De Moment.......

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

De Moment.......

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 06, 2012 9:40 pm

de moment i fins nova ordre,entre setmana i si el temps acompanya he posat en marxa una vella amiga,us la presento i ja la coneixereu mes endevant,oli,bateria i nivells en general i VOILA,el molinet gira,o sigui que km'sssss.
com ja tenim una edat que anar amb naked e pot deixar els ossos per l'arrastre,faig pregunta d'examen,quina cupula,parabris no,he dit cupula,li puc posar,si algu te una ideia sera ben rebuda,un altre,com te els escapes per dalt,quines alforges de roba poden anar be,be ja direu.

Imatge
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: De Moment.......

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 06, 2012 10:04 pm

Misojo! :eyes De les poques coses que em queden per veure en aquesta vida, va i la veig. En Kpeps amb una Hondaaaaaaaaa!! :eyes :shock: :eyes :shock:

T'aviso per endavant que et carregaràs l'esquena quan portis 200 km. :| per la qual cosa, obviament, no et felicito. :oops:

Parlant de les alforjes, juraria que aquest model necessita uns suports, si no les cremaràs. El suport és aquest:
http://www.ubricarmotos.com/index.php?m ... cts_id=623

En quant a cúpules n'hi han moltes per escollir. Una de les millors en quant a preu/qualitat és la Puig. Mira-ho millor com queden posant al buscador Cúpula Honda CB 600 F Hornet 02-06. Però no et pensis que fan gaire, eh?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 06, 2012 10:29 pm

[quote user="Randy-650" post="194344"]Misojo! :eyes De les poques coses que em queden per veure en aquesta vida, va i la veig. En Kpeps amb una Hondaaaaaaaaa!! :eyes :shock: :eyes :shock:
T'aviso per endavant que et carregaràs l'esquena quan portis 200 km. :| per la qual cosa, obviament, no et felicito. :oops:
[/quote]

segurament no m'hi veuras ,jajajajaja,Randy,a mi l'esquena s'em carrega abans de sortir de casa,despres ja es igual 200 que 300 que..... ;) ;) bromes a part a mi mes igual una que altre be que ho saps,aquesta la recordo bastant comode i per cert es 900 cc ,es que m'has vist cara de profe de gimnasia ???a mi una 600 no m'arrastra :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. març 06, 2012 11:20 pm

Doncs no està genys malament aquest pla B :eyes ... ja l'hi agradaria a més d'un :roll: ... ara queda tunejar-la per fer-la una mica més confortable !!! ;)

Salut !!!
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 06, 2012 11:29 pm

[quote user="Jesus GS" post="194371"]Doncs no està genys malament aquest pla B :eyes ... ja l'hi agradaria a més d'un :roll: ... ara queda tunejar-la per fer-la una mica més confortable !!! ;)

Salut !!![/quote]

de moment hi ha pla B,pla C e inclus hi ha pla D,per plans no queda i caminant ni a buscar el pa,jajajajaja,pero el pla A no admet presses i portara uns dies,nomes volia mostar-vos aquesta amiga ;) ;) ;)
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. març 07, 2012 8:03 am

Ja ho vaig dir jo que acabaries amb una Honda :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. març 07, 2012 8:51 am

Bona moto!!
AMb aquesta pots anar a disfrutar en moltes de les carreteres que tens a prop de casa!
Ara unes alforjes,pantalleta i directa als Alps ;)
Ex ...moltes coses

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dc. març 07, 2012 10:48 am

hola,molt bona maquina,amb uns akra a de sonar de vici.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dc. març 07, 2012 11:39 am

[quote user="Kpeps" post="194351"][quote user="Randy-650" post="194344"]Misojo! :eyes De les poques coses que em queden per veure en aquesta vida, va i la veig. En Kpeps amb una Hondaaaaaaaaa!! :eyes :shock: :eyes :shock:
[/quote]

segurament no m'hi veuras ,jajajajaja,Randy,a mi l'esquena s'em carrega abans de sortir de casa,despres ja es igual 200 que 300 que..... ;) ;) bromes a part a mi mes igual una que altre be que ho saps,aquesta la recordo bastant comode i per cert es 900 cc ,es que m'has vist cara de profe de gimnasia ???a mi una 600 no m'arrastra :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

...??? :eyes :eyes :eyes

Donç si ja amb l'ultima que vas provar BMW r 1200 r, et queixaves de l'esquena... Amb aquesta... :cry:
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 07, 2012 11:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. març 07, 2012 8:28 pm

Molt xula !

No puc oblidar el titular d'un article sobre la primera Hornet que vaig llegir en una revista del sector:

"Lobo con piel de cordero..."

Que la disfrutis !

Leclerk.

Respon

Torna a “General”