Assegurances Moto
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Assegurances Moto
[quote user="Joan XT" post="193907"]
El tindras.[/quote]

El tindras.[/quote]

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
A veure, quan vaig caure em van dir els de la grua (RACC) que la moto se la quedaven a la central i que l'endemà (dilluns) ja quedariem en alguna cosa en concret. Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. Com que pressa no tenia molta per arreglar-la els vaig dir que me la portessin a casa que ja ho solucinaria jo. Aquesta jugada ja és la segona vegada que em passa. Després més endavant em van comentar com solucionar-ho en cas em passés una altra vegada. Una altra cosa, no se si ho saps però a l'any tens un límit de serveis de grua (em sembla que són 8). Ala, vaja totxo.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joan XT" post="193921"]A veure, quan vaig caure em van dir els de la grua (RACC) que la moto se la quedaven a la central i que l'endemà (dilluns) ja quedariem en alguna cosa en concret. Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. Com que pressa no tenia molta per arreglar-la els vaig dir que me la portessin a casa que ja ho solucinaria jo. Aquesta jugada ja és la segona vegada que em passa. Després més endavant em van comentar com solucionar-ho en cas em passés una altra vegada. Una altra cosa, no se si ho saps però a l'any tens un límit de serveis de grua (em sembla que són 8). Ala, vaja totxo.[/quote]
Mai he tingut cap problema amb l´assistencia del Racc, tot i que em llegiré "la lletra petita".
Tot i aixis, espero NO necesitar 9 cops la grua amb un any :mrgreen:
Mai he tingut cap problema amb l´assistencia del Racc, tot i que em llegiré "la lletra petita".
Tot i aixis, espero NO necesitar 9 cops la grua amb un any :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joan XT" post="193921"]Després més endavant em van comentar com solucionar-ho en cas em passés una altra vegada.[/quote]
Plica, plica.....
Plica, plica.....

- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Jo la tinc a AMV fraccionada trimestral, s'han de tenir en compte les covertures apart del preu, la meva covertura és a tot risc i pago uns 700€ anuals. :razz:
De ben segur que dins a MOTOTURISME hi ha algú que treballa en assegurances i com a grup que som (cap a 1000) ens podria fer un bon preu i una bona cobertura.
Només és un subjeriment, però de ben segur que tots plegats en podriem sortir beneficiats.
Ara només falta trobar el que treballa en asegurances , que ens digui els preus i les covertures per sortir-hi tots guanyant!!!!!!
De ben segur que dins a MOTOTURISME hi ha algú que treballa en assegurances i com a grup que som (cap a 1000) ens podria fer un bon preu i una bona cobertura.
Només és un subjeriment, però de ben segur que tots plegats en podriem sortir beneficiats.
Ara només falta trobar el que treballa en asegurances , que ens digui els preus i les covertures per sortir-hi tots guanyant!!!!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="193926"][quote user="Joan XT" post="193921"]A veure, quan vaig caure em van dir els de la grua (RACC) que la moto se la quedaven a la central i que l'endemà (dilluns) ja quedariem en alguna cosa en concret. Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. Com que pressa no tenia molta per arreglar-la els vaig dir que me la portessin a casa que ja ho solucinaria jo. Aquesta jugada ja és la segona vegada que em passa. Després més endavant em van comentar com solucionar-ho en cas em passés una altra vegada. Una altra cosa, no se si ho saps però a l'any tens un límit de serveis de grua (em sembla que són 8). Ala, vaja totxo.[/quote]
Tot i aixis, espero NO necesitar 9 cops la grua amb un any :mrgreen:[/quote]
Jo he usat els serveis unes quantes vegades (per sort menys de vuit cada any) i en general prou bé.
Bé... un dia em van dir que no podien venir a recuperar-me el cotxe en una pista forestal, que només van per asfalt.
Una altre vegada vam quedar tirats amb una autocaravana a les gorges de Verdon i la grua va trigar 7 hores a arribar (resulta que el paio s'anava trobant averies pel camí i les anava fent ... i com que a nosaltres ja ens tenir segur ...).
Tot i aixis, espero NO necesitar 9 cops la grua amb un any :mrgreen:[/quote]
Jo he usat els serveis unes quantes vegades (per sort menys de vuit cada any) i en general prou bé.
Bé... un dia em van dir que no podien venir a recuperar-me el cotxe en una pista forestal, que només van per asfalt.
Una altre vegada vam quedar tirats amb una autocaravana a les gorges de Verdon i la grua va trigar 7 hores a arribar (resulta que el paio s'anava trobant averies pel camí i les anava fent ... i com que a nosaltres ja ens tenir segur ...).
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Dodo" post="193930"]Jo la tinc a AMV fraccionada trimestral, s'han de tenir en compte les covertures apart del preu, la meva covertura és a tot risc i pago uns 700€ anuals. :razz:
Ara només falta trobar el que treballa en asegurances , que ens digui els preus i les covertures per sortir-hi tots guanyant!!!!!![/quote]
Doncs algún n´hi ha ;)
Ara només falta trobar el que treballa en asegurances , que ens digui els preus i les covertures per sortir-hi tots guanyant!!!!!![/quote]
Doncs algún n´hi ha ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2012 8:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
Jo suposo que la història està en que et traslladen el vehicle fins al domicili del soci, i tot el que sigui de més és quan has de pagar.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="193937"]Jo suposo que la història està en que et traslladen el vehicle fins al domicili del soci, i tot el que sigui de més és quan has de pagar.[/quote]
Joan, que tu mateix t'estas contradient! :shock:
[quote user="Joan XT" post="193921"]Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. ....[/quote]
[quote user="Joan XT" post="193921"]Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. ....[/quote]

- Joan XT
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="193928"][quote user="Joan XT" post="193921"]Després més endavant em van comentar com solucionar-ho en cas em passés una altra vegada.[/quote]
Plica, plica.....
[/quote]
Doncs plico,plico. Una de les maneres és que el primer el dia te la porten a casa i al dia següent els tornes a trucar i els dius que no arrenca i que la portin al lloc en question. D'aquesta manera gastes .... dos serveis
Plica, plica.....

Doncs plico,plico. Una de les maneres és que el primer el dia te la porten a casa i al dia següent els tornes a trucar i els dius que no arrenca i que la portin al lloc en question. D'aquesta manera gastes .... dos serveis
- Joan XT
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="193940"][quote user="Joan XT" post="193937"]Jo suposo que la història està en que et traslladen el vehicle fins al domicili del soci, i tot el que sigui de més és quan has de pagar.[/quote]
[quote user="Joan XT" post="193921"]Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. ....[/quote][/quote]
Ara no t'entenc :roll:
[quote user="Joan XT" post="193921"]Els truco el dilluns per dir-los que me la portin a Lleida perquè lo mes normal és que sent jo de la província de Lleida doncs me la portin on la vaig comprar, a Lleida, doncs la contestació va ser que no, que el que podien fer és portar-al taller oficial més proper de la central i si la reparació era de més d'un dia SI me la portaven a Lleida. ....[/quote][/quote]
Ara no t'entenc :roll:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="193937"]Jo suposo que la història està en que et traslladen el vehicle fins al domicili del soci, i tot el que sigui de més és quan has de pagar.[/quote]
... justament fa una setmana que m'he canviat de pis, ara visc a ...... just al costat del taller on porto la moto :mrgreen:
... justament fa una setmana que m'he canviat de pis, ara visc a ...... just al costat del taller on porto la moto :mrgreen:
- Mussol
- Presentats
- Entrades: 98
- Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
- Ubicació: Cardedeu
[quote user="STELVIO 00" post="193832"]He de renovar l'assegurança de la moto, fins ara anava a nom d'empresa, ara ja va al meu nom, pel que és una assegurança nova i no tinc antiguitat.
Volia fer ho a tercers i ja he demanat presupost al Racc , Linea Directa i Verti.
Teniu cap suggeriment?[/quote]
Hola Stelvio, jo la tinc a AMV i la veritat que molt be. El tinc a tercers i un cotxe fent marxa enrere no em va veure i em va trencar el parafang de devant... AMV s'en va fer càrrec (i el tinc a tercers) perque el contrari no tenia asegurance...
N'estic força content i per la BMW F800ST pago 137€...
Salut!
Volia fer ho a tercers i ja he demanat presupost al Racc , Linea Directa i Verti.
Teniu cap suggeriment?[/quote]
Hola Stelvio, jo la tinc a AMV i la veritat que molt be. El tinc a tercers i un cotxe fent marxa enrere no em va veure i em va trencar el parafang de devant... AMV s'en va fer càrrec (i el tinc a tercers) perque el contrari no tenia asegurance...
N'estic força content i per la BMW F800ST pago 137€...
Salut!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Coi Ramon, si que té avaries la teva moto...Ramon ha escrit:... justament fa una setmana que m'he canviat de pis, ara visc a ...... just al costat del taller on porto la moto :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
No, no, em sembla que no m'he explicat prou bé: això és el que cal dir al "grueru" quan et diu que no et pot portar al taller i que te la portarà a casa :mrgreen:Coi Ramon, si que té avaries la teva moto...Ramon ha escrit:... justament fa una setmana que m'he canviat de pis, ara visc a ...... just al costat del taller on porto la moto :mrgreen: