Proposta Intercanvi De Coneixements.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Proposta Intercanvi De Coneixements.
Demà tinc clase :Saltant :Saltant :Saltant
Ara sabré el que vol dir.....
Diám. x carrera 101.0 mm x 73 mm.
Rel. compresión 11.0:1
Embrague Monodisco en seco de accionamiento hidrulico
Distancia entre ejes 1479 mm
Suspensión delantera Horquilla BMW MotorradTelever
Neumático delantero 110/80x19
Neumático trasero 150/70x17
Ara sabré el que vol dir.....
Diám. x carrera 101.0 mm x 73 mm.
Rel. compresión 11.0:1
Embrague Monodisco en seco de accionamiento hidrulico
Distancia entre ejes 1479 mm
Suspensión delantera Horquilla BMW MotorradTelever
Neumático delantero 110/80x19
Neumático trasero 150/70x17
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 12:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 1:34 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Ja ha marxat en Narcis.
Ha sigut molt i molt interessant.
M´ha fet gracia perque ell m´ha comparat una moto amb el cos humà:
runyo = filtre d´oli
pulmons = filtre d´aire
cor= cilindre i pisto
cervell= sistema electónic.
I a partir d´aqui entre les meves preguntes i els seus comentaris.......
ara sé ..... que no sé res :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,
però sé molt més que abans.
Hem quedat que unaltre dia farem unaltre clase més avançada. Avui per avui toca digerir el que m´ha explicat .
Es veritat que parlant mab la moto al costat , la cosa és més sençilla.
Hem parlat tant de temes teórics com pràctics , el que ha fet que la classe fos extremadament amena.
En Narcís ha explicat en propietat i ha sapigut fer de una tema que podria ésser altament pessat, un tema molt interessant i amé.
Moltes gracies i fins el curset avançat ;)
Ha sigut molt i molt interessant.
M´ha fet gracia perque ell m´ha comparat una moto amb el cos humà:
runyo = filtre d´oli
pulmons = filtre d´aire
cor= cilindre i pisto
cervell= sistema electónic.
I a partir d´aqui entre les meves preguntes i els seus comentaris.......
ara sé ..... que no sé res :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,
però sé molt més que abans.
Hem quedat que unaltre dia farem unaltre clase més avançada. Avui per avui toca digerir el que m´ha explicat .
Es veritat que parlant mab la moto al costat , la cosa és més sençilla.
Hem parlat tant de temes teórics com pràctics , el que ha fet que la classe fos extremadament amena.
En Narcís ha explicat en propietat i ha sapigut fer de una tema que podria ésser altament pessat, un tema molt interessant i amé.
Moltes gracies i fins el curset avançat ;)
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Minino" post="194596"]Jo només faig la primera revisió tant en cotxe com en moto al taller[/quote] Doncs jo, ni aquestes. Evitant que algú els hi foti les manasses m'asseguro de que tot funcionarà be en el futur. Tan me fot perdre la garantia, tampoc penso anar al taller a arreglar-ho perquè de ben segur que espatllaran alguna altra cosa.
Com que al llarg de la vida m'he estalviat un considerable grapat d'euros en revisions, sempre hi sortiré guanyant. Fins i tot m'arreglo les punxades del cotxe, amb el que m'estalvio em puc fotre un bon tiberi.
Jordi "Prony"
Com que al llarg de la vida m'he estalviat un considerable grapat d'euros en revisions, sempre hi sortiré guanyant. Fins i tot m'arreglo les punxades del cotxe, amb el que m'estalvio em puc fotre un bon tiberi.
Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 1:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
ta repe
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Prony" post="194671"][quote user="Minino" post="194596"]Jo només faig la primera revisió tant en cotxe com en moto al taller[/quote] Doncs jo, ni aquestes. Evitant que algú els hi foti les manasses m'asseguro de que tot funcionarà be en el futur. Tan me fot perdre la garantia, tampoc penso anar al taller a arreglar-ho perquè de ben segur que espatllaran alguna altra cosa.
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi és una de les coses que et lliures per no estar casat, per mi ni la primera es la faria fora de casa, a la negrata, l'oli li vaig posar el que i portava jo, no em separi del mecànic ni un moment, jo només volia que em segellés el llibre, es va portar bé, el filtre de l'oli l'hi compri al mecànic, després va venir el de la cadena i crec que l'haguessin arreglat igual. Per deformació professional la vaig estar mirant i encara sort (millor no parlar)
:666 Ha vegades és millor gastar els diners que no escoltar-la i que no passi res que si no :sado (has de acachar la orejas unos dias) :sado
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi és una de les coses que et lliures per no estar casat, per mi ni la primera es la faria fora de casa, a la negrata, l'oli li vaig posar el que i portava jo, no em separi del mecànic ni un moment, jo només volia que em segellés el llibre, es va portar bé, el filtre de l'oli l'hi compri al mecànic, després va venir el de la cadena i crec que l'haguessin arreglat igual. Per deformació professional la vaig estar mirant i encara sort (millor no parlar)
:666 Ha vegades és millor gastar els diners que no escoltar-la i que no passi res que si no :sado (has de acachar la orejas unos dias) :sado
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..