Dani, M'has Caigut Als Peus
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Dani, M'has Caigut Als Peus
:eyes :eyes Deu ni do amb la comunitat Valenciana,sembla l'imperi de la trampa on tot si val,i vaja paperot li toca fer per un carnet a en Pedrosa,es per abufetejar-lo per ruc :enfadat :enfadat
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
No cal avançar aconteixements. De moment només ha sigut imputat no jutjat.
Recordem la presunsió d'inocència, tothom és innocent fins que no es demostri el contrari, i en aquest cas el jutje no ha dictat sentència, per lo tant a dia d'avui no és culpable.
Recordem la presunsió d'inocència, tothom és innocent fins que no es demostri el contrari, i en aquest cas el jutje no ha dictat sentència, per lo tant a dia d'avui no és culpable.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
judicialment no es culpable, moralment si !!
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Ni culpable ni inocent.Ho deixarem en
poc llest i prou :twisted:
poc llest i prou :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
aquest si que es mereix un
#etfelicitofill
#etfelicitofill
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Ara estava llegint la noticia, i em pregunto: A banda de que sigui o no culpable, feia falta detenir-lo, es un delicte tan greu? Si s´hagues dit Perico de los Palotes també l´haguessin detingut i filtrat la noticia a la prensa? El curiós es que en cap lloc surt el nom de la resta d´arrestats, que vol dir que la resta si tenen dret a la pressumpció d´inocéncia?
Jo només trec la conclusió, que aixó es un titular més de la premsa que tenim en aquest pais, cada cop costa més trobar articles de qualitat :enfadat :enfadat :enfadat ,
A banda, ja els hi val a la justicia en general, amb la de delictes molt més greus que hi han, han de arrestar a tota aquesta colla ? que els hi fotin una bona multa i almenys es cobrarà alguna cosa, si no entre judicis, presons provisionals.....etc a sobre ens costarà un ull de la cara.
Jo només trec la conclusió, que aixó es un titular més de la premsa que tenim en aquest pais, cada cop costa més trobar articles de qualitat :enfadat :enfadat :enfadat ,
A banda, ja els hi val a la justicia en general, amb la de delictes molt més greus que hi han, han de arrestar a tota aquesta colla ? que els hi fotin una bona multa i almenys es cobrarà alguna cosa, si no entre judicis, presons provisionals.....etc a sobre ens costarà un ull de la cara.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entre que té fixada la residència a Suïssa i això, ja no sé què pensar. On paga els impostos? :crys
Quan el veig per Castellar em fa pena: entra als supermercats a comprar amb el casc integral posat i ulleres de sol. Igual que un deliquent. :???:
Quan el veig per Castellar em fa pena: entra als supermercats a comprar amb el casc integral posat i ulleres de sol. Igual que un deliquent. :???:

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Alex" post="196696"]judicialment no es culpable, moralment si !![/quote]
judicialment es culpable quan ha demanat perdo :roll: :roll:
[quote user="Randy-650" post="196714"]Entre que té fixada la residència a Suïssa i això, ja no sé què pensar. On paga els impostos? :crys
[/quote]
cadascu amb els seus diners fa el que vol,si es legal de fer es clar :???: :???: ara que amb lo bretol que demostra ser :halfcry :halfcry :halfcry .
judicialment es culpable quan ha demanat perdo :roll: :roll:
[quote user="Randy-650" post="196714"]Entre que té fixada la residència a Suïssa i això, ja no sé què pensar. On paga els impostos? :crys
[/quote]
cadascu amb els seus diners fa el que vol,si es legal de fer es clar :???: :???: ara que amb lo bretol que demostra ser :halfcry :halfcry :halfcry .
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo faig un +1 a en Pep1600.
En quan a pagar impostos... ves.. això és com el super.. no anem a comprar el lloc mès economic i comode..
No buitregessin tants impostos per aqui.. no s'hi esforçarien tant a desviar-los.
En quan a pagar impostos... ves.. això és com el super.. no anem a comprar el lloc mès economic i comode..
No buitregessin tants impostos per aqui.. no s'hi esforçarien tant a desviar-los.
- Josep GS
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dl. març 05, 2012 6:24 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
Li aniría molt bé tenir el carnet de patró de iot per quan comenci a "navegar" com cada any.
Com a mínim podría estudiar una mica com fem la resta de mortals, ja li esta bé per passar-se de "llest".
Salut!!!
Com a mínim podría estudiar una mica com fem la resta de mortals, ja li esta bé per passar-se de "llest".
Salut!!!
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
[quote user="Vendetta" post="196727"]Jo faig un +1 a en Pep1600.
No buitregessin tants impostos per aqui.. no s'hi esforçarien tant a desviar-los.[/quote]
Jordi.tinc que donarte la raò,perque no mes saven expoliar els de sempre,i els impostos van sempre per els mateixos(si no que ens ho digin a nosaltre els Catalans).
Si d'entan en tan,es deixa en evidencia l'afan recaudador "del gobierno de espanya".millor que millor.
¡Osti*! ¡Que trevallin els del reino de espanya!,que ja està bè de peixals tan.
salut vini :D
No buitregessin tants impostos per aqui.. no s'hi esforçarien tant a desviar-los.[/quote]
Jordi.tinc que donarte la raò,perque no mes saven expoliar els de sempre,i els impostos van sempre per els mateixos(si no que ens ho digin a nosaltre els Catalans).
Si d'entan en tan,es deixa en evidencia l'afan recaudador "del gobierno de espanya".millor que millor.
¡Osti*! ¡Que trevallin els del reino de espanya!,que ja està bè de peixals tan.
salut vini :D
.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="PEPI600" post="196706"]Ara estava llegint la noticia, i em pregunto: A banda de que sigui o no culpable, feia falta detenir-lo, es un delicte tan greu? Si s´hagues dit Perico de los Palotes també l´haguessin detingut i filtrat la noticia a la prensa? El curiós es que en cap lloc surt el nom de la resta d´arrestats, que vol dir que la resta si tenen dret a la pressumpció d´inocéncia?
A banda, ja els hi val a la justicia en general, amb la de delictes molt més greus que hi han, han de arrestar a tota aquesta colla ? que els hi fotin una bona multa i almenys es cobrarà alguna cosa, si no entre judicis, presons provisionals.....etc a sobre ens costarà un ull de la cara.[/quote]
Totalment d'accord.....
A banda, ja els hi val a la justicia en general, amb la de delictes molt més greus que hi han, han de arrestar a tota aquesta colla ? que els hi fotin una bona multa i almenys es cobrarà alguna cosa, si no entre judicis, presons provisionals.....etc a sobre ens costarà un ull de la cara.[/quote]
Totalment d'accord.....
- Kpeps
- Presentats
no,si hara resultara que la culpa es dels periodistes,aquest cas com tants altres suposso esta sota secret de sumari i surt el nom del famos de torn perque els altres no tenen mes importancia a la vida publica,pero jo em pregunto quines nocions marineras poden treure d'aquest curset fals els implicats i quin perill a la mar poden portar als altres navegants,ja que si tenen per pagar trampas segur que amb una Zodiac no aniran,no treieu ferro al asunto que a la Xina els fariem pagar la bala.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Que no havieu fet mai "xuletes" als exàmens? Aquesta modalitat és més sofisticada i cara però tot i que no ho veig bé no ho veig ni de troç tan greu com altres històries que passen...
Estic molt amb la línea del PEPI600.
Estic molt amb la línea del PEPI600.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
El capità del Costa Concordia també es devia treure el "carnet" així
http://www.ara.cat/esports/walkie-talki ... 32512.html
http://www.ara.cat/esports/walkie-talki ... 32512.html
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Potser el Pedrosa, per ser el que es ( una persona famosa i amb projecció social ) crec que ha de vigilar més que ningú en fer aquestes coses.... al menys ha reconegut l´error .... :roll:
Quins ingresos té en Dani.... 7 - 8 millons d´euros l´any o potser 10 o 12 ???? ?????? i a més a més els cobra d´empreses extrangeres...sense retenció per IRPF ?? si molts de nosaltres els guanyès , potser també més d´un s´ho pensaria en anar a viure a un altre païs mes benefactor.... :roll:
o potser no ... :roll:
Quins ingresos té en Dani.... 7 - 8 millons d´euros l´any o potser 10 o 12 ???? ?????? i a més a més els cobra d´empreses extrangeres...sense retenció per IRPF ?? si molts de nosaltres els guanyès , potser també més d´un s´ho pensaria en anar a viure a un altre païs mes benefactor.... :roll:
o potser no ... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2012 8:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Randy 650: No se si ningú s'hi ha fixat, però jo m'he quedat flipat amb lo que has dit d'entrar al super amb el casc i les ulleres de sol posades :shock: :shock: :shock:
D'acord que és petit, soso, i trampós però lleig,lleig.. potser no ho es tant. :D :D :D
D'acord que és petit, soso, i trampós però lleig,lleig.. potser no ho es tant. :D :D :D
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
A part de moralment reprobable, el fet en sí es "más de lo mismo" famosillos tontos i trampes a dojo.
Ja que el Sr. Pedrosa té la residencia fixada a Suissa, el mínim que podria fer es anar a examinar-se allà, operar-se allà, correr amb la bandera suissa i moltes coses més que millor que no digui.
Salut i peles...
:|
Ja que el Sr. Pedrosa té la residencia fixada a Suissa, el mínim que podria fer es anar a examinar-se allà, operar-se allà, correr amb la bandera suissa i moltes coses més que millor que no digui.
Salut i peles...
:|
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="650X" post="196950"]......... córrer amb la bandera suïssa................[/quote] Penso que molts esportistes catalans se senten obligats a alçar, lluir i respectar la "enseña nacional" moooooolt a contracor. Al menys a mi em passaria i ho evitaria tan com pogués.
Ja em van obligar a donar-li un petó i ho considero una humiliació.
Per la part que toca, quan mes famosos i mes rics, mes escombren les escales cap amunt.
Jordi "Prony" :ban :ban
Ja em van obligar a donar-li un petó i ho considero una humiliació.
Per la part que toca, quan mes famosos i mes rics, mes escombren les escales cap amunt.
Jordi "Prony" :ban :ban