Bateries Endollades Al Mantenidor
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Bateries Endollades Al Mantenidor
Acabo de parlar amb el mecanic i tal i com em pensaba es culpa del alternador,la bateria está perfecta.
Ara toca desmontar.lo i a veure com ho fem perque hi ha un tornillo que queda darrera i igual s' ha de traure el diposit.
El mecanic está mirant a veure si ho pot traure sense desmontar.ho tot.
Ara toca desmontar.lo i a veure com ho fem perque hi ha un tornillo que queda darrera i igual s' ha de traure el diposit.
El mecanic está mirant a veure si ho pot traure sense desmontar.ho tot.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Geroni" post="193465"]Acabo de parlar amb el mecanic i tal i com em pensaba es culpa del alternador,la bateria está perfecta.
El mecanic está mirant a veure si ho pot traure sense desmontar.ho tot.[/quote]
M´alegro que ja sapigues d´on ve l´avaria, ara no sé si hagués preferit alegra-me per que fos la bateria, segur que seria més económic que una reparació d´alternador :roll: :roll: :roll:
Sempre pots posar-li una placa solar, ara es veu que estan bonificades :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo també crec que una bateria ben mantenida, pot durar molt de temps.
M´alegro que ja sapigues d´on ve l´avaria, ara no sé si hagués preferit alegra-me per que fos la bateria, segur que seria més económic que una reparació d´alternador :roll: :roll: :roll:
Sempre pots posar-li una placa solar, ara es veu que estan bonificades :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo també crec que una bateria ben mantenida, pot durar molt de temps.

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="PEPI600" post="193479"][quote user="Geroni" post="193465"]Acabo de parlar amb el mecanic i tal i com em pensaba es culpa del alternador,la bateria está perfecta.
Jo també crec que una bateria ben mantenida, pot durar molt de temps.[/quote]
Ja ho pots ficar en petit, ja, au, pam, ja la tens.
Jo també crec que una bateria ben mantenida, pot durar molt de temps.[/quote]
Ja ho pots ficar en petit, ja, au, pam, ja la tens.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Per una vegada no li tindré en compte,pero que no passi mès. :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Jo penso que una bateria (tant de moto com de cotxe) si li vas fer un manteniment de tant en tant i la vas carregant, potr arribar a durar-te "sempre".
El problema de les bateries son les altes i baixes temperatures + oblidar-se d'ella. Si la mimes et dura molts anys.
El problema de les bateries son les altes i baixes temperatures + oblidar-se d'ella. Si la mimes et dura molts anys.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Ho desconec bastant tot això, aquest any he posat un mantenidor en l'altra moto i si em dura mes la bateria del que va dura la ultima (un any) em donare per sastifet.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 27, 2012 11:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo no he fet servir mai un mantenidor i a la moto gran li acabo de canviar la bateria (original) amb més de 150.000 Km.