Ruta Per Espanya
Moderador: Airald
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Ruta Per Espanya
Ep, Santi!
Quina sorpresa llegir aquest post, no ho hagués dit mai...TU, SOL EN MOTO? :eyes
Ara si que puc dir que ho he vist tot. :D
Gaudeix a tope de cada corba, i fes fotos, que quan tornes et faran servei...que la memòria és perd.
Felicitats per la iniciativa d'aquest viatge.
Salut! ;)
Quina sorpresa llegir aquest post, no ho hagués dit mai...TU, SOL EN MOTO? :eyes
Ara si que puc dir que ho he vist tot. :D
Gaudeix a tope de cada corba, i fes fotos, que quan tornes et faran servei...que la memòria és perd.
Felicitats per la iniciativa d'aquest viatge.
Salut! ;)
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Gaudeix-lo molt i ja ens l'explicaras!! I en solitari encara més... que dius que no pares a fer fotos?? Si anant sol és el millor per poder-ho fer, no has de donar explicacions a ningú!!!! :shock: :shock:
Bon viatge!
Fins aviat!
Gaudeix-lo molt i ja ens l'explicaras!! I en solitari encara més... que dius que no pares a fer fotos?? Si anant sol és el millor per poder-ho fer, no has de donar explicacions a ningú!!!! :shock: :shock:
Bon viatge!
Fins aviat!

- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Que tinguis molt bon viatge...!!!!
Ah! Guarda aquestes rutes recomenades, que més d'un en farem servei....
Salutacions!
Ah! Guarda aquestes rutes recomenades, que més d'un en farem servei....
Salutacions!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Carles" post="195602"]Bones!!!
Bon viatge!
Fins aviat![/quote]
Carles, pararies a cada moment i per altre banda quant agafes el ritme amb aquestes carreteres, jo al menys no tinc collons de parar, son brutals, en serio.
Bon viatge!
Fins aviat![/quote]
Carles, pararies a cada moment i per altre banda quant agafes el ritme amb aquestes carreteres, jo al menys no tinc collons de parar, son brutals, en serio.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Sagal" post="195606"][quote user="Carles" post="195602"]Bones!!!
Bon viatge!
Fins aviat![/quote]
Carles, pararies a cada moment i per altre banda quant agafes el ritme amb aquestes carreteres, jo al menys no tinc collons de parar, son brutals, en serio.[/quote]
Bones!!!
Si noi... ja les conec prou bé les de l'Espanya central, són d'aquelles que per parar necessites uns quants metres, oi?? ;) ;)
Bé, fes les que puguis i ja ens ensenyaras les que vulguis...
Fins aviat!
Bon viatge!
Fins aviat![/quote]
Carles, pararies a cada moment i per altre banda quant agafes el ritme amb aquestes carreteres, jo al menys no tinc collons de parar, son brutals, en serio.[/quote]
Bones!!!
Si noi... ja les conec prou bé les de l'Espanya central, són d'aquelles que per parar necessites uns quants metres, oi?? ;) ;)
Bé, fes les que puguis i ja ens ensenyaras les que vulguis...
Fins aviat!

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Que continuïs disfrutant del viatge. Però ni que sigui una mini crònica, d'això no te'n escapes. :cerv
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Steelman" post="196400"]Suposo que ja has arribat no?
I les rutes ? i les 4 fotos??[/quote]
Jordi, amb semble que en santi , avui i dema te feina
I les rutes ? i les 4 fotos??[/quote]
Jordi, amb semble que en santi , avui i dema te feina
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
En Cabirol té raó....... jajajaja.
No no, aqesuta setmana a finals us posare la crònica i fotos, el problema és que estic a mig apendre el Lightroom i no puc tocar les fotos encara , però dimarts o dimecres m'hi poso i us faré una mica de crònica tot i que de fotos poquetes, al final em feia mandre parar i obrir la maleta
No no, aqesuta setmana a finals us posare la crònica i fotos, el problema és que estic a mig apendre el Lightroom i no puc tocar les fotos encara , però dimarts o dimecres m'hi poso i us faré una mica de crònica tot i que de fotos poquetes, al final em feia mandre parar i obrir la maleta

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ho veus Santi? Tanta camara , tanta camara....... de que serveix si despres no l´ha fas servir :mrgreen: