Triumph Tiger 1200 Explorer
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
Cada cop que sento aquests motos de 3 cilindres, em passa com amb el de la meva Bandit...
...em sonen a molinet, els falta personalitat (que no potència), quan obres gas fan una mena de "xiulet" en comptes de "roncar".
Aix,algún dia espero tornar a tenir un "bicilindric roncador" :???:
...em sonen a molinet, els falta personalitat (que no potència), quan obres gas fan una mena de "xiulet" en comptes de "roncar".
Aix,algún dia espero tornar a tenir un "bicilindric roncador" :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
Mmmm.. aquesta Triumph.. ni fu ni fa... de relleno.
3 cilindres? no he entès mai aquest motor.
Ja explicareu, els que la aneu a provar...
3 cilindres? no he entès mai aquest motor.
Ja explicareu, els que la aneu a provar...
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
Jo he provat el motor de la 1050 , en la Tiger "vella" i és una delicia.
Bé a ser com un 4 cilindres, però amb molta més força a poques voltes. No arriba a tenir "el cop" a baix de tot d'un bicilindric de gran cilindrada, però millora molt allò que fa més rabia dels 4 cilindres, allò d'haver d'esperar que arribi la potència.
A mi és un motor que em va agradar molt en la versió 1050 ... imagina't ara amb un 1.200 !!!
Crec que serà una gran màquina sport turisme, una molt bona alternativa a la GS H2O
Bé a ser com un 4 cilindres, però amb molta més força a poques voltes. No arriba a tenir "el cop" a baix de tot d'un bicilindric de gran cilindrada, però millora molt allò que fa més rabia dels 4 cilindres, allò d'haver d'esperar que arribi la potència.
A mi és un motor que em va agradar molt en la versió 1050 ... imagina't ara amb un 1.200 !!!
Crec que serà una gran màquina sport turisme, una molt bona alternativa a la GS H2O
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
[quote user="GRUM" post="194260"]Cada cop que sento aquests motos de 3 cilindres, em passa com amb el de la meva Bandit...
...em sonen a molinet, els falta personalitat (que no potència), quan obres gas fan una mena de "xiulet" en comptes de "roncar".
Aix,algún dia espero tornar a tenir un "bicilindric roncador" :???:[/quote]

Cada motor de cada model de cada marca té la seva propia personalitat. Altre cosa molt diferent és que ens agradi o no. Jo del meu 4 cilindres n'estic molt content, com ho estava amb l'anterior, un bi en V, o amb l'altre, una 125 2T, o amb l'altre, una mono 600 cc, o amb l'altre, una bi en paral.lel, etc etc.
El millor que pots fer és adaptar-te al motor que tinguis, amb les seves carències i les seves virtuts, i gaudir-la en el seu conjunt global, aprofitant lo bò i intentar que el que vegis dolent fer-ho el menys dolent possible.
Recorda que la moto perfecte no existeix encara.... :cerv
...em sonen a molinet, els falta personalitat (que no potència), quan obres gas fan una mena de "xiulet" en comptes de "roncar".
Aix,algún dia espero tornar a tenir un "bicilindric roncador" :???:[/quote]

Cada motor de cada model de cada marca té la seva propia personalitat. Altre cosa molt diferent és que ens agradi o no. Jo del meu 4 cilindres n'estic molt content, com ho estava amb l'anterior, un bi en V, o amb l'altre, una 125 2T, o amb l'altre, una mono 600 cc, o amb l'altre, una bi en paral.lel, etc etc.
El millor que pots fer és adaptar-te al motor que tinguis, amb les seves carències i les seves virtuts, i gaudir-la en el seu conjunt global, aprofitant lo bò i intentar que el que vegis dolent fer-ho el menys dolent possible.
Recorda que la moto perfecte no existeix encara.... :cerv
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 06, 2012 3:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.


-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
El millor que pots fer és adaptar-te al motor que tinguis, amb les seves carències i les seves virtuts, i gaudir-la en el seu conjunt global, aprofitant lo bò i intentar que el que vegis dolent fer-ho el menys dolent possible.
Si senyor! d'acord completament. Realment és així.
Recorda que la moto perfecte no existeix encara....
D'això ja hi ha molt més a discutir. Suposo que cadascú té la seva moto perfecta. No?
Salut
Si senyor! d'acord completament. Realment és així.
Recorda que la moto perfecte no existeix encara....
D'això ja hi ha molt més a discutir. Suposo que cadascú té la seva moto perfecta. No?
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
[quote user="GRUM" post="194260"]Cada cop que sento aquests motos de 3 cilindres, em passa com amb el de la meva Bandit...
...em sonen a molinet, els falta personalitat (que no potència), quan obres gas fan una mena de "xiulet" en comptes de "roncar".
Aix,algún dia espero tornar a tenir un "bicilindric roncador" :???:[/quote]
SONEN A MOLINET....per a mì es l`encant que tenen aquest motors tetras....finura de funcionament
i un tacte al gas molt agradable.
ELS HI FALTA PERSONALITAT??....m`ho pots explicar això ??? :D :D :form
...em sonen a molinet, els falta personalitat (que no potència), quan obres gas fan una mena de "xiulet" en comptes de "roncar".
Aix,algún dia espero tornar a tenir un "bicilindric roncador" :???:[/quote]
SONEN A MOLINET....per a mì es l`encant que tenen aquest motors tetras....finura de funcionament
i un tacte al gas molt agradable.
ELS HI FALTA PERSONALITAT??....m`ho pots explicar això ??? :D :D :form
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
[quote user="Albert_KTM" post="194264"]Jo he provat el motor de la 1050 , en la Tiger "vella" i és una delicia.
Bé a ser com un 4 cilindres, però amb molta més força a poques voltes. No arriba a tenir "el cop" a baix de tot d'un bicilindric de gran cilindrada, però millora molt allò que fa més rabia dels 4 cilindres, allò d'haver d'esperar que arribi la potència.
A mi és un motor que em va agradar molt en la versió 1050 ... imagina't ara amb un 1.200 !!!
Crec que serà una gran màquina sport turisme, una molt bona alternativa a la GS H2O[/quote]
ALLÒ QUE FÀ MÈS RABIA,ESPERAR QUE ARRIBI LA POTENCIA....???...de quina cilindrada parles ?....d`acord que un bicilìndric tè un cop de gas...
una "patada molt bona"(deixem-ho amb cilindrades de uns 1200-1300 cc)....però que a mì em diguin que amb la meva FJR 1300 tingui d`esperar
que arribi la potencia ????....pot ser que trigui alguna dècima de segòn mès ò 500 rpm....però t`aseguro que quan agafa..... :D :D :form
Bé a ser com un 4 cilindres, però amb molta més força a poques voltes. No arriba a tenir "el cop" a baix de tot d'un bicilindric de gran cilindrada, però millora molt allò que fa més rabia dels 4 cilindres, allò d'haver d'esperar que arribi la potència.
A mi és un motor que em va agradar molt en la versió 1050 ... imagina't ara amb un 1.200 !!!
Crec que serà una gran màquina sport turisme, una molt bona alternativa a la GS H2O[/quote]
ALLÒ QUE FÀ MÈS RABIA,ESPERAR QUE ARRIBI LA POTENCIA....???...de quina cilindrada parles ?....d`acord que un bicilìndric tè un cop de gas...
una "patada molt bona"(deixem-ho amb cilindrades de uns 1200-1300 cc)....però que a mì em diguin que amb la meva FJR 1300 tingui d`esperar
que arribi la potencia ????....pot ser que trigui alguna dècima de segòn mès ò 500 rpm....però t`aseguro que quan agafa..... :D :D :form
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
[quote user="Fjodor" post="194273"]El millor que pots fer és adaptar-te al motor que tinguis, amb les seves carències i les seves virtuts, i gaudir-la en el seu conjunt global, aprofitant lo bò i intentar que el que vegis dolent fer-ho el menys dolent possible.
Si senyor! d'acord completament. Realment és així.
Recorda que la moto perfecte no existeix encara....
D'això ja hi ha molt més a discutir. Suposo que cadascú té la seva moto perfecta. No?
Salut[/quote]
ESTIC COMPLETAMENT D`ACORD AMB EN RANDY.....en quan que cadascù tè la seva moto perfecta ?....jo crec què tothom tè la moto què
mès l`hi agrada o la que mès s`acosta als seus ideals...però pefecta ??...qui no canviaria o milloraria alguna coseta de la seva moto ? :D :D :form
Si senyor! d'acord completament. Realment és així.
Recorda que la moto perfecte no existeix encara....
D'això ja hi ha molt més a discutir. Suposo que cadascú té la seva moto perfecta. No?
Salut[/quote]
ESTIC COMPLETAMENT D`ACORD AMB EN RANDY.....en quan que cadascù tè la seva moto perfecta ?....jo crec què tothom tè la moto què
mès l`hi agrada o la que mès s`acosta als seus ideals...però pefecta ??...qui no canviaria o milloraria alguna coseta de la seva moto ? :D :D :form
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
[quote user="Deivid" post="194195"]Ostres...què fot el pavu aquest de les ulleres aquí? :eyes :eyes ja m'ha entrat el mal rotllo d'aquest post...amb lo bé que anaba...
;)[/quote]
ESTIC COMPLETAMENT D`ACORD AMB TÙ DEIVID..... :enfaduu :enfaduu :enfaduu
ESTIC COMPLETAMENT D`ACORD AMB TÙ DEIVID..... :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
BOnes.
En algun forum, he llegit d´algunes persones que ja l´han provat i...en parlen molt i mooooooolt be.
Finalment dema a Reus, la tindra, pero serà una presentació oficial a tota la peninsula, no una jornada de proves.
Pero...ja tinc reservada per d´aqui 10 dies una prova amb ells ;)
Ja us explicare ;)
En algun forum, he llegit d´algunes persones que ja l´han provat i...en parlen molt i mooooooolt be.
Finalment dema a Reus, la tindra, pero serà una presentació oficial a tota la peninsula, no una jornada de proves.
Pero...ja tinc reservada per d´aqui 10 dies una prova amb ells ;)
Ja us explicare ;)
Ex ...moltes coses
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
Diuen que un és poc i tres són masses ! :mrgreen:
Segur que, a pesar de ser anglesa, és una gran moto !
Segur que, a pesar de ser anglesa, és una gran moto !
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
Doncs, resulta que el concesionari de Girona estava ben tancat!
:eyes
:eyes
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
L'he vista avui a la triumph d'alcarras. en resum.....ESPECTACULAR!!! per mi, ja me la poden embolicar per regal, que me l'emporto
la setmana que ve a probar-la i despres a fer numeros :twisted:
la setmana que ve a probar-la i despres a fer numeros :twisted:
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
DONCS AVUI JA L'HE PROVAT !!!!!
pedazo amoto !! avui m'he atansat a Benimoto d'alcarras i m'han ates molt be, molt amables, en un moment m'han fet la paperasa i la moto tota per mi.
En Benito diu " ves on vulguis amb ella " i em dona 20 euros per repostar.
Enjego la moto, posicio alta del seient, em diuen com va lo del controlcruiser, primera i en marxa.
ja comprobo que de casco abatible res de res, tot i la pantalla que porta que es pot regular,es massa petita comparada amb la proteccio de les motos que he tingut.
reposto, curios el forat del diposit, es nota que es modern, te un sistema perque no torni i rebufi la gasolina, i es impossible que despistats posin diesel ( s'hauria de ser molt de despistat)
coloco el seient en posicio baixa en menys de 15 segons, i tornemi.
Molt fina, la segona fa un soroll peculiar, no se si del cardan o de la aspiracio, pero dura uns segons, fins que allo agafa velocitat
en cap moment es nota el seu pes, desde 2000 voltes ja tira i es nota la potencia, vas pujant marxes, que per cert , sonen una mica i estan duretes igualment que l'embragatge, pero crec que es normal, recordeu que es una moto nova, tan sols porta 270km
Vaig enfilant cap a la Granja d'escarp passant per aitona, vaig mirant l'ordenador on marca de tot, km totals, parcials, els que me queden fins entrar en reserva ( que marcava mes de 300 ) el consum de mitja, el consum total, que si un altre parcial, que si temperatura, que si la hora, etc.
Veig que de consum força be, a 90 no arriba als 4 litres al 100, i a 135 no arriba a 6 per poc.
Comprobo el control creuer, de molt facil us, pero sols utilitzable per autopistes i autovies, ja que sols tocant el fre, el accelerador o el botonet es desactiva.
Per cert ,l'accelerador es Ridebywire, osigui, que no hi ha cables. Es molt sensible i molt finet .
ara toca comprobar el control de traccio, a veure aquesta rotonda i gas !!! collons com s'agafa !! no ha saltat , i aixo que li he fotut canya, perfecte.
Veig que a partir de 120 em comença a molestar l'aire, potser perque porto un abatible, pero la moto va molt be. Es condueix com una tetra , pero amb els baixos d'una bi, s'asembla mes a una tetra.
En arribar a aitona he de tornar a tocar el seient, la posicio mes baixa fa que estira massa els braços i fa que tingui molesties a l'esquena (potser tambe te culpa el tute que em vaig pegar ahir amb la varadero )
Arribo a la granja d'escarp i recordo una carretereta que dona a mequinensa, revirada i amb asfalt irregular al final. Doncs som-hi !!
en els canvis de direccio, corba contracorba, en cap moment se li noten els kilos que te, potser acostumat a la vara, pero aquesta o fa com si l'hagues portat tota la vida.
m'aturo en un camping alemany abans de creuar l'ebre i li faig un parell de fotos de record i vaig analitzant els pros i contras.
Veig que s'hauria de comprar una pantalla mes alta, possiblement unes torretes per no tindre els braços estirats, tot i que el seient en la posicio alta vaig mes comode, i potser afegiria uns paramans, no se, ja veuriem si fa falta alguna cosa mes en el dia dia.
torno cap a Benimoto, xino xano, que amb aquesta moto vol dir rosant la foto-radar. Amb sexta a 4500 es 130km/h , com la varadero, pero en la triumph, qualsevol toquet de gas surten els seus 137 cavalls de potencia.
Em recorda a la fjr, en un moment ja havia adelantat els cotxes que volia. s'ha d'anar en compte perque els cotxes no es pensen que ho podem fer tant rapid.
En resum, una molt bona moto, molt potenta, mes deportiva que no pas turistica, amb el us suposo que es van adiestrant els 137 cavalls que porta.Pero fan falta tants en el dia dia, o amb la versio de 800 ni hauria prou? 137 cv contra 95, i 259kg contra 215, 15mil euros contra 10mil....
M'ha agradat força, ara a la espera de probar la Honda crostourer i decidir que faig.
pedazo amoto !! avui m'he atansat a Benimoto d'alcarras i m'han ates molt be, molt amables, en un moment m'han fet la paperasa i la moto tota per mi.
En Benito diu " ves on vulguis amb ella " i em dona 20 euros per repostar.
Enjego la moto, posicio alta del seient, em diuen com va lo del controlcruiser, primera i en marxa.
ja comprobo que de casco abatible res de res, tot i la pantalla que porta que es pot regular,es massa petita comparada amb la proteccio de les motos que he tingut.
reposto, curios el forat del diposit, es nota que es modern, te un sistema perque no torni i rebufi la gasolina, i es impossible que despistats posin diesel ( s'hauria de ser molt de despistat)
coloco el seient en posicio baixa en menys de 15 segons, i tornemi.
Molt fina, la segona fa un soroll peculiar, no se si del cardan o de la aspiracio, pero dura uns segons, fins que allo agafa velocitat
en cap moment es nota el seu pes, desde 2000 voltes ja tira i es nota la potencia, vas pujant marxes, que per cert , sonen una mica i estan duretes igualment que l'embragatge, pero crec que es normal, recordeu que es una moto nova, tan sols porta 270km
Vaig enfilant cap a la Granja d'escarp passant per aitona, vaig mirant l'ordenador on marca de tot, km totals, parcials, els que me queden fins entrar en reserva ( que marcava mes de 300 ) el consum de mitja, el consum total, que si un altre parcial, que si temperatura, que si la hora, etc.
Veig que de consum força be, a 90 no arriba als 4 litres al 100, i a 135 no arriba a 6 per poc.
Comprobo el control creuer, de molt facil us, pero sols utilitzable per autopistes i autovies, ja que sols tocant el fre, el accelerador o el botonet es desactiva.
Per cert ,l'accelerador es Ridebywire, osigui, que no hi ha cables. Es molt sensible i molt finet .
ara toca comprobar el control de traccio, a veure aquesta rotonda i gas !!! collons com s'agafa !! no ha saltat , i aixo que li he fotut canya, perfecte.
Veig que a partir de 120 em comença a molestar l'aire, potser perque porto un abatible, pero la moto va molt be. Es condueix com una tetra , pero amb els baixos d'una bi, s'asembla mes a una tetra.
En arribar a aitona he de tornar a tocar el seient, la posicio mes baixa fa que estira massa els braços i fa que tingui molesties a l'esquena (potser tambe te culpa el tute que em vaig pegar ahir amb la varadero )
Arribo a la granja d'escarp i recordo una carretereta que dona a mequinensa, revirada i amb asfalt irregular al final. Doncs som-hi !!
en els canvis de direccio, corba contracorba, en cap moment se li noten els kilos que te, potser acostumat a la vara, pero aquesta o fa com si l'hagues portat tota la vida.
m'aturo en un camping alemany abans de creuar l'ebre i li faig un parell de fotos de record i vaig analitzant els pros i contras.
Veig que s'hauria de comprar una pantalla mes alta, possiblement unes torretes per no tindre els braços estirats, tot i que el seient en la posicio alta vaig mes comode, i potser afegiria uns paramans, no se, ja veuriem si fa falta alguna cosa mes en el dia dia.
torno cap a Benimoto, xino xano, que amb aquesta moto vol dir rosant la foto-radar. Amb sexta a 4500 es 130km/h , com la varadero, pero en la triumph, qualsevol toquet de gas surten els seus 137 cavalls de potencia.
Em recorda a la fjr, en un moment ja havia adelantat els cotxes que volia. s'ha d'anar en compte perque els cotxes no es pensen que ho podem fer tant rapid.
En resum, una molt bona moto, molt potenta, mes deportiva que no pas turistica, amb el us suposo que es van adiestrant els 137 cavalls que porta.Pero fan falta tants en el dia dia, o amb la versio de 800 ni hauria prou? 137 cv contra 95, i 259kg contra 215, 15mil euros contra 10mil....
M'ha agradat força, ara a la espera de probar la Honda crostourer i decidir que faig.
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
[quote user="Alex" post="194842"]DONCS AVUI JA L'HE PROVAT !!!!!
pedazo amoto !! avui m'he atansat a Benimoto d'alcarras i m'han ates molt be, molt amables, en un moment m'han fet la paperasa i la moto tota per mi.
En Benito diu " ves on vulguis amb ella " i em dona 20 euros per repostar.
Enjego la moto, posicio alta del seient, em diuen com va lo del controlcruiser, primera i en marxa.
ja comprobo que de casco abatible res de res, tot i la pantalla que porta que es pot regular,es massa petita comparada amb la proteccio de les motos que he tingut.
reposto, curios el forat del diposit, es nota que es modern, te un sistema perque no torni i rebufi la gasolina, i es impossible que despistats posin diesel ( s'hauria de ser molt de despistat)
coloco el seient en posicio baixa en menys de 15 segons, i tornemi.
Molt fina, la segona fa un soroll peculiar, no se si del cardan o de la aspiracio, pero dura uns segons, fins que allo agafa velocitat
en cap moment es nota el seu pes, desde 2000 voltes ja tira i es nota la potencia, vas pujant marxes, que per cert , sonen una mica i estan duretes igualment que l'embragatge, pero crec que es normal, recordeu que es una moto nova, tan sols porta 270km
Vaig enfilant cap a la Granja d'escarp passant per aitona, vaig mirant l'ordenador on marca de tot, km totals, parcials, els que me queden fins entrar en reserva ( que marcava mes de 300 ) el consum de mitja, el consum total, que si un altre parcial, que si temperatura, que si la hora, etc.
Veig que de consum força be, a 90 no arriba als 4 litres al 100, i a 135 no arriba a 6 per poc.
Comprobo el control creuer, de molt facil us, pero sols utilitzable per autopistes i autovies, ja que sols tocant el fre, el accelerador o el botonet es desactiva.
Per cert ,l'accelerador es Ridebywire, osigui, que no hi ha cables. Es molt sensible i molt finet .
ara toca comprobar el control de traccio, a veure aquesta rotonda i gas !!! collons com s'agafa !! no ha saltat , i aixo que li he fotut canya, perfecte.
Veig que a partir de 120 em comença a molestar l'aire, potser perque porto un abatible, pero la moto va molt be. Es condueix com una tetra , pero amb els baixos d'una bi, s'asembla mes a una tetra.
En arribar a aitona he de tornar a tocar el seient, la posicio mes baixa fa que estira massa els braços i fa que tingui molesties a l'esquena (potser tambe te culpa el tute que em vaig pegar ahir amb la varadero )
Arribo a la granja d'escarp i recordo una carretereta que dona a mequinensa, revirada i amb asfalt irregular al final. Doncs som-hi !!
en els canvis de direccio, corba contracorba, en cap moment se li noten els kilos que te, potser acostumat a la vara, pero aquesta o fa com si l'hagues portat tota la vida.
m'aturo en un camping alemany abans de creuar l'ebre i li faig un parell de fotos de record i vaig analitzant els pros i contras.
Veig que s'hauria de comprar una pantalla mes alta, possiblement unes torretes per no tindre els braços estirats, tot i que el seient en la posicio alta vaig mes comode, i potser afegiria uns paramans, no se, ja veuriem si fa falta alguna cosa mes en el dia dia.
torno cap a Benimoto, xino xano, que amb aquesta moto vol dir rosant la foto-radar. Amb sexta a 4500 es 130km/h , com la varadero, pero en la triumph, qualsevol toquet de gas surten els seus 137 cavalls de potencia.
Em recorda a la fjr, en un moment ja havia adelantat els cotxes que volia. s'ha d'anar en compte perque els cotxes no es pensen que ho podem fer tant rapid.
En resum, una molt bona moto, molt potenta, mes deportiva que no pas turistica, amb el us suposo que es van adiestrant els 137 cavalls que porta.Pero fan falta tants en el dia dia, o amb la versio de 800 ni hauria prou? 137 cv contra 95, i 259kg contra 215, 15mil euros contra 10mil....
M'ha agradat força, ara a la espera de probar la Honda crostourer i decidir que faig.[/quote]
UUUUUALA!!!!
Genial, molt bé!
Estic també pendent de provar les dues motos que comentes. Abans de l'estiu hauria d'haver fet el canvi a la 800 GS.
M'ha amoïnat una mica el que comentes de la posició amb el seient baix. Pels que no som massa alts, 1.73m, ens va bé poder arribar bé a terra per aguantar el pes de la moto!
També sembla que demana una pantalla més alta per guanyar protecció al vent!
Un detall que crec important, la 1200 porta cardan.
Gràcies
pedazo amoto !! avui m'he atansat a Benimoto d'alcarras i m'han ates molt be, molt amables, en un moment m'han fet la paperasa i la moto tota per mi.
En Benito diu " ves on vulguis amb ella " i em dona 20 euros per repostar.
Enjego la moto, posicio alta del seient, em diuen com va lo del controlcruiser, primera i en marxa.
ja comprobo que de casco abatible res de res, tot i la pantalla que porta que es pot regular,es massa petita comparada amb la proteccio de les motos que he tingut.
reposto, curios el forat del diposit, es nota que es modern, te un sistema perque no torni i rebufi la gasolina, i es impossible que despistats posin diesel ( s'hauria de ser molt de despistat)
coloco el seient en posicio baixa en menys de 15 segons, i tornemi.
Molt fina, la segona fa un soroll peculiar, no se si del cardan o de la aspiracio, pero dura uns segons, fins que allo agafa velocitat
en cap moment es nota el seu pes, desde 2000 voltes ja tira i es nota la potencia, vas pujant marxes, que per cert , sonen una mica i estan duretes igualment que l'embragatge, pero crec que es normal, recordeu que es una moto nova, tan sols porta 270km
Vaig enfilant cap a la Granja d'escarp passant per aitona, vaig mirant l'ordenador on marca de tot, km totals, parcials, els que me queden fins entrar en reserva ( que marcava mes de 300 ) el consum de mitja, el consum total, que si un altre parcial, que si temperatura, que si la hora, etc.
Veig que de consum força be, a 90 no arriba als 4 litres al 100, i a 135 no arriba a 6 per poc.
Comprobo el control creuer, de molt facil us, pero sols utilitzable per autopistes i autovies, ja que sols tocant el fre, el accelerador o el botonet es desactiva.
Per cert ,l'accelerador es Ridebywire, osigui, que no hi ha cables. Es molt sensible i molt finet .
ara toca comprobar el control de traccio, a veure aquesta rotonda i gas !!! collons com s'agafa !! no ha saltat , i aixo que li he fotut canya, perfecte.
Veig que a partir de 120 em comença a molestar l'aire, potser perque porto un abatible, pero la moto va molt be. Es condueix com una tetra , pero amb els baixos d'una bi, s'asembla mes a una tetra.
En arribar a aitona he de tornar a tocar el seient, la posicio mes baixa fa que estira massa els braços i fa que tingui molesties a l'esquena (potser tambe te culpa el tute que em vaig pegar ahir amb la varadero )
Arribo a la granja d'escarp i recordo una carretereta que dona a mequinensa, revirada i amb asfalt irregular al final. Doncs som-hi !!
en els canvis de direccio, corba contracorba, en cap moment se li noten els kilos que te, potser acostumat a la vara, pero aquesta o fa com si l'hagues portat tota la vida.
m'aturo en un camping alemany abans de creuar l'ebre i li faig un parell de fotos de record i vaig analitzant els pros i contras.
Veig que s'hauria de comprar una pantalla mes alta, possiblement unes torretes per no tindre els braços estirats, tot i que el seient en la posicio alta vaig mes comode, i potser afegiria uns paramans, no se, ja veuriem si fa falta alguna cosa mes en el dia dia.
torno cap a Benimoto, xino xano, que amb aquesta moto vol dir rosant la foto-radar. Amb sexta a 4500 es 130km/h , com la varadero, pero en la triumph, qualsevol toquet de gas surten els seus 137 cavalls de potencia.
Em recorda a la fjr, en un moment ja havia adelantat els cotxes que volia. s'ha d'anar en compte perque els cotxes no es pensen que ho podem fer tant rapid.
En resum, una molt bona moto, molt potenta, mes deportiva que no pas turistica, amb el us suposo que es van adiestrant els 137 cavalls que porta.Pero fan falta tants en el dia dia, o amb la versio de 800 ni hauria prou? 137 cv contra 95, i 259kg contra 215, 15mil euros contra 10mil....
M'ha agradat força, ara a la espera de probar la Honda crostourer i decidir que faig.[/quote]
UUUUUALA!!!!
Genial, molt bé!
Estic també pendent de provar les dues motos que comentes. Abans de l'estiu hauria d'haver fet el canvi a la 800 GS.
M'ha amoïnat una mica el que comentes de la posició amb el seient baix. Pels que no som massa alts, 1.73m, ens va bé poder arribar bé a terra per aguantar el pes de la moto!
També sembla que demana una pantalla més alta per guanyar protecció al vent!
Un detall que crec important, la 1200 porta cardan.
Gràcies
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 13, 2012 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.