Armilla Groga

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Armilla Groga

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 16, 2012 11:51 pm

Holaaa,

[quote user="Trencaferro" post="189063"]Jo he fet la consulta a gendarmes, i ells no en sabien res. La noticia data de principis de l'any passat, i em varen dir que podria ser que s'hagués fet la proposta però que aquesta no hagués tirat endavant.
De totes maneres aquesta setmana em faran la consulta a la seva prefactura de tràfic per comfirmar-ho i ja em diran el què.[/quote]

Moltes gràcies per les teves gestions. I en especial, per prendre’t seriosament un fil que segur ens interessarà a tots saber com acaba. Al menys aquells que tenim intencions de sortir de les nostres fronteres.

Merci.

:| ;)
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 16, 2012 11:59 pm

Holaaa,

Sincerament, trobo que el tema ens pot interessar a tots plegats. Hi ha un apartat específic anomenat “Cerveseta” que serveix per a totes les conyes que vulgueu.
No entenc que un fil que vol ser seriós s’ompli de palla i de conyes que no aporten res de positiu. Si algú no hi està interessat se’l pot saltar tranquil•lament, no cal omplir-lo de palla, i deixar-lo per a que els que hi estem interessats de una manera o altre ho podem llegir.

Merci.

:( :(

I si no us sembla correcte el que escric aqui, si us plau, responeu en un fil nou.
Sort,

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 17, 2012 10:00 am

[quote user="Albert" post="189237"]Holaaa,

Sincerament, trobo que el tema ens pot interessar a tots plegats. Hi ha un apartat específic anomenat “Cerveseta” que serveix per a totes les conyes que vulgueu.
No entenc que un fil que vol ser seriós s’ompli de palla i de conyes que no aporten res de positiu. Si algú no hi està interessat se’l pot saltar tranquil•lament, no cal omplir-lo de palla, i deixar-lo per a que els que hi estem interessats de una manera o altre ho podem llegir.

Merci.

:( :(

I si no us sembla correcte el que escric aqui, si us plau, responeu en un fil nou.[/quote]

No ho dirás per mí que soc qui va obrir el fil i ho vaig fer a "General" i no pas a "Cervesseta"....................... o , sí?

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. gen. 17, 2012 3:32 pm

Doncs jo m'he gastat el que em quedava i part dels reis dels propers deu anys en el conjunt Alpinestars Durban que tanta "ilu" em feia. Si s'ha de dur armilla la duré però al mateix temps EXIGIRÉ a les autoritats franceses que eliminin els gravillons perennes que hi ha a la part francesa de la majoría de carreteres que creuen els Pirineus. Cada vegada que entro a França em dona la sensació de que allà no ens hi volen.

Apa, fins diumenge. Jo, per tocar el que no sona, deixaré l'armilla a casa (sempre hi ha un impass de, com a mínim, trenta dies abans de sancionar)

Jordi "Prony"

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 18, 2012 9:30 am

Holaaa,

[quote user="STELVIO 00" post="189278"]
[No ho dirás per mí que soc qui va obrir el fil i ho vaig fer a "General" i no pas a "Cervesseta"....................... o , sí?
[/quote]

Trobo que el fil ens pot interessar a tots, i molt encertat d’obrir-lo.

Merci

:|
Sort,

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 26, 2012 10:36 pm

En 2013, els motoristes i les matrícules es veuran més!
França imposa l'ús obligatori d'equips retro-reflectants per a vehicles de dues rodes de més de 125cc i uniformitza les mesures de totes les matrícules per combatre la sinistralitat.
24/01/2012 La Securité Routière, la DGT francesa, ha anunciat que a partir de l'1 de gener de l'any que ve tots els usuaris de vehicles de dues rodes de més de 125cc i tricicles de més de 15KV de potència que circulin per territori francès hauran d'utilitzar obligatòriament equips retro-reflectants. Si no ho seran sancionats amb la retirada de dos punts del carnet de conduir i amb una multa de 68 euros. Les seves dimensions, 150 cm2, distribuïts en una o més superfícies. És a dir, que es podrà utilitzar, per exemple, una armilla retro-reflectant i una banda o braçalet també reflectant a la màniga de la jaqueta.
Pel que fa a les dimensions de les plaques, el país veí començarà a utilitzar matricules de 18 x 20 cm a partir de l'1 de juliol de 2012, les mateixes que ja s'estan fent servir a Alemanya, en les noves matriculacions o canvis de plaques. La sanció per no portar una placa amb les dimensions reglamentàries-és a dir, certificada per la UTAC (Unió Tècnica de l'Automòbil, la Moto i el Ciclomotor) - passarà dels 68 euros actuals als 135 euros. Per cert, a dia d'avui són legals quatre tipus de matrícules: de 17 x 13 cm, de 21 x 13 cm, de 17 x 14 cm i de 21 x 14 cm. La intenció del govern francès és la d'anar substituint poc a poc per la nova placa.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 26, 2012 10:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. gen. 31, 2012 10:47 pm

Totalment confirmat per les autoritats françeses, que a dia d'avui encara no és obligatori de portar l'armilla reflectant.
O sigui que fins a noves noticies, podem continuar circulant com fins ara.

Salutacions!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 31, 2012 10:51 pm

[quote user="Trencaferro" post="190982"]Totalment confirmat per les autoritats françeses, que a dia d'avui encara no és obligatori de portar l'armilla reflectant.
O sigui que fins a noves noticies, podem continuar circulant com fins ara.

Salutacions!!![/quote]

Moltes gracies per la info.

Si descobreixes novas ordres ja ens ho faras saber ;)
ImatgeImatgeImatge

Fdvill
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 11:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: Fdvill » dv. març 02, 2012 7:51 pm

Neeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El tema es molt interessant. Primer per que afecta de dret a la nostra seguretat (i dels qui ens acompanyin, no ho oblidem) i en segon lloc per que crec recordar que a dos o tres països d'Europa (si no recordo malament parlant d'aixo mateix em van comentar que a Holanda, Noruega i Suecia es obligatori) es obligatori l'us d'armilla i en el seu defecte, una jaqueta a l'us.
Jo tambe soc dels que pensa que quan aproven una cosa a frança o a algun dels països teoricament "avançats", despres ens ho apliquen i crec que una mesura d'aquest tipus afectara i es traduïra en una proliferació de jaquetes per part dels diferents fabricants de roba de moto.
Jo aprofitant que la meva jaqueta te 10 anyets, m'en he comprat una combinada de groc i negre.
Una Rev'It Legacy HV. Dels mateixos que fabriquen la roba per BMW.
Per que aixi no diguin que no em veuen.
Crec que pot ser una bona cosa.
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 02, 2012 8:18 pm

[quote user="Fdvill" post="193903"]
Jo aprofitant que la meva jaqueta te 10 anyets, m'en he comprat una combinada de groc i negre.
[/quote]

I jo una Energy HV. :cool:

Salutacions, company, que fa molt que no ens veiem. I demà no puc anar a Hostalric. :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. març 02, 2012 8:43 pm

[quote user="Randy-650" post="193917"][quote user="Fdvill" post="193903"]
[/quote]

I jo una Energy HV. :cool: [/quote]

Plikeu, plikeu ... i poseu fotos ;)

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. març 02, 2012 8:49 pm

Ramon, si tens ulleres de Sol, ves a buscarlas :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 02, 2012 8:50 pm

Doncs jo, aquesta:

ImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. març 02, 2012 8:52 pm

Randy, pero tens que possar la foto que es veu que et queda com un guant ;)
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 02, 2012 8:59 pm

[quote user="STELVIO 00" post="193936"]Randy, pero tens que possar la foto que es veu que et queda com un guant ;)[/quote]

Ja la vaig posar al Feiusbú. :mrgreen: Aqui no, que em fa vergonya. :oops:

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. març 02, 2012 9:01 pm

[quote user="STELVIO 00" post="193936"]Randy, pero tens que possar la foto que es veu que et queda com un guant ;)[/quote]
Catxonduu!!!
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. març 02, 2012 9:16 pm

[quote user="Joan XT" post="193945"][quote user="STELVIO 00" post="193936"]Randy, pero tens que possar la foto que es veu que et queda com un guant ;)[/quote]
Catxonduu!!![/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Fdvill
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 11:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: Fdvill » dv. març 02, 2012 9:22 pm

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote user="Randy-650" post="193917"]

I jo una Energy HV. :cool:

Salutacions, company, que fa molt que no ens veiem. I demà no puc anar a Hostalric. :enfadat[/quote]
A això es el que volia dir. Adaptes les teves necessitats a la seguretat i al que ofereix el mercat, i acabes compren-te tot en un.
Encara que potser una mica massa groga pel meu gust. Pero efectiva, que es el que es tracta.
Per cert, i aixo potser seria un altre tema de post nou: Li has canviat l'espatllera????
La meva la he canviat per que en portava una "de mentida", i li he posat una de la marca Forcefield (http://www.forcefieldbodyarmour.com/ http://www.motorraiz.com/forcefield-bac ... -1155.html, al meu parer, de gran qualitat.
Que els hi costva posar-ne una d'acceptable directament, pel preu que es paga, ja seria això.
Randy, haurem de quedar natros pel nostre conte i fer una cerveseta o un cafe, qualsevol tarda, que no coincidim des d'un arròs al Delta de l'any...

Aqui us deixo un parell de fotos de la meva.
Imatge

Imatge

Salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fdvill l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2012 9:38 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. jul. 21, 2012 9:48 am

Ieps !!

Algú sap com està el tema de l'armilla a França ?
Es que la setmana que vé tenim previst de passar-hi i no m'agradaria que em fessin la recepta !! :shock:

(en Trencaferro confirmava a 31 de gener que encara no era obligatori)
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 21, 2012 9:50 am, en total s’ha editat 3 vegades.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. jul. 21, 2012 11:44 am

Des de l'! de Juliol, és obligatori dur un alcohol-test. De les armilles no hi ha res encara.
Aquí ho explica.

Respon

Torna a “General”