Assegurances Moto
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Assegurances Moto
He de renovar l'assegurança de la moto, fins ara anava a nom d'empresa, ara ja va al meu nom, pel que és una assegurança nova i no tinc antiguitat.
Volia fer ho a tercers i ja he demanat presupost al Racc , Linea Directa i Verti.
Teniu cap suggeriment?
Volia fer ho a tercers i ja he demanat presupost al Racc , Linea Directa i Verti.
Teniu cap suggeriment?
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Assegurances Moto
Jo tambe vaig mirar a fenix directo.entre fenix i linea
es van treient clients.si trucas a un digjes que estas a
l' altre,prova aviam :mrgreen:
es van treient clients.si trucas a un digjes que estas a
l' altre,prova aviam :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
et quedaria per economics, MMT seguros, i AMV ( pero d'aquests ultims jo he tingut molt mala atencio )
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo el tinc a la companyia Caser i després de la patacada de l'any passat puc dir que el tracte ha estat correcte i la setmana passada vaig renovar i el preu va ser de 15 euros menys. Jo ara miraria el del Racc, si serà més car però el conductor de la motocicleta està assegurat i les altres companyies per norma no estan assegurats i la veritat que en els temps que corrren amb les retallades, no està de més.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Eurolloyd. Jo la tinc amb ells i esta molt bé de preu. Per la 990 Adventure pago 200 euros i tinc totes les cobertures. No els he hagut de menester mai a l'estranger (ni espero necessitar-ho). Només una vegada la grua per portar-la de casa al concessionari, i van ser super ràpids i puntuals.
www.eurolloyd.es
www.eurolloyd.es
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2012 10:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="193848"]Eurolloyd. Jo la tinc amb ells i esta molt bé de preu. Per la 990 Adventure pago 200 euros i tinc totes les cobertures. No els he hagut de menester mai a l'estranger (ni espero necessitar-ho). Només una vegada la grua per portar-la de casa al concessionari, i van ser super ràpids i puntuals.
www.eurolloyd.es[/quote]
Moltes gracies a tots!!
Fjodor, de moment es el més economic, em demanan 198,98€ sense asistencia en viatge, pero com soc soci del Racc aixó no es un problema
www.eurolloyd.es[/quote]
Moltes gracies a tots!!
Fjodor, de moment es el més economic, em demanan 198,98€ sense asistencia en viatge, pero com soc soci del Racc aixó no es un problema
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Jo estic a Reale i n' estic molt content per ara.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Xavier, jo la tinc assegurada a AXA. Passat pel foro BMWMOTOS.COM i mira-t'ho, si dius que ets del foro et fan un bon preu. Jo tinc bones referencies, i el responsable (un tal Magin) es motero.
Per mirar un altre opció....
Per mirar un altre opció....
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Fjodor" post="193848"]Eurolloyd. Jo la tinc amb ells i esta molt bé de preu. Per la 990 Adventure pago 200 euros i tinc totes les cobertures. No els he hagut de menester mai a l'estranger (ni espero necessitar-ho). Només una vegada la grua per portar-la de casa al concessionari, i van ser super ràpids i puntuals.
www.eurolloyd.es[/quote]
Bones!!!
Sempre ho he tingut a Eurolloyd, i n'estic ben content... cada any ha anat baixant de preu, i quan vaig patir l'accident al 2005 es van portar molt bé, tot i que això ja depen de l'assistència, no de l'assegurança pròpiament, però com tot estava en un pack! Pago ara mateix 250€ per la Varadero...
Fins aviat!
www.eurolloyd.es[/quote]
Bones!!!
Sempre ho he tingut a Eurolloyd, i n'estic ben content... cada any ha anat baixant de preu, i quan vaig patir l'accident al 2005 es van portar molt bé, tot i que això ja depen de l'assistència, no de l'assegurança pròpiament, però com tot estava en un pack! Pago ara mateix 250€ per la Varadero...
Fins aviat!

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Perdó,m' habia oblidat de dir el que pago per la Goldwing:156€ amb assistencia km 0
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
pe BMW,la companyia Fiatc sempre ha tingut bons preus,jo estic a AMV que fan bons tractes.
- Joan XT
- Presentats
A veure, Eurolloyd és una corredoria d'assegurances la qual cosa treballen per diferents asseguradores, per quina asseguradora esteu?
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Joan XT" post="193872"]A veure, Eurolloyd és una corredoria d'assegurances la qual cosa treballen per diferents asseguradores, per quina asseguradora esteu?[/quote]
Bones!!!
Tens tota la raó del mòn... amb Caser! ;) ;)
Però una vegada vaig trucar a Caser i no sabien res de la meva pòlissa. Per molt que sigui Caser, el contacte sempre ha de ser amb Eurolloyd...
Fins aviat!
Bones!!!
Però una vegada vaig trucar a Caser i no sabien res de la meva pòlissa. Per molt que sigui Caser, el contacte sempre ha de ser amb Eurolloyd...
Fins aviat!

- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Jo la GS1200 i a tercers + assistencia 184 € amb MMT. L'any passat amb AMV. Tinc el carnet de moto desde els 18, pero amb MMT no habia estat mai. Vaig mirar per internet (al juny 2011) i era la mes barata.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Éssent del RACC suposo que el millor és l'assegurança més barata.
Jo tinc AMV, contractada per internet en cinc segons. Poc més de 100 euros
Jo tinc AMV, contractada per internet en cinc segons. Poc més de 100 euros
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Ricard_biker" post="193859"]Xavier, jo la tinc assegurada a AXA. Passat pel foro BMWMOTOS.COM i mira-t'ho, si dius que ets del foro et fan un bon preu. Jo tinc bones referencies, i el responsable (un tal Magin) es motero.
Per mirar un altre opció....[/quote]
Jo també la tinc assegurada a AXA a través de BMWmotos per 165 € a l'any (R 1150 R). Vaig tenir un sinistre (una furgoneta va tirar la moto a terra quan era aparcada) i em van solucionar molt bé el tema, que la companyia contraria no volia pagar totalment.
Per mirar un altre opció....[/quote]
Jo també la tinc assegurada a AXA a través de BMWmotos per 165 € a l'any (R 1150 R). Vaig tenir un sinistre (una furgoneta va tirar la moto a terra quan era aparcada) i em van solucionar molt bé el tema, que la companyia contraria no volia pagar totalment.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Joan XT
- Presentats
[quote user="Carles" post="193881"][quote user="Joan XT" post="193872"]A veure, Eurolloyd és una corredoria d'assegurances la qual cosa treballen per diferents asseguradores, per quina asseguradora esteu?[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Ho dic perquè jo vaig fer el mateix, a través de Eurolloyd vaig anar a parar a Caser. I sobre el tracte que vaig tenir per l'accident tot va anar directament a Caser.
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Ho dic perquè jo vaig fer el mateix, a través de Eurolloyd vaig anar a parar a Caser. I sobre el tracte que vaig tenir per l'accident tot va anar directament a Caser.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Vigila amb l'assistència en viatge.
Jo, diumenge passat em vaig quedar tirat, i al trucar la grua em diu que no hem poden portar la moto a casa, que l'han de portar a un taller (però si els diumenges estan tancats !).
Truco a un amic d'Igualada que te un taller i em diu que ja em ve a obrir i que li porti.
Li dic a la grua que anem cap a Igualada, i em diu que al ser festiu, la tarifa es més cara i que no arriba a Igualada. Que si hi vull anar de totes maneres hauré de pagar trinco-trinco la diferencia (50 o 60 Euros + peatges, ja que anirá per autopista) !!! :enfadat
Els hi dic que el dia que vaig contractar l'assegurança no em van dir res d'això i em fan de contesta que m'havía d'haver llegit la lletra petita !!! :enfaduu
Ves altanto !!! :eyes
Jo, diumenge passat em vaig quedar tirat, i al trucar la grua em diu que no hem poden portar la moto a casa, que l'han de portar a un taller (però si els diumenges estan tancats !).
Truco a un amic d'Igualada que te un taller i em diu que ja em ve a obrir i que li porti.
Li dic a la grua que anem cap a Igualada, i em diu que al ser festiu, la tarifa es més cara i que no arriba a Igualada. Que si hi vull anar de totes maneres hauré de pagar trinco-trinco la diferencia (50 o 60 Euros + peatges, ja que anirá per autopista) !!! :enfadat
Els hi dic que el dia que vaig contractar l'assegurança no em van dir res d'això i em fan de contesta que m'havía d'haver llegit la lletra petita !!! :enfaduu
Ves altanto !!! :eyes
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="193904"]Vigila amb l'assistència en viatge.
Ves altanto !!! :eyes[/quote]
Soc soci del Racc, i aquest problema no el tindria ;)
Soc soci del Racc, i aquest problema no el tindria ;)
- Joan XT
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="193905"][quote user="Gearbox" post="193904"]Vigila amb l'assistència en viatge.
Soc soci del Racc, i aquest problema no el tindria ;)[/quote]
El tindras.
Soc soci del Racc, i aquest problema no el tindria ;)[/quote]
El tindras.