Cascs AGV A Privalia
Moderador: Airald
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Cascs AGV A Privalia
A qui pugui interessar, a Privalia (web de ventes per internet) hi han bones ofertes de cascs AGV. Entre els integrals, hi han els Stealth aper 170€, i també els k4, i els S4-SV, també a meitat preu.
També hi han cascs tipus jet (si és que algú gosa posar-se'ls), i cascs de motocross...
Personalment he tingut un AGV, i ha estat el més sorollós que he tingut, pe`ro potser només es tractava del meu model... :|
També hi han cascs tipus jet (si és que algú gosa posar-se'ls), i cascs de motocross...
Personalment he tingut un AGV, i ha estat el més sorollós que he tingut, pe`ro potser només es tractava del meu model... :|

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Cascs AGV A Privalia
Gracies!
Per cert els K4 els varem veure al NorAuto per preus mooolt economics, menys de 150€!!!!
Ens va sorpendre tant, que no ho vaig posar ni al foro, pq pensavem que eren imitacions, pero no ho eren. pq vaig buscar info del model i ere el mateix
Per cert els K4 els varem veure al NorAuto per preus mooolt economics, menys de 150€!!!!
Ens va sorpendre tant, que no ho vaig posar ni al foro, pq pensavem que eren imitacions, pero no ho eren. pq vaig buscar info del model i ere el mateix
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Privalia acostuma a comprar partidas grans de qualsevol producte i ofertar ho a molt bon preu.
Gracies per compartir ho. ;)
Gracies per compartir ho. ;)
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Steelman" post="195534"]Gracies!
Ens va sorpendre tant, que no ho vaig posar ni al foro, pq pensavem que eren imitacions, pero no ho eren. pq vaig buscar info del model i ere el mateix[/quote]
Els K4 els tens per 115€... imitació, això no ho sé (suposo que no, que deuen ser colors de l'any passat o que n'han comprat grans quantitats)
Ens va sorpendre tant, que no ho vaig posar ni al foro, pq pensavem que eren imitacions, pero no ho eren. pq vaig buscar info del model i ere el mateix[/quote]
Els K4 els tens per 115€... imitació, això no ho sé (suposo que no, que deuen ser colors de l'any passat o que n'han comprat grans quantitats)

Les motos no perden oli, marquen territori...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Xepe71" post="195586"][quote user="Steelman" post="195534"]Gracies!
Els K4 els tens per 115€... imitació, això no ho sé (suposo que no, que deuen ser colors de l'any passat o que n'han comprat grans quantitats)[/quote]
O bé el fabricant té eccés de stock i s´estima més fer una oferta i rebaixar las quantitats.
Privalia ha estat client meu ;)
Els K4 els tens per 115€... imitació, això no ho sé (suposo que no, que deuen ser colors de l'any passat o que n'han comprat grans quantitats)[/quote]
O bé el fabricant té eccés de stock i s´estima més fer una oferta i rebaixar las quantitats.
Privalia ha estat client meu ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 21, 2012 9:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.