PROPOSTA DE RUTA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: PROPOSTA DE RUTA

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 30, 2007 12:06 pm

James_Bond ha escrit:En un post del fil -General-, en gs12red ens proposava unes rutes precioses, jo vaig fer un comentari i altra gent si va afegir.

Copio i enganxo el que va posar en gs12red :

Tarascon - Ax L.Thermes -Belcaire -quillan -Estagel -Col de la Bataile(Força Reial) - Millas -Ille sur Têt - Bouleternère -Gorges de Serrabone -Col Fourtu -Amélie les Bains- Ceret- Portús -

Vinga inscripcions obertes i dieu quin dia us va bé :

1.- James Bond - 23 o 24-06-07
2.- Stromkel
Vsssssss
007
-------------------------------------------------------------------------------------

Hola a tothom:
Com a "instigador" de la
ruta que us vaig mostrar ,ea com a continuació a la que ens va proposar en Roger d´Andorra, es a dir continuar de Tarascón ( allà a on èll va acabar) i continuar cap a Ax-Les Thermes etc.

Si es fes aquesta ruta que podriem anomenar "LES FONOLLEDES" per que passa per molta part d´aquesta comarca de Catalunya Nord :!: es podría possar com a punt de trobada: Puigcerdà(Montanya) o Figueres(platja), (si es volgùes fer al inrevés) , i d´allà trobar-se la gent de bon matí i continuar per França cap a el coll de Puimorens fins a Ax-Les Thermes i allà seguir la ruta indicada fins a Céret.
els 223 Kms. eren de Tarascon fins a Céret :roll:

penseu que la part dels "Pyrenees Orientales" son una part verge per coneixer , sense massa trànsit, asfalt negre rugòs "xiclet" sobretot a les carreteres D i N (Departamentales i Nationales) i sense radars toca pebrots, bones vistes i platges -----> :wink: "cap allà"

També qui vulgui fer la llarga es podriá anar per Vielha i tirar cap a Saint Gaudens - Saint Girons - (Collada Rapid-Semi Ràpida de 44 Qms. de la Bastide de Sérou-) Foix i Tarascon - Ax les Thermes - etc fins al Portus-Frontera Total son uns 750 Km ( de Castellar - Vielha - Foix -Ceret i fins a la frontera-Casa ) :roll: jo ho vaig fer aquesta setmana santa amb un día sortida 6,30 arribada a les 20,30 Total 900 Kms. , (croissant-cafè amb llet i pasta a Vielha - Dinar "Gourmand" a Saint Gaudens - i parada mitja tarda a Quillan)
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. maig 30, 2007 1:51 pm

Si això es planteja com la sortida de Mototurisme de juny, no creieu que son masses kms???? Hi haurà gent que s'haurà d'alçar a les 4 del matí i fer mes de 1.100 kms.

V'ssssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 30, 2007 1:58 pm

QSC ha escrit:Si això es planteja com la sortida de Mototurisme de juny, no creieu que son masses kms???? Hi haurà gent que s'haurà d'alçar a les 4 del matí i fer mes de 1.100 kms.

V'ssssss
Nono, tranquil
La sortida de Mototurisme de Juny ja esta programada, avui a la nit ja posarem ;)
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 30, 2007 4:15 pm

QSC ha escrit:Si això es planteja com la sortida de Mototurisme de juny, no creieu que son masses kms???? Hi haurà gent que s'haurà d'alçar a les 4 del matí i fer mes de 1.100 kms.

V'ssssss
Si, la llarga si ,que serien aquests quilometres( Passant per Vielha )Des de Castellar. 8)

la que s´indica: Puigcerdà - Ax - Belcaire - Quillan - Estagel - Ceret
son 236 Kms. + els d´anar a Puigcerdà i + els de Ceret fins a casa de cadasqú. :roll:
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 05, 2007 1:54 pm

molt bona pinta la ruta!!

Jo en tinc ganes apunta apunta com provisional com a minim. Ara que.. la ruta seran 200 i pico pero si i sumes l'anada i tornada al origen/desti...

Per ara tinc el a partir del 23 inclos lliure, osia que si no tardeu en fixar data.. per mi ho teniu facil.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. juny 05, 2007 6:11 pm

El 23 de Juny ó el 30 de Juny (dissabtes)
qualsevol dels dos no tinc cap problema, els diumenges impossible
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. juny 07, 2007 12:00 am

Com està el tema ..........

Quin dia la fem ????

El 30 de maig vaig una ruta semblant i dona temps per tot (menys per aturar-se a veure castells). Vaig aturar-me a fer l'esmorzar a La Jonquera, el dinar a Puigcerdà (per allò del preus i la pluja) i una altra aturada a Coll de Canes (vaig parar al Mr bikers a Vallfogona però era tancat :oops: ).

Sortint a les 9 de Girona i a les 7 era a St Feliu de Pallerols
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”