SEMANA SANTA
Moderador: Airald
- Jordialvarez76
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dl. set. 12, 2011 7:00 pm
- Ubicació: l'Hospitalet de Llobregat
SEMANA SANTA
Hola a tothom, el cap se setmana em vaig presentar.
Sempre m´agrada visita aquesta pagina perque realment, hi ha gent que es curra molt bé las cronicas de les seves sortides, i per qualsevol tipos d´informació hi ha alguna persona disposada a di la seva.....
Dons aquest any tinc la intensió de fer un viatge amb la meva dona!!! QUE BÉ.
La meva idea es de 3 dias i la destinació es Barcelona, Pamplona, Irun, Hondarribia,La navarra Vasca y el Pais Vasco-Frances.
Tinc un llibre del nostra amic Pedro Pardo,,, amb una ruta que amb sembla bastant interasant,, pero tambe m´agradaria opinions i consells i rutes per aquest indrets idilics per anar amb moto, carreteres comarcals etc, llocs per dinar, tota la informació disponible per part de vosaltres, que teniu molte mes experiencia en viatges d´aquestes caracteristiques,, teniu el meu correu electronic, per si voleu enviarme informació...
Moltes Gracias i fins aviat...
Sempre m´agrada visita aquesta pagina perque realment, hi ha gent que es curra molt bé las cronicas de les seves sortides, i per qualsevol tipos d´informació hi ha alguna persona disposada a di la seva.....
Dons aquest any tinc la intensió de fer un viatge amb la meva dona!!! QUE BÉ.
La meva idea es de 3 dias i la destinació es Barcelona, Pamplona, Irun, Hondarribia,La navarra Vasca y el Pais Vasco-Frances.
Tinc un llibre del nostra amic Pedro Pardo,,, amb una ruta que amb sembla bastant interasant,, pero tambe m´agradaria opinions i consells i rutes per aquest indrets idilics per anar amb moto, carreteres comarcals etc, llocs per dinar, tota la informació disponible per part de vosaltres, que teniu molte mes experiencia en viatges d´aquestes caracteristiques,, teniu el meu correu electronic, per si voleu enviarme informació...
Moltes Gracias i fins aviat...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: SEMANA SANTA
No sé si ho saps, pero tens un recull de cronicas en aquest mateix apartat de "Rutes,croniques i viatges" on pots trobar informació de gent que hi ha estat.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
Mira com et diu l´Stelvio tens aquest un apartat on hi ha un index de cròniques de Mototurisme.
El link es aquest
Concretament en la zona que et refereixes...
2009-06 | La Nostre TRANSPIRINAICA | Siono1000
2009-04 | Roses - San Sebastian | Leclerk
2008-11 | Girona-Irun en 3 dies, tot xino-xano, revolts. gorgs i apats | Atramuntanat
2010-07 | Cap de setmana a Irati | Gearbox
2010-03 | Ruta per La Rioja | Jordi Runer
2010-02 | 4a. Quedada Albergue Sidrería - Trobada per anar a una sidreria a Oiartzun (Guipúskoa) | sergibuda
2009-10 | Ruta a Pamplona i tornada per Hosca... | Arbe
2009-09 | X Aniversario VOCS Navarra - Concentració a Villava (Navarra) | sergibuda
2009-08 | Pellejo 2009 - Concentració a Ribaforada (Navarra) | sergibuda
2009-02 | Encuentro Albergue-Sidrería 2009 - Trobada per anar a una sidreria a Oiartzun (Guipúskoa) | sergibuda
2008-08 | Donosti | Bravo
2007-04 | Viatge pel Pais Basc (versió 1) | Gandalfgs
Mira com et diu l´Stelvio tens aquest un apartat on hi ha un index de cròniques de Mototurisme.
El link es aquest
Concretament en la zona que et refereixes...
2009-06 | La Nostre TRANSPIRINAICA | Siono1000
2009-04 | Roses - San Sebastian | Leclerk
2008-11 | Girona-Irun en 3 dies, tot xino-xano, revolts. gorgs i apats | Atramuntanat
2010-07 | Cap de setmana a Irati | Gearbox
2010-03 | Ruta per La Rioja | Jordi Runer
2010-02 | 4a. Quedada Albergue Sidrería - Trobada per anar a una sidreria a Oiartzun (Guipúskoa) | sergibuda
2009-10 | Ruta a Pamplona i tornada per Hosca... | Arbe
2009-09 | X Aniversario VOCS Navarra - Concentració a Villava (Navarra) | sergibuda
2009-08 | Pellejo 2009 - Concentració a Ribaforada (Navarra) | sergibuda
2009-02 | Encuentro Albergue-Sidrería 2009 - Trobada per anar a una sidreria a Oiartzun (Guipúskoa) | sergibuda
2008-08 | Donosti | Bravo
2007-04 | Viatge pel Pais Basc (versió 1) | Gandalfgs
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo hi vaig estar la setmana santa passada, pots veure fotos i crònica a http://www.sergibuda.cat/2011/0418/setmanasanta.html
- Jordialvarez76
- Presentats
Gracies per la vostra ajuda :razz: :razz: aixo em serveix molt;
alguna persona coneix aquests indrets????? sabeu de carreteres perdudes, llocs per hospedatge, economics, la tornada la faria per frança fins catalunya, que tindriam que visitar, a part irati???? Gracies per la ajuda...
Com es presentar la semana Santa, alguna sortida???? compartiu experiencies.
:D
alguna persona coneix aquests indrets????? sabeu de carreteres perdudes, llocs per hospedatge, economics, la tornada la faria per frança fins catalunya, que tindriam que visitar, a part irati???? Gracies per la ajuda...
Com es presentar la semana Santa, alguna sortida???? compartiu experiencies.
:D
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="jordialvarez76" post="195887"]la tornada la faria per frança fins catalunya, que tindriam que visitar, a part irati???? Gracies per la ajuda...:D[/quote]
Bones!!!
Per la zona d'Irati no deixeu de visitar les Gorges de Kakoueta, i la passarel·la d'Holçarté... indrets fantàstics on perdre's una estona i gaudir de l'entorn!! També podrieu visitar St. Jean Pied de Port que us va de pas... ;) ;)
I ja de pas Tourmalet, Aspin, etc... si veniu per la vessant francesa!!
Fins aviat!
Bones!!!
Per la zona d'Irati no deixeu de visitar les Gorges de Kakoueta, i la passarel·la d'Holçarté... indrets fantàstics on perdre's una estona i gaudir de l'entorn!! També podrieu visitar St. Jean Pied de Port que us va de pas... ;) ;)
I ja de pas Tourmalet, Aspin, etc... si veniu per la vessant francesa!!
Fins aviat!

- Jordialvarez76
- Presentats
Quina mala sort!!!! aquesta setmana santa mal temps, zona catalunya i comunitat foral, el plans es creuen!!! seguirem mirant el temps a partir del dilluns....
- Jordialvarez76
- Presentats
Carles o companyia, em podrieu donar alternatives de rutes que vosaltres heu fet per la catalunya nord, alt emporda, d´un parell de dies, fent una mitjar duns 400 Kilometres. Gracies a tots.