Primeres impressions d´alguns provadors de la Crosstourer
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Primeres impressions d´alguns provadors de la Crosstoure
Quina passada!!!!
Gracies Ribes per compatir-lo!
Gracies Ribes per compatir-lo!
Ex ...moltes coses
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Primeres Impressions D´alguns Provadors De La Crosstoure
[quote user="Steelman" post="194563"]Quina passada!!!!
Gracies Ribes per compatir-lo![/quote]
Steelman, et veig entusiasmat :mrgreen:
pd: Si a can bmw acaben fent una gs d'aigua,..., aigua per aigua, no la veig mala opció.
Gracies Ribes per compatir-lo![/quote]
Steelman, et veig entusiasmat :mrgreen:
pd: Si a can bmw acaben fent una gs d'aigua,..., aigua per aigua, no la veig mala opció.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Ribes" post="194562"]Nou video oficial de la Crosstourer.
[youtube]I-oNJXbg9Ow[/youtube][/quote]
Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:
[youtube]I-oNJXbg9Ow[/youtube][/quote]
Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jesus GS" post="194611"]Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:[/quote]
Buenu, bueno, només un petit tros, no ?
Es clar que els que hi passeu vàries desenes de cops a la setmana us coneixeu cada raconada :D
Es clar que els que hi passeu vàries desenes de cops a la setmana us coneixeu cada raconada :D
- Jesus
- Presentats
[quote user="Ramon" post="194621"][quote user="Jesus GS" post="194611"]Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:[/quote]
Es clar que els que hi passeu vàries desenes de cops a la setmana us coneixeu cada raconada :D[/quote]
El que hagués donat per trobar-los amb la Sccopy per la carretera de Tossa !!! :mrgreen: ... igual li foten foc a la Crosstourer !!! :roll: ... :b9 :b9 :b9
Es clar que els que hi passeu vàries desenes de cops a la setmana us coneixeu cada raconada :D[/quote]
El que hagués donat per trobar-los amb la Sccopy per la carretera de Tossa !!! :mrgreen: ... igual li foten foc a la Crosstourer !!! :roll: ... :b9 :b9 :b9
Gas a la burra!!!
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Jesus GS" post="194628"][quote user="Ramon" post="194621"][quote user="Jesus GS" post="194611"]Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:[/quote]
El que hagués donat per trobar-los amb la Sccopy per la carretera de Tossa !!! :mrgreen: ... igual li foten foc a la Crosstourer !!! :roll: ... :b9 :b9 :b9[/quote]
:shock: :shock: :shock:
El que hagués donat per trobar-los amb la Sccopy per la carretera de Tossa !!! :mrgreen: ... igual li foten foc a la Crosstourer !!! :roll: ... :b9 :b9 :b9[/quote]
:shock: :shock: :shock:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="CMB" post="194637"][quote user="Jesus GS" post="194628"][quote user="Ramon" post="194621"][quote user="Jesus GS" post="194611"]Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:[/quote]
:shock: :shock: :shock:[/quote]
No li fotis cas al Jesús, que encara que es comporti en el fons és un cremat de tres parells de nassos, i quan agafa la Scoppy es transforma. :twisted:
No li fotis cas al Jesús, que encara que es comporti en el fons és un cremat de tres parells de nassos, i quan agafa la Scoppy es transforma. :twisted:

- CMB
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="194640"][quote user="CMB" post="194637"][quote user="Jesus GS" post="194628"][quote user="Ramon" post="194621"][quote user="Jesus GS" post="194611"]Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:[/quote]
No li fotis cas al Jesús, que encara que es comporti en el fons és un cremat de tres parells de nassos, i quan agafa la Scoppy es transforma. :twisted:[/quote]
És veritat!
Un dia vaig veure passar un bòlid per Platja d'Aro, m'hi vaig fixar bé i era en Jesús!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No li fotis cas al Jesús, que encara que es comporti en el fons és un cremat de tres parells de nassos, i quan agafa la Scoppy es transforma. :twisted:[/quote]
És veritat!
Un dia vaig veure passar un bòlid per Platja d'Aro, m'hi vaig fixar bé i era en Jesús!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Jesus
- Presentats
[quote user="CMB" post="194642"][quote user="Randy-650" post="194640"][quote user="CMB" post="194637"][quote user="Jesus GS" post="194628"][quote user="Ramon" post="194621"][quote user="Jesus GS" post="194611"]Ep, aquest vídeo està fet a la carretera de Tossa ... podrien haver avisat !!! ... :roll: ... :twisted:[/quote]
És veritat!
Un dia vaig veure passar un bòlid per Platja d'Aro, m'hi vaig fixar bé i era en Jesús!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No negarem que un porta la benzina a les venes ... i encara que vagis amb un pot de Scoopy ... et traexen els instints primaris de carbonilla... :twisted:

És veritat!
Un dia vaig veure passar un bòlid per Platja d'Aro, m'hi vaig fixar bé i era en Jesús!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No negarem que un porta la benzina a les venes ... i encara que vagis amb un pot de Scoopy ... et traexen els instints primaris de carbonilla... :twisted:

Aneu amb compte companys !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 12:31 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ribes
- Presentats
- Entrades: 185
- Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
- Ubicació: Mataró
Nou video oficial Crosstourer, per un expert.
[youtube]tQdvca4-sxM[/youtube]
[youtube]tQdvca4-sxM[/youtube]
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ribes" post="196795"]Nou video oficial Crosstourer, per un expert.
........[/quote]
També rodat una part a Tossa. Jesúúúússss!!! :twisted:
Conyes apart, no la veig tan complerta com la Triumph. Però clar, Honda és Honda.... :roll:
........[/quote]
També rodat una part a Tossa. Jesúúúússss!!! :twisted:
Conyes apart, no la veig tan complerta com la Triumph. Però clar, Honda és Honda.... :roll:

- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
[quote user="Ribes" post="196795"]Nou video oficial Crosstourer, per un expert.
[youtube]tQdvca4-sxM[/youtube][/quote]
Francament, no crec que aquesta opinió sigui gens objectiva. No ha parlat NI UNA PARAULA de les (suposo escasses) qualitats Off (el seu punt flac si es vol anomenal "trail", si no, que li´n diguin turisme i llestos), ni recorregut de suspensions, ni alçada lliure, ni funcionament dels baixos, ni ABS desconectable o no, ni la exposició excessiva d'alguns elements a les pedres, etc, etc..
I si ha de ser només asfalt, tampoc ha parlat ni de l'excés de pes, ni de l'excés de consum de benzina. No em queda clar tampoc si les funcions de l´ordinador són accessibles des dels punys, o cal remenar el display, i tampoc sé si el Control de Tracció té dos nivells o només un. Etc, etc.
Les úniques pegues que hi troba són la cúpula (solucionable amb la extra), el seient (solucionable amb altres marques que en treuran de més baixos), i que no té guantera per posar-hi mariconades (!), la resta, tot són flors i violes ....
Me´n refiaré més del que em diguin els companys ...
Francament, no crec que aquesta opinió sigui gens objectiva. No ha parlat NI UNA PARAULA de les (suposo escasses) qualitats Off (el seu punt flac si es vol anomenal "trail", si no, que li´n diguin turisme i llestos), ni recorregut de suspensions, ni alçada lliure, ni funcionament dels baixos, ni ABS desconectable o no, ni la exposició excessiva d'alguns elements a les pedres, etc, etc..
I si ha de ser només asfalt, tampoc ha parlat ni de l'excés de pes, ni de l'excés de consum de benzina. No em queda clar tampoc si les funcions de l´ordinador són accessibles des dels punys, o cal remenar el display, i tampoc sé si el Control de Tracció té dos nivells o només un. Etc, etc.
Les úniques pegues que hi troba són la cúpula (solucionable amb la extra), el seient (solucionable amb altres marques que en treuran de més baixos), i que no té guantera per posar-hi mariconades (!), la resta, tot són flors i violes ....
Me´n refiaré més del que em diguin els companys ...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2012 4:41 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- CMB
- Presentats
Veig que com a coses negatives no hi posa el pes, ni l'elevat consum! potser se n'ha oblidat! 
- CMB
- Presentats
[quote user="Cuco" post="196807"][quote user="Ribes" post="196795"]Nou video oficial Crosstourer, per un expert.
Me´n refiaré més del que em diguin els companys ...[/quote]
Totalment d'acord!
De les qualitats off, no crec que massa gent les esperi d'aquesta moto! Jo no almenys!
El tema de la guantera que comentes, ho vaig pensar quan vaig possar-mi a sobre fa uns dies. Sembla que fàcilment hi algun petit forat que ho podrien fer.
De les qualitats ruteres, si ha d'anar igual de bé el canvi DCT com el que té la integra, serà una autèntica passada. Si pots instal·lar la palanca del canvi per simular el canvi normal, excel·lent! La possibilitat de canviar de marxes apretant + o - i sense deixar anar el gas, és molt agradable. Cal un aprenentatge mínim. Sembla que juguis amb una consola de jocs! Jo ho tinc al cotxe i crec que és el millor accessori que hi porto.
El problema que hi veig amb la gent no massa alta, com jo, 1.73, és que quan puges a la moto, ja has de fer força amb la cadera per posar-la recta. Això no pot ser bó a llarg termini, vol dir que anirà per terra segur amb les maniobres a moto parada! Intentar trobar solucions a això no serà fàcil!
Salut
Me´n refiaré més del que em diguin els companys ...[/quote]
Totalment d'acord!
De les qualitats off, no crec que massa gent les esperi d'aquesta moto! Jo no almenys!
El tema de la guantera que comentes, ho vaig pensar quan vaig possar-mi a sobre fa uns dies. Sembla que fàcilment hi algun petit forat que ho podrien fer.
De les qualitats ruteres, si ha d'anar igual de bé el canvi DCT com el que té la integra, serà una autèntica passada. Si pots instal·lar la palanca del canvi per simular el canvi normal, excel·lent! La possibilitat de canviar de marxes apretant + o - i sense deixar anar el gas, és molt agradable. Cal un aprenentatge mínim. Sembla que juguis amb una consola de jocs! Jo ho tinc al cotxe i crec que és el millor accessori que hi porto.
El problema que hi veig amb la gent no massa alta, com jo, 1.73, és que quan puges a la moto, ja has de fer força amb la cadera per posar-la recta. Això no pot ser bó a llarg termini, vol dir que anirà per terra segur amb les maniobres a moto parada! Intentar trobar solucions a això no serà fàcil!
Salut
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
segons com la Honda Crosstourer es podria incluir a una nova categoria de motos anomenada " moto de turisme amb aspecte de moto d´aigua " :mrgreen: pero com a moto de turisme es maca la jodía
de Off : amb 165 i 145 mm. de recorregut de suspensions i 280 Kgs. de pès i 180 mm. de distància lliure a terra ( que amb el pès del pilot i demés ) es poden convertir en uns justos 150 mm......., tot el que no sigui baixar la vorera, es converteix en una trialera infranquejable ... i amb una mes que possible i cara factura de planxa i pintura :razz:
de Off : amb 165 i 145 mm. de recorregut de suspensions i 280 Kgs. de pès i 180 mm. de distància lliure a terra ( que amb el pès del pilot i demés ) es poden convertir en uns justos 150 mm......., tot el que no sigui baixar la vorera, es converteix en una trialera infranquejable ... i amb una mes que possible i cara factura de planxa i pintura :razz:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2012 8:10 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Tal com ja vaig dir, aixó de dues pinces de fre al darrera ho trobo prehistoric. A mes, la inferior, pel control de tracció, queda massa exposada i segur que acabarà donant problemes.
Segueixo a l'espera que las GS's d'ocasio comencin a posar-se "a tiro".
Jordi "Prony" :ban :ban
Jordi "Prony" :ban :ban
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Prony" post="196872"]
[/quote]
Espera't sentat, no sigui que et cansis d'esperar.
[/quote]

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Prony" post="196872"]
[/quote]
Alguna ja n´hi ha amb bona pinta i bon preu, mira aquesta
[/quote]
Alguna ja n´hi ha amb bona pinta i bon preu, mira aquesta
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="196876"][quote user="Prony" post="196872"]
[/quote]
[/quote]
quan surti la Gs H2o. hi haura una GS 2010 bi-albero de color blanc, per vendre... :roll:
[/quote]
quan surti la Gs H2o. hi haura una GS 2010 bi-albero de color blanc, per vendre... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 10, 2012 7:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.