Alcoholimetres

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Alcoholimetres

Entrada Autor: Jsk » dg. març 04, 2012 8:05 pm

Enllaç amb la noticia... Qué us sembla? :eyes
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 04, 2012 8:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Alcoholimetres

Entrada Autor: Llagasta » dg. març 04, 2012 8:38 pm

Culló aquest francesos.... al final circular per frança será un verdader suplici.... que si alcoholimetre, que si armilla fluor, que si ( no ) portar l´ubicació dels radars ..... :halfcry
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 04, 2012 8:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. març 04, 2012 8:55 pm

Doncs penso que sen's han tornat a adelantar.
Un suplici és perdre algú a la carretera, ès que algú se't tiri al damunt perquè va begut o perquè no t'ha vist, etc, etc, no crec que portar una armilla reflectant o un petit etilòmetre al damunt em suposi cap problema, al igual que no m'en suposa cap haver de pagar per la meva seguretat un casc, un ABS, un ESP, uns airbags, uns pre-tensors dels cinturons, un traje amb proteccions o infinitat d'elements de seguretat activa i passiva que pugui portar un vehicle que compro nou.
Tots aquests elements de seguretat, a dia d'avui ja els pago de la meva butxaca, hi tinc de posar-me les mans al cap per un aparell que val 11€?
Si us pareu a pensar, a la llarga a tots ens a surt molt més econòmic. Ara estem pagant amb impostos un grapat de boquètes, etilòmetres, revisions dels mateixos etc, perquè es puguin realitzar aquestes proves amb el cost que això suposa. Però quantes vegades us realitzen les proves al llarg de l'any? Una, dues, cap???

Si feu números veureu que a la llarga tots hi sortim guanyant. Això si, el que dongui positiu hauria de tenir un càstig exemplar perquè s'ho rumiés la propera vegada, i ja no només parlo de sancions econòmiques.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. març 05, 2012 7:40 am

Trencaferro, estic dacord amb tu, amb el fet que pagar per un casc, abs, etc, es per seguretat, pero no crec que el fet de portar un etilòmetre, em salvi d'algu que també el porti, i se'm tiri a sobre perque ha vegut igualment, pensant, "total vaig bé", la millor manera seria de la la tolerancia 0. Total, es questio de temps i d'educacio. Hem "apres" que el casc, el cinturo, ens poden salvar la vida, i al final aprendrem que no veure gens d'alcohol quan hem de conduir, també ho pot fer

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. març 05, 2012 8:46 am

Si seguim així aviat ens faran portar un bloc i un boli per que ens posem la multa nosaltres mateixos :mrgreen:

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dl. març 05, 2012 10:08 am

[quote user="Ramon" post="194096"]Si seguim així aviat ens faran portar un bloc i un boli per que ens posem la multa nosaltres mateixos :mrgreen:[/quote]

Mol bona Ramon !!! no els hi donis ideas...

Estic d'acord amb el raonament de fons d'en Trencaferro, pero sería molt més efectiva la tolerancia 0 i no tanta normativa...

SI HAS BEGUT NO CONDUEXIS, I PUNT.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. març 05, 2012 10:11 am

I que en pensaran de tot aixó els que son abstemis ????
ImatgeImatgeImatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. març 05, 2012 10:29 am

A veure, partim de la pregunta que esteu plantejant i cap polític ni institució s'atraveix a formular la pregunta ni a publicar la resposta:

ESTÀ PROHIBIT CONDUIR HAVENT INGERIT BEGUDES ALCOHÒLIQUES?

La resposta és: NO.

Aqui es permet de conduir havent begut alcohòl sempre hi quant no superis la taxa que s'ha establert. El problema és que aqui hi ha la gran incongruència, ningú sap on està el límit, varia segons el dia, la quantitat que s'ha ingerit, si he menjat més o menys, l'estat anímic, i molts d'altres factors.
Si poguessim tenir un aparell fiable al cotxe-moto o a la butxaca, ens permetria comprovar si ens hem passat d'aquest límit establert i tothom hauria de ser prou responsable per agafar el seu vehicle pensant en el mal que pot i li pot suposar si l'agafa.
Es veritat que hi ha països que estan experimentant amb aparells d'aquests instalats als vehicles, i que per poder-los engegar has de auto-realitzar-te la prova si o si, i si aquesta no es fa, o el seu resultat és positiu el vehicle no arranca. De moment això encara és molt dificil de implantar a tots els vehicles, per lo tant, tenir-ne un de portàtil per poder-ho comprovar no em sembla una mala idea com a primer pas per poder erradicar aquesta "xacra" que tenim a dia d'avui a les nostres carreteres.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dl. març 05, 2012 11:16 am

[quote user="Trencaferro" post="194105"]A veure, partim de la pregunta que esteu plantejant i cap polític ni institució s'atraveix a formular la pregunta ni a publicar la resposta:

ESTÀ PROHIBIT CONDUIR HAVENT INGERIT BEGUDES ALCOHÒLIQUES?

La resposta és: NO.

Aqui es permet de conduir havent begut alcohòl sempre hi quant no superis la taxa que s'ha establert. El problema és que aqui hi ha la gran incongruència, ningú sap on està el límit, varia segons el dia, la quantitat que s'ha ingerit, si he menjat més o menys, l'estat anímic, i molts d'altres factors.
Si poguessim tenir un aparell fiable al cotxe-moto o a la butxaca, ens permetria comprovar si ens hem passat d'aquest límit establert i tothom hauria de ser prou responsable per agafar el seu vehicle pensant en el mal que pot i li pot suposar si l'agafa.
Es veritat que hi ha països que estan experimentant amb aparells d'aquests instalats als vehicles, i que per poder-los engegar has de auto-realitzar-te la prova si o si, i si aquesta no es fa, o el seu resultat és positiu el vehicle no arranca. De moment això encara és molt dificil de implantar a tots els vehicles, per lo tant, tenir-ne un de portàtil per poder-ho comprovar no em sembla una mala idea com a primer pas per poder erradicar aquesta "xacra" que tenim a dia d'avui a les nostres carreteres.[/quote]

Personalment no m'en fio dels resultats de les alcoholèmies...el fet de donar negatiu no vol dir que estiguis en condicions de conduir.
No fa gaire vaig llegir un estudi (semble que seriòs) que deia que i han (comparativament) més positius per drogues que per alcohol....si fos aixi seguim agafant el "rabano por las hojas".

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 05, 2012 1:43 pm

Jo també penso que la millor solució és la Tolerancia Zero a l´hora de conduir.

Peró mentre les autoritats que han de pendre les decissions, no facin aquest pas...
Penso que com a bona intenció,el tema del Alcoholimetre esta bé, pero que en realitatno serveix per res.

Quantes vegades hem vist gent que agafa el cotxe i amb prou feines s´aguanta dret?
Doncs per molt que tingui un petit aparell que li digui que va "passat de voltes" , creieu que ho deixara de fer?

Crec que era molt més bona opció, la que es va comentar fa un temps. Que els cotxes destinats a la UE a partir de no se quin any tenien de portar un Alcholimetre electronic, que bloquejava l´arranc del vehicle, en cas de superar les taxes.
Ex ...moltes coses

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. març 05, 2012 2:43 pm

No veig com pot ajudar portar un alcoholímetre d'un sol ús al damunt a acabar amb la conducció per part de gent que ha begut més del compte.

De fet, em poso en el cas d'haver pres una cerveseta amb l'entrepà de l'esmorzar o del sopar i dubtar de si puc o no puc conduir. Decideixo fer la prova i em surt negativa, perfecte! Arrenco la moto i a la primera rotonda m'aturen per fer-me un control. En aquest cas m'enduc la multa per no portar l'aparell (l'acabo d'utilitzar i és d'un sol ús) i el resultat que m'hagi donat no és vinculant, per tant puc haver donat negatiu per poc i en la bufada amb els mossos/gendarmes donar positiu i explica que a tu t'havia donat negatiu! Perquè la fiabilitat d'aquests aparells després d'un cert temps a les nostres motos o butxaques pot ser patètica...

Per cert, quan surto de ruta no em prenc ni la cerveseta de l'entrepà (ja ho compenso quan m'aturo).
sergibuda

they called me an accident

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. març 05, 2012 5:25 pm

A mi em sembla malament.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. març 06, 2012 10:10 am

enllaç a unes págines franceses sobre el etilometres obligatoris a partir del 1er. de juliol (i que hauràn de portar al damunt ) els francesos, també si un català vol anar de Figueres a Perpinyà ( per exemple) n´haurem de portar al damunt al menys un , si no podem ser multats amb una multa de 11 € :roll:

http://www.lerepairedesmotards.com/actu ... oto-pv.php

Tal com diuen als comentaris , la majoria posen en questió la efectivitat d´aquesta llei, doncs haurem de bufar abans d´agafar la moto .... :roll: :roll:

En un altre ordre de coses, el tema de jaquetes fluorescents per circular per França .... haurem de comprar-nos una jaqueta fluor, per circular per França ?????, no es questió de posar-nos al damunt de la nostra actual jaqueta una armilla d´aquelles que portem al cotxe ... doncs per obrir qualsevol butxaca de la jaqueta ens la haurem de treure..... i dubto que els tancaments de velcro aguantin a velocitats legals .... :roll:

Que faire alors ???? :roll: que unifiquin totes les lleis en tots els paisos de Europa . no creieu ????
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 06, 2012 10:22 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. març 06, 2012 6:01 pm

Reduïr l'accidentalitat????

Però si sols és per reduir despeses, ja que no el podràs fer servir per comprovar res. Ja que aquest sempre ha d'estar llest quan les autoritats t'ho demanin.

Com a minim que no enrredin, i donin tantes voltes a les coses.. Quan els politics parlin clar i sense tombs.. els porcs volaran.. i que ningù els hi doni red bull :mrgreen:

Per lo menys son raonables amb la multa. Dins dels marges actuals.

No fan les proves, ells? no en pillaràn algun? doncs que s'ho prenguin com una inversiò i que no toquin el que no sona.

Si aquests 11€ o alguna tarifa mès la utlitzessin per a portar a domicili a qui ho demanès desprès d'haver-se fet la prova ell mateix.. a certes hores de la matinada i en certs pobles.. si tens cap incidència, ves com el soluciones.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 08, 2012 1:40 pm

em sembla que algun fabricant d'alcoholimetres te algun conegut a l'Elisi,jo creia que aixo nomes pasava aqui :enfadat :enfadat
Imatge

Respon

Torna a “General”