F 650 ST

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

F 650 ST

Entrada Autor: DavidF800GS » dl. feb. 27, 2012 11:33 am

Bon día,

Tenim un amic a la colla que li han ofert aquesta moto, te uns 10 anys i només 22.000Km. Algú l'ha tingut i em pot orientar una mica. Saber si surten bé, si pateixen d'alguna cosa en concret. L'anirem a veure i probar, i volem anar una mica informats. Nosaltres anem amb F800GS '10 i ell la vol per anar per carretera i pistes.

Moltes gràcies.

Aquestes imatges no pertanyen a la moto ofertada. Les he tret de Google images.
Imatge

Dudogi
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 3:27 pm
Ubicació: Blanes - Girona

Re: F 650 ST

Entrada Autor: Dudogi » dl. feb. 27, 2012 12:08 pm

guau!! :shock: 22.000 quilometres. Jo en tinc una amb 35.000. del 97, comprDa fa uns 3 mesos.
molt bé, és una bona moto, no te defectes greus a part dl'alternador que en algunes sha rostit. res que no es pugui arreglar amb un alternador original, d'aprilia pegaso o de xt em sembla.
Mira que no lihagin tocat la junta culata, shi ho ha fet un "xapuzas" hi haurà pasta vermella. sinò recanvis originals.
que més... de consum rondo els 5,5 - 6 litres. encara ho estic polint,xo al ser de carburació ha de tenir en compte que no tindra els consums de la f 650 gs.
A part d'aixo dir que a bmwmotos.com. hi ha un post especific d'aquesta moto. Tot i que com que acabven de renovar portal de moment no hi ha la info recopilada fins llavors. igualment preguntant en el post et solucionaràn qualsevol dubte. Llògicament jo et respondre fins on arribi.
er cert la f650 es va fabricar del 93 al 99.
Disculpeu, prò escriure amb el telef, a part de costar un ou corregir les faltes quw has fet sembla qie escriguis a pas de tortuga

Respon

Torna a “General”