1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: 1-2-....-33-34 Motos (De Moment).Estem De Proves
Doncs jo a falta de veura-la "en directe", la trovo una moto molt i molt maca!!!
Si que és veritat que amb el què comentes hi veig el gran problema de l'alçada, tampoc m'agrada anar amb una moto tant grossa i no tocar bé de peus a terra, però com que no tothom té aquest problema és més una cosa personal que no pas general. ;)
Ara bé, si és cert que essent un model acabat de sortir del forn hi trobo un "gran defecte" a nivell de seguretat i comoditat, que no és exclusiu d'aquesta, sinó de la gran majoria de models del mercat, i és que trobo INADMISIBLE, que qualsevol moto de més de 15.000€ (que no és pas poc), no porti un sistema igual o similar de llums direccionals de Xenó estil els de la Bmw k 1600! :enfadat :enfadat
Sincerament no ho entenc.....
Ara per lo demés la veig una gran moto, moltes gràcies per les explicacions i l'estona de "babeig" a la que ja ens tens acostumats tu Eva, i l'enhorabona a l'Antonio, espero que la disfrutis moltissim!!!
P.D. Suposo i pel què llegeixo que val més que no provi pas aquesta tal 1600 oi??? Katxis la crisis!! :(
Si que és veritat que amb el què comentes hi veig el gran problema de l'alçada, tampoc m'agrada anar amb una moto tant grossa i no tocar bé de peus a terra, però com que no tothom té aquest problema és més una cosa personal que no pas general. ;)
Ara bé, si és cert que essent un model acabat de sortir del forn hi trobo un "gran defecte" a nivell de seguretat i comoditat, que no és exclusiu d'aquesta, sinó de la gran majoria de models del mercat, i és que trobo INADMISIBLE, que qualsevol moto de més de 15.000€ (que no és pas poc), no porti un sistema igual o similar de llums direccionals de Xenó estil els de la Bmw k 1600! :enfadat :enfadat
Ara per lo demés la veig una gran moto, moltes gràcies per les explicacions i l'estona de "babeig" a la que ja ens tens acostumats tu Eva, i l'enhorabona a l'Antonio, espero que la disfrutis moltissim!!!
P.D. Suposo i pel què llegeixo que val més que no provi pas aquesta tal 1600 oi??? Katxis la crisis!! :(
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="197026"]
[/quote]
No ho veig viable pel tema dels costos econòmics, que encara en el món dels cotxes es comença a estendre, al món de la moto trigarà. Recorda que BMW fa servir tecnologia automobilística, i això ara per ara sols ho poden fer BMW, Honda i Suzuki.
I sense anar tan lluny, em pregunto jo: perquè no treuen més motos amb xenón de fabrica? Sols algunes BMW i crec que la nova GW. Les altres marques no en volen saber res? O és que hi han interesos amagats? :roll:
[/quote]
No ho veig viable pel tema dels costos econòmics, que encara en el món dels cotxes es comença a estendre, al món de la moto trigarà. Recorda que BMW fa servir tecnologia automobilística, i això ara per ara sols ho poden fer BMW, Honda i Suzuki.
I sense anar tan lluny, em pregunto jo: perquè no treuen més motos amb xenón de fabrica? Sols algunes BMW i crec que la nova GW. Les altres marques no en volen saber res? O és que hi han interesos amagats? :roll:

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Avui hem pogut catar una mica la Crosstourer 'on live', de l'Antonio i té un só encissador! :lol: :lol: :lol:
Segueixo diguent que pels que no som alts, < 175cm, és massa alta!!!
L'ordinador d'abord seguia marcant 6.7 l / 100 km :roll:
Veurem a quan arriba quan poguem fer una prova tranquilament!
Salut
Avui hem pogut catar una mica la Crosstourer 'on live', de l'Antonio i té un só encissador! :lol: :lol: :lol:
Segueixo diguent que pels que no som alts, < 175cm, és massa alta!!!
L'ordinador d'abord seguia marcant 6.7 l / 100 km :roll:
Veurem a quan arriba quan poguem fer una prova tranquilament!
Salut
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Aquest fil al final haurem de fer una col.lecciò, sempre es interessant llegir les impressions de les proves i el comentaris dels mototuristes...
Aqui un petit resum de "1-2-....-33-34 Motos (De Moment).Estem De Proves"
Aixì que ànims que esperem mes proves i les corresponents impressions... ;)
[youtube]cTpEvT6vJ3c[/youtube]
[youtube]cTpEvT6vJ3c[/youtube]
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 1:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:mrgreen: Que dimoniet, no pares t'és igual petita que gran, Gràcies Eva pels detalls i per les vivències, que no pares quieta ni un moment, ni se t'acudeixi :mestre :bow
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Des d'ahir ja tinc molt clar quina serà la meva propera moto.......quan em canvií la meva V-Strom (encara no ha arribat el moment). Aquesta tarda, a les 19:30, farà 8.757 dies que tinc moto de 650 cc i crec que ja he assolit prou nivell de conducció per donar un "pas endavant". Per suposat serà un Honda, amb la qual tinc la certesa de que res s'espatllarà.
Voldria provar la seqüencial quan algú me la deixi uns quilòmetres.
Jordi "Prony" :ban :ban
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Edelweiss" post="197091"]Aquest fil al final haurem de fer una col.lecciò, sempre es interessant llegir les impressions de les proves i el comentaris dels mototuristes...
[youtube]cTpEvT6vJ3c[/youtube][/quote]
Carme, moltes gracies. M´ha encantat .
[youtube]cTpEvT6vJ3c[/youtube][/quote]
Carme, moltes gracies. M´ha encantat .
- Prony
- Presentats
Aquest video es una paaaaaaa - ssaaaaaaaa - daaaaaaaa.
- Eva
- Presentats
[quote user="Prony" post="197103"]Des d'ahir ja tinc molt clar quina serà la meva propera moto.......quan em canvií la meva V-Strom (encara no ha arribat el moment). Aquesta tarda, a les 19:30, farà 8.757 dies que tinc moto de 650 cc i crec que ja he assolit prou nivell de conducció per donar un "pas endavant". Per suposat serà un Honda, amb la qual tinc la certesa de que res s'espatllarà.
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Aquesta ??????

Per la sequencial, demana hora . La de prova és sequencial !!!!
Hauras de triar un color que vagi a to amb la jaqueta de les 23 cremalleres ... ;)
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Aquesta ??????

Per la sequencial, demana hora . La de prova és sequencial !!!!
Hauras de triar un color que vagi a to amb la jaqueta de les 23 cremalleres ... ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 2:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
El Meu Tractor Bavares
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 09, 2012 4:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Vstrom 650.- Sense Abs
Va ésser una prova molt i molt minse, volia convenç-re a n´en Prony que es tenia que canviar de moto i li vaig deixar provar la gs.
La Vstrom d´en Prony està de catàleg, millor que nova.
Ni una rascada, ni un pelin de polç :shock: :shock:
Res de res, senzillament impecable.
L´alçada es correcte i de ben segur que es una bona moto, però no porta ABS i em vaig emportar un gran ensurt.
Acostumada a la GS que si vull la freno en molts pocs metres, sortint d´una corba vaig trobar la resta del grup parats darrera un cotxe, vaig clavar el fre del darrera i la moto va començar a treure fum de la roda i a marxar primer de la roda del darrera i després del davant.
No vaig caure, només vaig deixar un piló de goma al terra.
Després d´aixó i si faig proves amb motos sense ABS, de veritat que aniré molt més tranquil.la.
Personalment crec que ABS no hauria d´esser una opció, sinó que TOTES les motos haurien de sortir de serie amb el ABS.
A Honda , on varem fer el curset, ens varen fer apurar al màxim totes les possibilitats de la moto.
Varem fer frenades amb motos que portaven ABS i d´altres sense ABS.
No té punt. Considero bàsic portar ABS per estar segur dalt de la moto en cas de frenada forta, pluja...
PD.- Prony.... la Crosstourer t´espera ;)

La Vstrom d´en Prony està de catàleg, millor que nova.
Ni una rascada, ni un pelin de polç :shock: :shock:
Res de res, senzillament impecable.
L´alçada es correcte i de ben segur que es una bona moto, però no porta ABS i em vaig emportar un gran ensurt.
Acostumada a la GS que si vull la freno en molts pocs metres, sortint d´una corba vaig trobar la resta del grup parats darrera un cotxe, vaig clavar el fre del darrera i la moto va començar a treure fum de la roda i a marxar primer de la roda del darrera i després del davant.
No vaig caure, només vaig deixar un piló de goma al terra.
Després d´aixó i si faig proves amb motos sense ABS, de veritat que aniré molt més tranquil.la.
Personalment crec que ABS no hauria d´esser una opció, sinó que TOTES les motos haurien de sortir de serie amb el ABS.
A Honda , on varem fer el curset, ens varen fer apurar al màxim totes les possibilitats de la moto.
Varem fer frenades amb motos que portaven ABS i d´altres sense ABS.
No té punt. Considero bàsic portar ABS per estar segur dalt de la moto en cas de frenada forta, pluja...
PD.- Prony.... la Crosstourer t´espera ;)

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 10, 2012 10:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Re: 1-2-....-34-35 Motos (De Moment).Estem De Proves
propera prova ..... Crosstourer sequencial :Saltant :flor
- CMB
- Presentats
[quote user="Eva" post="197277"]propera prova ..... Crosstourer sequencial :Saltant :flor[/quote]
Al final, quin dia?
Al final, quin dia?
- Eva
- Presentats
[quote user="CMB" post="197282"][quote user="Eva" post="197277"]propera prova ..... Crosstourer sequencial :Saltant :flor[/quote]
Al final, quin dia?[/quote]
Tenia que esser demà a les 9 del matí, però al final no podra esser, en cualsevol cas.... serà molt aviat ;)
Al final, quin dia?[/quote]
Tenia que esser demà a les 9 del matí, però al final no podra esser, en cualsevol cas.... serà molt aviat ;)
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Crec que aviat faran els Orange Days a Can Basoli... no et molaria provar una 990 ADV 2012 per tastar adrenalina amb rodes???
Vull dir.. més passió que raó. On és el veritable límit entre seny i rauxa? Depèn de cadascú... oi?
Salut
Vull dir.. més passió que raó. On és el veritable límit entre seny i rauxa? Depèn de cadascú... oi?
Salut
- CMB
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="197295"]Crec que aviat faran els Orange Days a Can Basoli... no et molaria provar una 990 ADV 2012 per tastar adrenalina amb rodes???
Salut[/quote]
Ei, doncs jo si que la voldria provar!!!
Podras avisar quan sigui, siusplau? ;)
Gràcies
Salut[/quote]
Ei, doncs jo si que la voldria provar!!!
Podras avisar quan sigui, siusplau? ;)
Gràcies
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Ahaaaaa...... el verí...
Ja et tinc informat!!!!
Salut! :cerv
Ja et tinc informat!!!!
Salut! :cerv
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
gracies per la prova Eva,crec que ets un referent a l'hora d'explicar-te,planera i de facil entendre,jo segueixo dient que aquesta moto es una gran moto,tindra el seu public com es normal tractant-se d'una maquina de la marca mes important del mon de la moto,el que la compri quedara satisfet de ben segur,comparar-la crec que no es pot ja que dintre d'un segment especific,es un segment nou,nomes la pots comparar amb la Ducati que tampoc es una trail a l'us i aquesta val molts mes centims a part que te un altre tipus de public,al meu entendre i nomes es una opinio a BMW li afectara ben poc aquesta moto,a altres marcas i altres models de turisme que no siguin trails si que els fotra nosa i de la bona,nomes podre felicitar als que la comprin perque l'encertaran de ple.
p.d. Prony aquesta no es la teva moto,no sabrias per on començar a fotre-li ma :mrgreen: :mrgreen:
p.d. Eva no facis treure tant fum de les rodes que................... ;) ;) ens veiem a Portbou.
p.d. Antonio,et felicito per la moto i per deixar-la sent tan nova ,aixo no ho fa tothom.
p.d. Prony aquesta no es la teva moto,no sabrias per on començar a fotre-li ma :mrgreen: :mrgreen:
p.d. Eva no facis treure tant fum de les rodes que................... ;) ;) ens veiem a Portbou.
p.d. Antonio,et felicito per la moto i per deixar-la sent tan nova ,aixo no ho fa tothom.
- Prony
- Presentats
Ja et dic jo :enfadat :enfadat
Ara que la Eva prova la meva moto i em dona la ocasió de saber la opinió d'una excel·lent reportera com ella, ensopeguem amb dos cotxes a 4 quilòmetres per hora (acompanyant a uns ciclistes) i la Eva te que fer una frenada d'emergència per culpa de la qual s'endú una impressió no gaire bona de la meva moto pel esglai sofert. Prometo deixar-li mes estona un altre dia i dur-li uns bombonets perquè digui que la Vstrom es la moto mes equilibrada de les que mai ha provat.
Ara que la Eva prova la meva moto i em dona la ocasió de saber la opinió d'una excel·lent reportera com ella, ensopeguem amb dos cotxes a 4 quilòmetres per hora (acompanyant a uns ciclistes) i la Eva te que fer una frenada d'emergència per culpa de la qual s'endú una impressió no gaire bona de la meva moto pel esglai sofert. Prometo deixar-li mes estona un altre dia i dur-li uns bombonets perquè digui que la Vstrom es la moto mes equilibrada de les que mai ha provat.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 11, 2012 10:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Fjodor" post="197311"]Ahaaaaa...... el verí...
Ja et tinc informat!!!!
Salut! :cerv[/quote]
Jo també vull anar-hi. Avisa'm! :ban :ban
Ja et tinc informat!!!!
Salut! :cerv[/quote]
Jo també vull anar-hi. Avisa'm! :ban :ban