Dani, M'has Caigut Als Peus
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: Dani, M'has Caigut Als Peus
Veiammmmmmm.. algú no ha copiat mai en un exàmen???. Crec que la cosa va per aqui, no???.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
M'estic treient (o això intento...) el carnet de camió, obligat (si voleu digueu "pressionat") pel meu jefe. Encara que ell ho negui, si no el tinc em cardará al carrer. Així de clar. Si cal copiaré, pagaré el que em diguin o faré coses més lletjes. :roll: :roll: :roll: No puc perdrer la feina.
Que aquest "pinxo" que llueix la bandera espanyola, cotitza a Suissa i es treu el "carnet de barco" a València, vaigi amb aquestes trampes per un caprici de millonari... com a mínim em toca moooolt els collons!
Que aquest "pinxo" que llueix la bandera espanyola, cotitza a Suissa i es treu el "carnet de barco" a València, vaigi amb aquestes trampes per un caprici de millonari... com a mínim em toca moooolt els collons!
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joé com es possa la penya ( no vosaltres, eh?) per agafar a un pavu copiant en un exàmen... La veritat es que es per fotre-li 4 collejes ben donades, però mira...la majoría em fet tontaries d'aquestes, no?
Així que té la residència a Suïssa? bé, si jo guanyès cada any molta pasta i li tinguès que pagar a l'estat espanyol els impostos igual també em fixaría la residència a Thailandia encara que visquès aquí, no sé...al menys m'ho pensaría. Es com els que s'empadrona a casa dels pares per tenir la zona verda a Barcelona, ji ji...que jo no, eh? però mira, si jo puguès també ho faría, encara que algú em fotès una colleja....
En fí, mentres sigui aixó, la veritat es que se m'en fot, però un a de ser consequent amb el que fa, si ara hi ha molta gent que li gira d'esquena...s'ho ha buscat ell.
Així que té la residència a Suïssa? bé, si jo guanyès cada any molta pasta i li tinguès que pagar a l'estat espanyol els impostos igual també em fixaría la residència a Thailandia encara que visquès aquí, no sé...al menys m'ho pensaría. Es com els que s'empadrona a casa dels pares per tenir la zona verda a Barcelona, ji ji...que jo no, eh? però mira, si jo puguès també ho faría, encara que algú em fotès una colleja....
En fí, mentres sigui aixó, la veritat es que se m'en fot, però un a de ser consequent amb el que fa, si ara hi ha molta gent que li gira d'esquena...s'ho ha buscat ell.
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
clar que viu a suissa, si a mi hem fotesin el 56% del que guanyo tambe marxaria a empadronar me a qualsevol altra lloc
per cert, coneixeu algun esportista (els del futbol viuen aqui per que els impostos els paguen els clubs), que visqui aqui i guanyi calers de veritat???
i si, n'hi ha per fotre li mitja dotzena de mastegots per ruc
v'sss
per cert, coneixeu algun esportista (els del futbol viuen aqui per que els impostos els paguen els clubs), que visqui aqui i guanyi calers de veritat???
i si, n'hi ha per fotre li mitja dotzena de mastegots per ruc
v'sss