seny d'aquesta preciositat ;)[/quote]
El sofert era jo Aleix, que la GS500 em va molt petita però no hi havia una altre! Ara em sobra moto per tot arreu.
Avera si coincidim més!
Gaudeix amb seny d'aquesta preciositat ;)[/quote]
El sofert era jo Aleix, que la GS500 em va molt petita però no hi havia una altre! Ara em sobra moto per tot arreu.
Avera si coincidim més!
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:jump :jump :jump Enhorabona.......xula que és aquesta moto :jump :jump :jump
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..