Compatibilitat Intercomunicador F3 Amb Tomtom Urban Rider
Moderador: Airald
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Compatibilitat Intercomunicador F3 Amb Tomtom Urban Rider
Buenas!!!!
M'acaben de regalar un Tomtom Urban Rider, i us volia preguntar si sabeu si es compatible amb un intercomunicador F3 que ja tinc de fa temps.
De moment no he sigut capaç de fer que els dos "s'entenguin" em dongui els avisos de veu.
Si algú té els dos aparells i li funcionen i em pot donar un cop de ma li estaré profundament agraït!!!!!!
Salut!!!!
M'acaben de regalar un Tomtom Urban Rider, i us volia preguntar si sabeu si es compatible amb un intercomunicador F3 que ja tinc de fa temps.
De moment no he sigut capaç de fer que els dos "s'entenguin" em dongui els avisos de veu.
Si algú té els dos aparells i li funcionen i em pot donar un cop de ma li estaré profundament agraït!!!!!!
Salut!!!!
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Compatibilitat Intercomunicador F3 Amb Tomtom Urban Ride
Jo no et puc ajudar..no tinc cap dels dos elements que comentes...
A veure si algu et pot ajudar.
Quant de temps!! COm va per Ses illes?
A veure si algu et pot ajudar.
Quant de temps!! COm va per Ses illes?
Ex ...moltes coses
- Vicenç
- Presentats
Hola Steel!!!!!
Bé, per aquí seguim. Encara no m'han fet fora... i mira que ho intento, però no hi ha manera...
Doncs ho estic intentant de totes les maneres que s'entenguin, directe, mitjançant el telf mòbil... però no hi ha manera... aissss. Amb el bé que va un mapa al damunt de la Bagster de tota la vida....
Ningú no ho sap????????
Bé, per aquí seguim. Encara no m'han fet fora... i mira que ho intento, però no hi ha manera...
Doncs ho estic intentant de totes les maneres que s'entenguin, directe, mitjançant el telf mòbil... però no hi ha manera... aissss. Amb el bé que va un mapa al damunt de la Bagster de tota la vida....
Ningú no ho sap????????
Salut!!!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
El problema quin es: que no es veuen? (ve veures veures, no es veurean perque no tenen ulls :mrgreen: ) o que el tomtom diu que no pot usar el F3? si no es veuen no hi ha res a fer, pero si el tomtom el troba, per probar podries canviar la versio del tomtom, ;)
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Vicenç
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="196633"]El problema quin es: que no es veuen? (ve veures veures, no es veurean perque no tenen ulls :mrgreen: ) o que el tomtom diu que no pot usar el F3? si no es veuen no hi ha res a fer, pero si el tomtom el troba, per probar podries canviar la versio del tomtom, ;)
:cerv[/quote]
Bon dia!!!!
El problema es que el Tomtom em diu que no troba cap aparell d'audio al voltant. Però en canvi si que em localitza el telèfon amb el bluetooth. I l'F3 en principi permet rebre les instruccions del GPS mitjançan bluetooth
Intento fer-ho mitjançant el telf però tampoc hi ha manera...
Ningú no té un Urban Rider i un intercomunicador F3 ni coneix ningú que ho faci servir????
Això de canviar la versió del Tomtom... que vol dir exactament???, com es fa???
:cerv[/quote]
Bon dia!!!!
El problema es que el Tomtom em diu que no troba cap aparell d'audio al voltant. Però en canvi si que em localitza el telèfon amb el bluetooth. I l'F3 en principi permet rebre les instruccions del GPS mitjançan bluetooth
Intento fer-ho mitjançant el telf però tampoc hi ha manera...
Ningú no té un Urban Rider i un intercomunicador F3 ni coneix ningú que ho faci servir????
Això de canviar la versió del Tomtom... que vol dir exactament???, com es fa???
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 02, 2012 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Lamento no poder-te ajudar. Jo tinc l'intercominicador F4 i no hi tinc cap problema amb el GPS (urban rider). El Tom Tom el detecta dic que ok i a funcionar. No sé si l'F3 té les mateixes funcions que el meu.
Has provat de conectar el GPS sensa conectar-hi el telèfon, pot ser no admet dues conexions.
Has provat de conectar el GPS sensa conectar-hi el telèfon, pot ser no admet dues conexions.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 02, 2012 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Jo tinc el intercomunicador F3, i no tinc cap problema amb el GPS. El meu és Garmin, i també puc utilitzar al mateix temps el mòbil, o parlar amb el copilot. És estrany, crec que no hauries tenir problemes amb TomTom. De fet, a la pàgina oficial de Interphone, i en l'apartat de GPS s compatibles el TomTom apareix com a compatible.
Salutacions
Salutacions
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Prova com et diuen de apagar el BT del movil i torna a provar d`enllaçar amb el tomtom.
Aixì tendria que fer.ho,si ho fá,després pots probar dènllaçar el movil amb el rider o amb el F3.
Ja dirás.
Si vols,et puc enviar el ultim navcore del rider,previa copia de seguretat del teu abans.
sort
Aixì tendria que fer.ho,si ho fá,després pots probar dènllaçar el movil amb el rider o amb el F3.
Ja dirás.
Si vols,et puc enviar el ultim navcore del rider,previa copia de seguretat del teu abans.
sort
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.