Animació Radar Meteo de la llevantada d'aquesta setmana
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Animació Radar Meteo De La Llevantada D'aquesta Setmana
Doncs si, a segut una llevantada d'aquestes que fan passaran a la histora, aqui a caigut la friolera cantidad de ..... 5 litres :(
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Ei, molt bona la seqüència...! D'on l'has tret? A meteo.cat només publiquen unes poques hores!
És bastant de llibre, el dia 19 passa un front que òbviament bé de ponent, poca pluja. Llavors es crea la borrasca al Mediterrani i crea la llevantada a partir del 20 i el 22 passa l'ull d'una segona borrasca que s'observa l'ull clarament per falta de precipitació a la zona sud del Pirineu i en sentit antihorari per ser hemisferi Nord.
Gràcies!
És bastant de llibre, el dia 19 passa un front que òbviament bé de ponent, poca pluja. Llavors es crea la borrasca al Mediterrani i crea la llevantada a partir del 20 i el 22 passa l'ull d'una segona borrasca que s'observa l'ull clarament per falta de precipitació a la zona sud del Pirineu i en sentit antihorari per ser hemisferi Nord.
Gràcies!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="195853"]Ei, molt bona la seqüència...! D'on l'has tret? A meteo.cat només publiquen unes poques hores!
[/quote]
L´ha fet un usuari del forum de meteo, Patim la Meteo.
[/quote]
L´ha fet un usuari del forum de meteo, Patim la Meteo.
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Fa goig aquesta animació, merci !
Avui he descobert que tenim entre nosaltres alguns experts en metereologia, Steelman/CMB/Sagal/Minino, ja us atabalarem perque ens expliqueu els mapes ;)
ps1: afegit el Sagal perque té estació a casa.
ps2: afegir també el Minino, es veu que té una vacabruixa :)
Avui he descobert que tenim entre nosaltres alguns experts en metereologia, Steelman/CMB/Sagal/Minino, ja us atabalarem perque ens expliqueu els mapes ;)
ps2: afegir també el Minino, es veu que té una vacabruixa :)
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 24, 2012 4:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="195872"]Fa goig aquesta animació, merci !
Avui he descobert que tenim entre nosaltres alguns experts en metereologia, Steelman/CMB, ja us atabalarem perque ens expliqueu els mapes ;)[/quote]
Je em pots treure d´aquesta llista.
Jo estic en aquell forum per apendre, i per saber amb més certessa ,que mirant el Molina, del temps que farà.
Pots posar a la llista el Sagal, que fins i tot té una estació a casa seva diria ;)
Avui he descobert que tenim entre nosaltres alguns experts en metereologia, Steelman/CMB, ja us atabalarem perque ens expliqueu els mapes ;)[/quote]
Jo estic en aquell forum per apendre, i per saber amb més certessa ,que mirant el Molina, del temps que farà.
Pots posar a la llista el Sagal, que fins i tot té una estació a casa seva diria ;)
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Jo sóc més de camp i segons com mea la vaca dic el temps que pot fer, els personatges del temps crec que són Electroduendes (amb bruixa Averia inclosa) :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="195877"][quote user="Ramon" post="195872"]Fa goig aquesta animació, merci !
Pots posar a la llista el Sagal, que fins i tot té una estació a casa seva diria ;)[/quote]
Ara ho arreglo ... millor que en ves de treure't a tu hi afegeixi el Sagal ;)
Pots posar a la llista el Sagal, que fins i tot té una estació a casa seva diria ;)[/quote]
Ara ho arreglo ... millor que en ves de treure't a tu hi afegeixi el Sagal ;)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Ramon" post="195872"]Fa goig aquesta animació, merci !
ps2: afegir també el Minino, es veu que té una vacabruixa :)[/quote]
:razz: :razz: :razz:
Certament un dia vaig haver de triar ...
SI (Cara_de_moneda='Creu') LLAVORS
Estudiar('Informàtica')
ALTRAMENT
Estudiar('Física')
FSI
No cal dir que va sortir, oi?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ps2: afegir també el Minino, es veu que té una vacabruixa :)[/quote]
:razz: :razz: :razz:
Certament un dia vaig haver de triar ...
SI (Cara_de_moneda='Creu') LLAVORS
Estudiar('Informàtica')
ALTRAMENT
Estudiar('Física')
FSI
No cal dir que va sortir, oi?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 24, 2012 4:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.